Frøkensina Skrevet 4. desember 2017 #30321 Skrevet 4. desember 2017 God tur! Pass deg for flybasilusker så du ikke blir syk og husk å bade litt for meg Har en eksamen til som jeg må jobbe en smule mer med, får håpe den er levert i rute når du er tilbake. Enda ikke kvitt det jeg har, så noe rart er det som går rundt 2
Mynona Skrevet 4. desember 2017 #30322 Skrevet 4. desember 2017 God tur til sol og varme og nye impulser! Fly pent og ta på ekstra vekkerklokke! 2
Frøkensina Skrevet 4. desember 2017 #30323 Skrevet 4. desember 2017 Sender deg avgårde med en lett italiensk sviske 2
Aldrisur Skrevet 4. desember 2017 Forfatter #30324 Skrevet 4. desember 2017 12 minutter siden, Frøkensina skrev: God tur! Pass deg for flybasilusker så du ikke blir syk og husk å bade litt for meg Har en eksamen til som jeg må jobbe en smule mer med, får håpe den er levert i rute når du er tilbake. Enda ikke kvitt det jeg har, så noe rart er det som går rundt Skal forsøke å passe meg. Det du har minner meg veldig om noe jeg hadde en gang. Noe dritt i kroppen som jeg ikke ble kvitt før det hadde gått er år omtrent. Fikk meg en skikkelig bakteriebombe i Tyrkia, bakterier jeg aldri har hatt kroppen før. Du får stå på og gjøre så godt du kan snuppa, men må innrømme at jeg synes du sliter litt mye for tiden. Skal tenke på deg. 4 minutter siden, Mynona skrev: God tur til sol og varme og nye impulser! Fly pent og ta på ekstra vekkerklokke! Takk My! Skal gjøre meg helt klar og sove litt i stolen min bare. Trur eg. Takk for svisken Frøkensina. 2
Frøkensina Skrevet 4. desember 2017 #30325 Skrevet 4. desember 2017 Skal få undersøkt meg hos lege, lover Ikke bekymre deg, skrangler avgårde enda jeg Sug til deg varme, tropiske blomster og noen fine paraplydrinker! Ja pakk deg ferdig før det er siste liten, det er jeg elendig på 2
Lille Lerke Skrevet 4. desember 2017 #30326 Skrevet 4. desember 2017 God tur. Jeg vil være meeed til Dubai. 2
Aldrisur Skrevet 4. desember 2017 Forfatter #30327 Skrevet 4. desember 2017 4 minutter siden, Frøkensina skrev: Skal få undersøkt meg hos lege, lover Ikke bekymre deg, skrangler avgårde enda jeg Sug til deg varme, tropiske blomster og noen fine paraplydrinker! Ja pakk deg ferdig før det er siste liten, det er jeg elendig på Ha-ha, paraplydrink har jeg aldri prøvd før, så det er vel på tide nå. Tjohooo! Ja, en skikkelig undersøkelse vil nok være bra nå. 1 minutt siden, Lille Lerke skrev: God tur. Jeg vil være meeed til Dubai. Du kan være med Lerke. Men til Dubai skal jeg ikke før i februar. 2
Lille Lerke Skrevet 4. desember 2017 #30328 Skrevet 4. desember 2017 17 minutter siden, Aldrisur skrev: Ha-ha, paraplydrink har jeg aldri prøvd før, så det er vel på tide nå. Tjohooo! Ja, en skikkelig undersøkelse vil nok være bra nå. Du kan være med Lerke. Men til Dubai skal jeg ikke før i februar. Legge seg godt tilrette i Aldri sin koffert og vente spent på hvor og når kofferten blir åpnet igjen. Jeg sover, garantert. Ekstra Thyroxin hjelper ikke med en gang. 1
FruN Skrevet 4. desember 2017 #30329 Skrevet 4. desember 2017 3 timer siden, Frøkensina skrev: Kanskje det bare er på grunn av tørr luft inne, om dette startet etter oppvarming innendørs da. Det gjorde det. Prøvde på ho litt klær for å se an størrelse, en tynn ullgenser forble på, vi dro til frisøren der ho ble klippet og en gang i løpet av dagen fikk ho utbrudd over hele ryggen, mesteparten av magen og litt på armer og bein. Nå er utbruddet borte, men ho klør jo tydeligvis. 3 timer siden, Lille Lerke skrev: Eller at hun ikke tåler ull? Det trodde ikke jeg var mulig, inntil jeg så hvordan en slektning så ut på hendene etter å ha strikket med ullgarn. Har hatt på ho ull etter jeg begynte å smøre, og det har heldigvis gått fint! 1 time siden, Aldrisur skrev: For en nydelig dufte av sjokolade og pepperkaker! Så flott at du fikk levert *litt på oppgaven* din @Frøkensina. Det var fint å lese her at det gikk bra. Gratulere med vel overstått dåp @FruN, og jeg må si jeg ble imponert av Lillemors nydelige bunadantrekk. Den var jo som snytt ut av originalen. Hun var nok veldig fin. Ikke for å spekulere for mye om den eksemen, men det er mange barn som får utslett av snø. Spesielt snø som smelter på ull - dvs. nederst på jakkeermet. Ja, sånn er det, men du får vel se hvordan det går. Jeg leste om muligheter for storm i Balubahagen denne uken @Rumle, men dette er du vel så vant til nå. Du får skalke alle luker og ta deg et glasseller to. Kos dere i denne adventstiden alle sammen! Jeg reiser i morgen klokka 05.00 piiiip...og er tilbake om en uke. Takk De var fine begge to, men jeg har jo litt bunadsdilla, så synes jo ho var litt ekstra fin der ho sprang rundt Ho har ikke lekt noe særlig ute i snøen så langt i år, dressen hennes passet plutselig ikke (selv om det er rett str), og det er ikke barebare å få tak i ny utenom netthandel eller den ene butikken her som..ja..er behjelpelige, men ikke har stor kunnskap utover omtale av produkt/merke. Føles ihvertfall sånn når vi er innom. Og skal jeg først kjøpe yttertøy skal jeg vite at det vil passe ihvertfall resten av vinteren.. Satser på enten reaksjon på vaskemiddelet arve-/annenhånds-klærne er vasket med, eller forandring i lufta. Uansett finner vi nok ut av det God tur! 1
FruN Skrevet 4. desember 2017 #30330 Skrevet 4. desember 2017 Av praktiske grunner (som manglende strøm på babycallen) sover lillebror hos storesøster i natt, i egen seng selvfølgelig. Jeg vet ikke om jeg er klar for det 1
Rumle Skrevet 4. desember 2017 #30331 Skrevet 4. desember 2017 14 timer siden, Lille Lerke skrev: Morn, morn. Var det ikke det vi visste, alt gikk fint hos fam. N. i går. Pønsker du enda -- Neiiii, sovnet visst mitt i julebøllplanleggingen! 9 timer siden, Frøkensina skrev: Tusen takk alle sammen! Har levert noe Forhåpentligvis er det nok til godkjent (bare godkjent/ ikke godkjent på denne) selv om den ikke ble strålende Feirer litt nå Hurraaaaa!!! 6 timer siden, Hoppetaujenta skrev: Jeg fant en lakrissjokolade av det lille slaget og min vurdering var at den var for liten til å ferdes der ute i verden helt alene, så jeg tok den med hjem til meg selv. Vi skal småprate litt sammen etter hvert i trygge rammer. 6 timer siden, Hoppetaujenta skrev: Tror ikke det er særlig familiefølelse der nei. Det er kopier av hverandre. Kloner rett og slett...og denne lille ropte på meg med skjelven stemme ved kassa jeg betalte i. Jeg løftet den varsomt opp og snakket beroligende til den. Den var den eneste som skilte seg ut og viste at den virkelig var en ekte sjokolade, med masse ensomhetsfølelser som måtte ut. 2 timer siden, Aldrisur skrev: --- Kos dere i denne adventstiden alle sammen! Jeg reiser i morgen klokka 05.00 piiiip...og er tilbake om en uke. Håper dere får en riktig så fin førjulsferie God tur!! Jeg har ikke fått med meg at det er meldt storm her, men nå skal jeg undersøke 2
Frøkensina Skrevet 4. desember 2017 #30332 Skrevet 4. desember 2017 Vet ikke om storm, men det er meldt massevis av mm nedbør så håper ikke hagen flyter avgårde. 2
Aldrisur Skrevet 5. desember 2017 Forfatter #30334 Skrevet 5. desember 2017 Hi-hi, klamre seg til Hr. Aldri i sola! Takk @FruN og @Rumle - ja @Frøkensinajeg kommer ikke til å forbli der nede/borte. 2
Lille Lerke Skrevet 5. desember 2017 #30336 Skrevet 5. desember 2017 4 timer siden, Rumle skrev: Goooood morgen og god tur, aldri Jøss, Rumle, når stod du opp? 1
Hoppetaujenta Skrevet 5. desember 2017 #30337 Skrevet 5. desember 2017 (endret) God tur, Aldri.Tror du får en bra tur jeg. Nok en gang kan verdens utvalgte få glede seg over synet av deg i sarong el.n.s. 15 timer siden, Lille Lerke skrev: Virkelig flott gjort av deg å redde den stakkers lille. Men hvordan behandler du og tar du vare på den ensomme og forlatte Hum? Har du noen slags slemme tanker ang. meg og den lille? Jeg har et lite fuglebur som den skal få bo i på kjøkkenet. Jeg skal snakke med den og stryke litt bak øret dens regelmessig og når det blir sommer skal den få stå kjølig. I teorien. Planene er klare i teorien. Så det såh. *fnys* 15 timer siden, Lille Lerke skrev: Ja, altså for å si det faglig, det må bli kunst. ...og passe seg for å ikke sitte på det, for da blir det knust...og det er noe helt annet. LL: Rumlen legger seg sent, for hun har overtatt midlertidig nattevaktjobb her inne. Fliinke Rumlen. Endret 5. desember 2017 av Hoppetaujenta
Hoppetaujenta Skrevet 5. desember 2017 #30338 Skrevet 5. desember 2017 Det jeg egentlig hadde tenkt å dele med dere var en bloggside. Jeg sjekker ikke så mange sånne, men dette er kvalitet og jeg blir uendelig inspirert. Hun her gjør alt skikkelig og fantasifullt. http://borrowmyeyes.com/ 2
Rumle Skrevet 5. desember 2017 #30339 Skrevet 5. desember 2017 9 minutter siden, Lille Lerke skrev: Jøss, Rumle, når stod du opp? Godt spørsmål! Har ikke sovet, så nå kan det være det samme 7 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: God tur, Aldri.Tror du får en bra tur jeg. Nok en gang kan verdens utvalgte få glede seg over synet av deg i sarong el.n.s. Hum? Har du noen slags slemme tanker ang. meg og den lille? Jeg har et lite fuglebur som den skal få bo i på kjøkkenet. Jeg skal snakke med den og stryke litt bak øret dens regelmessig og når det blir sommer skal den få stå kjølig. I teorien. Planene er klare i teorien. Så det såh. *fnys* ...og passe seg for å ikke sitte på det, for da blir det knust...og det er noe helt annet. LL: Rumlen legger seg sent, for hun har overtatt midlertidig nattevaktjobb her inne. Fliinke Rumlen. 1
Rumle Skrevet 5. desember 2017 #30340 Skrevet 5. desember 2017 5 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Det jeg egentlig hadde tenkt å dele med dere var en bloggside. Jeg sjekker ikke så mange sånne, men dette er kvalitet og jeg blir uendelig inspirert. Hun her gjør alt skikkelig og fantasifullt. http://borrowmyeyes.com/ Så mye gøy og kreativt! Den linken må du dele med Sola vår også 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå