Frøkensina Skrevet 5. desember 2017 #30362 Skrevet 5. desember 2017 Nå har jeg rotet det til igjen! Fristen for påmelding for fagene var for noen dager siden.. Og så har jeg skrevet på en ny cv i kveld, noe jeg HATER intenst. 1
Frøkensina Skrevet 5. desember 2017 #30363 Skrevet 5. desember 2017 Er det forresten sant at nå for tiden er det "in" og man SKAL skrive CV med en masse utbroderinger og forklaringer på hver post? Det er ikke mer enn to år siden jeg ble bedt om å gjøre det motsatte. Setninger om deg selv, setninger om de ulike arbeidserfaringene osv?
Rumle Skrevet 5. desember 2017 #30364 Skrevet 5. desember 2017 7 minutter siden, Frøkensina skrev: Nå har jeg rotet det til igjen! Fristen for påmelding for fagene var for noen dager siden.. Og så har jeg skrevet på en ny cv i kveld, noe jeg HATER intenst. Oida Men får du meldt deg på likevel?
Frøkensina Skrevet 5. desember 2017 #30365 Skrevet 5. desember 2017 Akkurat nå, Rumle skrev: Oida Men får du meldt deg på likevel? Det går ikke i studentweb, fagene er låst sidendet var manuell frist 1. desember Om det går å snakke med dem igjen vet jeg ikke, de er vel lei av meg nå!
Lille Lerke Skrevet 5. desember 2017 #30366 Skrevet 5. desember 2017 Jeg deler Frøkensina sitt hat, og gir oss begge min dypeste medfølelse. ta en is og kjøl deg ned! 3
Rumle Skrevet 5. desember 2017 #30367 Skrevet 5. desember 2017 Akkurat nå, Frøkensina skrev: Det går ikke i studentweb, fagene er låst sidendet var manuell frist 1. desember Om det går å snakke med dem igjen vet jeg ikke, de er vel lei av meg nå! 1
Frøkensina Skrevet 5. desember 2017 #30368 Skrevet 5. desember 2017 Tusen takk, tar klem først og så en is så den ikke smelter 2
Frøkensina Skrevet 5. desember 2017 #30370 Skrevet 5. desember 2017 (endret) Jeg kan høre om sykemelding hjelper, er nødt til å skaffe en uansett for "de andre". Endret 5. desember 2017 av Frøkensina 1
Frøkensina Skrevet 5. desember 2017 #30372 Skrevet 5. desember 2017 (endret) Bør vel skrive en epost nå med en gang Synes det er så pinlig bare, for hun gjorde et unntak i første søkerunde, men jeg visste ikke at det var enda en runde nå med frister Endret 5. desember 2017 av Frøkensina 1
Rumle Skrevet 5. desember 2017 #30373 Skrevet 5. desember 2017 2 minutter siden, Frøkensina skrev: Bør vel skrive en epost nå med en gang Synes det er så pinlig bare, for hun gjorde et unntak i første søkerunde, men jeg visste ikke at det var enda en runde nå med frister Bare gjør det, kommer til å føles mye bedre når du har fått sendt den 1
Frøkensina Skrevet 5. desember 2017 #30374 Skrevet 5. desember 2017 Akkurat nå, Rumle skrev: Bare gjør det, kommer til å føles mye bedre når du har fått sendt den Kjenner jeg trenger den lille dytten ja Ok, skal gjøre det nå 1
Lille Lerke Skrevet 5. desember 2017 #30375 Skrevet 5. desember 2017 1 minutt siden, Frøkensina skrev: Kjenner jeg trenger den lille dytten ja Ok, skal gjøre det nå Vis til at du har slitt med helsa i det siste og med å få oppgavene dine i havn. Dermed har du ikke fått med deg alt utenfor akkurat det du har holdt på med, eller noe i den duren. Og legg deg flat med beklagelser det hjelper gjerne bedre enn å være overlegen. 2
Frøkensina Skrevet 5. desember 2017 #30376 Skrevet 5. desember 2017 5 minutter siden, Lille Lerke skrev: Vis til at du har slitt med helsa i det siste og med å få oppgavene dine i havn. Dermed har du ikke fått med deg alt utenfor akkurat det du har holdt på med, eller noe i den duren. Og legg deg flat med beklagelser det hjelper gjerne bedre enn å være overlegen. Gjorde nettopp dette, så vi tenker likt Det er jo sannheten uansett om det er pinlig (beklaget meg skikkelig). Jeg sa også at jeg gjerne står på en venteliste og at hun kan få sykemelding. 1
Lille Lerke Skrevet 5. desember 2017 #30377 Skrevet 5. desember 2017 (endret) 1 minutt siden, Frøkensina skrev: Gjorde nettopp dette, så vi tenker likt Det er jo sannheten uansett om det er pinlig (beklaget meg skikkelig). Jeg sa også at jeg gjerne står på en venteliste og at hun kan få sykemelding. Da krysser vi fingre... Endret 5. desember 2017 av Lille Lerke 2
Frøkensina Skrevet 5. desember 2017 #30378 Skrevet 5. desember 2017 Akkurat nå, Lille Lerke skrev: Da krysser vi fingre... Takk
Lille Lerke Skrevet 5. desember 2017 #30380 Skrevet 5. desember 2017 5 minutter siden, Rumle skrev: Rumle krysser jaffal ikke fingre 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå