Mynona Skrevet 5. desember 2017 #30341 Skrevet 5. desember 2017 54 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Det jeg egentlig hadde tenkt å dele med dere var en bloggside. Jeg sjekker ikke så mange sånne, men dette er kvalitet og jeg blir uendelig inspirert. Hun her gjør alt skikkelig og fantasifullt. http://borrowmyeyes.com/ Hun er kjempeflink. Har fulgt hun et års tid!! Skulle ønske jeg hadde sånne evner! 1
Hoppetaujenta Skrevet 5. desember 2017 #30342 Skrevet 5. desember 2017 Vi er mange som bare kan drømme om et slikt nivå, men...det syns jeg sannelig vi skal gjøre i bøtter og spann også. Drømme oss bort i vakre bilder og se for oss at VI går bort til bord og benk og gjør alt sammen med det aller beste resultat. Så kan vi sitte der med øynene lukket og smil om munn der vi beskuer de ferdige resultatene inni hodene våre. Solen skinner ikke alltid bare på tv. Det kan vi lett fikse selv i eget liv også med litt utagerende, introvert kvalitetsdagdrømming. 1
Frøkensina Skrevet 5. desember 2017 #30343 Skrevet 5. desember 2017 3 timer siden, Hoppetaujenta skrev: Det jeg egentlig hadde tenkt å dele med dere var en bloggside. Jeg sjekker ikke så mange sånne, men dette er kvalitet og jeg blir uendelig inspirert. Hun her gjør alt skikkelig og fantasifullt. http://borrowmyeyes.com/ Såpebobler i minusgrader vil jeg prøve! 3 timer siden, Rumle skrev: Godt spørsmål! Har ikke sovet, så nå kan det være det samme Kjedelig ikke å få sove + ? 1
Rumle Skrevet 5. desember 2017 #30344 Skrevet 5. desember 2017 4 minutter siden, Frøkensina skrev: Såpebobler i minusgrader vil jeg prøve! Kjedelig ikke å få sove + ? Jatakk! 1
Lille Lerke Skrevet 5. desember 2017 #30347 Skrevet 5. desember 2017 3 timer siden, Rumle skrev: Godt spørsmål! Har ikke sovet, så nå kan det være det samme Beklager, frekt og unødvendig spørsmål. fra en trøtting. 1
Rumle Skrevet 5. desember 2017 #30348 Skrevet 5. desember 2017 (endret) 2 minutter siden, Lille Lerke skrev: Beklager, frekt og unødvendig spørsmål. fra en trøtting. Nææh mente det ikke slik, var bare litt irritert på meg selv som ikke fikk somlet meg til å sove Endret 5. desember 2017 av Rumle 1
Frøkensina Skrevet 5. desember 2017 #30351 Skrevet 5. desember 2017 4 minutter siden, Rumle skrev: *synger sjokoladesangen* Den magiske sjokoladesangen ble hørt 1
Lille Lerke Skrevet 5. desember 2017 #30353 Skrevet 5. desember 2017 4 minutter siden, Rumle skrev: Nææh mente det ikke slik, var bare litt irritert på meg selv som ikke fikk somlet meg til å sove Det går bra. Jeg er så trett at jeg kan sove 24/7 akkurat nå, og glemmer at det og er mulig å være søvnløs en hel natt. 5 minutter siden, Frøkensina skrev: Gode fristelser, utsolgt fra kjøkkenet her. Kanskje jeg må en tur ut og hente fysiske fristelser i butikken 1
Frøkensina Skrevet 5. desember 2017 #30354 Skrevet 5. desember 2017 Har fått tak i fuglenøtter så nå er det fuglecafé på balkongen Brød er visst også en suksess, spurver og trost spiser det opp. 1
Frøkensina Skrevet 5. desember 2017 #30355 Skrevet 5. desember 2017 Akkurat nå, Lille Lerke skrev: Det går bra. Jeg er så trett at jeg kan sove 24/7 akkurat nå, og glemmer at det og er mulig å være søvnløs en hel natt. Gode fristelser, utsolgt fra kjøkkenet her. Kanskje jeg må en tur ut og hente fysiske fristelser i butikken Kjedelig med sånn trøtthet også Ja det synes jeg høres ut som en god plan!
Rumle Skrevet 5. desember 2017 #30356 Skrevet 5. desember 2017 1 minutt siden, Lille Lerke skrev: Det går bra. Jeg er så trett at jeg kan sove 24/7 akkurat nå, og glemmer at det og er mulig å være søvnløs en hel natt. ---
Lille Lerke Skrevet 5. desember 2017 #30357 Skrevet 5. desember 2017 Håper det hjelper å øke Thyroxindosen, jeg skulle egentlig vært i varmere strøk nå, og det er kjedelig å ikke få oppleve. 1
Frøkensina Skrevet 5. desember 2017 #30358 Skrevet 5. desember 2017 15 minutter siden, Lille Lerke skrev: Håper det hjelper å øke Thyroxindosen, jeg skulle egentlig vært i varmere strøk nå, og det er kjedelig å ikke få oppleve. Det ser ut som en sånn medisin som ofte økes etterhvert (lommelegen) så får håpe det hjelper. Kanskje du kan dra til varmere strøk i terapisammenheng på nyåret? Solgården eller noe sånt.
Lille Lerke Skrevet 5. desember 2017 #30359 Skrevet 5. desember 2017 3 minutter siden, Frøkensina skrev: Det ser ut som en sånn medisin som ofte økes etterhvert (lommelegen) så får håpe det hjelper. Kanskje du kan dra til varmere strøk i terapisammenheng på nyåret? Solgården eller noe sånt. Har hatt samme dosen i mange år. Det har gått greit, men nå trøbler stoffskiftet seg og og det er en drittsykdom.
FruN Skrevet 5. desember 2017 #30360 Skrevet 5. desember 2017 *setter frem kakefatet med rester fra søndagen* Bare å forsyne seg!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå