Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet
54 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Det jeg egentlig hadde tenkt å dele med dere var en bloggside. Jeg sjekker ikke så mange sånne, men dette
er kvalitet og jeg blir uendelig inspirert. Hun her gjør alt skikkelig og fantasifullt. :klappe:  http://borrowmyeyes.com/

Hun er kjempeflink. Har fulgt hun et års tid!! Skulle ønske jeg hadde sånne evner! 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi er mange som bare kan drømme om et slikt nivå, men...det syns jeg sannelig vi skal gjøre i bøtter og spann også. Drømme oss bort i vakre bilder og se for oss at VI går bort til bord og benk og gjør alt sammen med det aller beste resultat. Så kan vi sitte der med øynene lukket og smil om munn der vi beskuer de ferdige resultatene inni hodene våre. Solen skinner ikke alltid bare på tv. Det kan vi lett fikse selv i eget liv også med litt utagerende, introvert kvalitetsdagdrømming. :jepp: 

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Det jeg egentlig hadde tenkt å dele med dere var en bloggside. Jeg sjekker ikke så mange sånne, men dette
er kvalitet og jeg blir uendelig inspirert. Hun her gjør alt skikkelig og fantasifullt. :klappe:  http://borrowmyeyes.com/

Såpebobler i minusgrader vil jeg prøve! :ninuskapus:

3 timer siden, Rumle skrev:

Godt spørsmål! Har ikke sovet, så nå kan det være det samme :ler:

:laugh:

Kjedelig ikke å få sove :troest:  :kaffekopp: + :sjokolade: ?

• Liker 1
Skrevet

4 minutter siden, Frøkensina skrev:

Såpebobler i minusgrader vil jeg prøve! :ninuskapus:

Kjedelig ikke å få sove :troest:  :kaffekopp: + :sjokolade: ?

Jatakk! :mynona:

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, Rumle skrev:

Godt spørsmål! Har ikke sovet, så nå kan det være det samme :ler:

:laugh:

Beklager, frekt og unødvendig spørsmål. :ninja: fra en trøtting. 

• Liker 1
Skrevet (endret)
2 minutter siden, Lille Lerke skrev:

Beklager, frekt og unødvendig spørsmål. :ninja: fra en trøtting. 

Nææh mente det ikke slik, var bare litt irritert på meg selv som ikke fikk somlet meg til å sove :ler:

Endret av Rumle
  • Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, Rumle skrev:

*synger sjokoladesangen* :romeo:

Den magiske sjokoladesangen ble hørt :ler: 

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, Rumle skrev:

Nææh mente det ikke slik, var bare litt irritert på meg selv som ikke fikk somlet meg til å sove :ler:

Det går bra. Jeg er så trett at jeg kan sove 24/7 akkurat nå, og glemmer at det og er mulig å være søvnløs en hel natt. 

5 minutter siden, Frøkensina skrev:

84249582d1569b45bd65fc567ed0a487--coffee

Gode fristelser, utsolgt fra kjøkkenet her. Kanskje jeg må en tur ut og hente fysiske fristelser i butikken :klo:

• Liker 1
Skrevet

Har fått tak i fuglenøtter så nå er det fuglecafé på balkongen :jepp: Brød er visst også en suksess, spurver og trost spiser det opp.

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Lille Lerke skrev:

Det går bra. Jeg er så trett at jeg kan sove 24/7 akkurat nå, og glemmer at det og er mulig å være søvnløs en hel natt. 

Gode fristelser, utsolgt fra kjøkkenet her. Kanskje jeg må en tur ut og hente fysiske fristelser i butikken :klo:

Kjedelig med sånn trøtthet også :jepp:  Ja det synes jeg høres ut som en god plan! 

Skrevet
1 minutt siden, Lille Lerke skrev:

---

:klemmer:

Skrevet

Håper det hjelper å øke Thyroxindosen, jeg skulle egentlig vært i varmere strøk nå, og det er kjedelig å ikke få oppleve. 

• Liker 1
Skrevet
15 minutter siden, Lille Lerke skrev:

Håper det hjelper å øke Thyroxindosen, jeg skulle egentlig vært i varmere strøk nå, og det er kjedelig å ikke få oppleve. 

Det ser ut som en sånn medisin som ofte økes etterhvert (lommelegen) så får håpe det hjelper. Kanskje du kan dra til varmere strøk i terapisammenheng på nyåret? Solgården eller noe sånt.

Skrevet
3 minutter siden, Frøkensina skrev:

Det ser ut som en sånn medisin som ofte økes etterhvert (lommelegen) så får håpe det hjelper. Kanskje du kan dra til varmere strøk i terapisammenheng på nyåret? Solgården eller noe sånt.

Har hatt samme dosen i mange år. Det har gått greit, men nå trøbler stoffskiftet seg og og det er en drittsykdom. 

Skrevet

*setter frem kakefatet med rester fra søndagen* 

Bare å forsyne seg! :jepp: 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...