FruN Skrevet 3. desember 2017 #30282 Skrevet 3. desember 2017 Så koselig at dere har tenkt på oss i dag Vi har hatt en veldig fin dag, med en hovedsakelig rolig gutt i kirken (som sovnet etterhvert) og tror dere ikke hovedpersonen sov gjennom mesteparten av selskapet og? Men maten var nå god, kakene ble godt mottatt, storesøster var i godt humør der ho sprang rundt i bunaden sin og lillebror fikk masse flotte gaver Oldemor på over 90 år bestemte seg i siste liten at ho orket å bli med, og i en slik alder har man lov til å finne ut av sånt samme dag Vi hadde ho jo litt i tankene uansett. Til og med størstesøster kom, selv om ho ikke fikk fri fra jobben på mandag (ho har akkurat flyttet til Trondheim). Selvfølgelig glemte vi nesten å ta bilder, men det ble ihvertfall noen sånn på tampen Får gjøre som jeg gjorde med storesøster - ta takkekortbilder om et par dager Storesøster var forresten kjempeflink den tiden ho var i kirken, midt i sovetiden. Litt spennende med det som skjedde, og så fikk ho være med opp og hjalp til med å tørke hodet til lillebror Ho og pappa'n dro hjem så ho fikk sove litt i senga før selskapet 4
Frøkensina Skrevet 3. desember 2017 #30284 Skrevet 3. desember 2017 Det høres idyllisk ut. Så fint oldemor kunne bli med! Vel overstått 2
Rumle Skrevet 4. desember 2017 #30285 Skrevet 4. desember 2017 *pønsker ut litt nissestreker mens folket sover* Hohoho .. 2
Frøkensina Skrevet 4. desember 2017 #30286 Skrevet 4. desember 2017 Jassågitt Huff har ingenting å levere 2
Rumle Skrevet 4. desember 2017 #30287 Skrevet 4. desember 2017 2 minutter siden, Frøkensina skrev: Jassågitt Huff har ingenting å levere Uffda .. skal du levere i morgen? 2
Frøkensina Skrevet 4. desember 2017 #30288 Skrevet 4. desember 2017 27 minutter siden, Rumle skrev: Uffda .. skal du levere i morgen?
Rumle Skrevet 4. desember 2017 #30289 Skrevet 4. desember 2017 12 minutter siden, Frøkensina skrev: Oi, klarer du å få til noe? 1
Frøkensina Skrevet 4. desember 2017 #30290 Skrevet 4. desember 2017 Skal prøve, har et utkast fra en innlevering, men må legge til noen sider og gjøre om. Bare nå virker jeg ikke lenger? Skulle skrive litt om det jeg har lest i dag, men det var ganske vanskelig (hvertfall med denne formen) så har ikke skrevet noe Sliten, burde kanskje sove litt, og så håpe jeg rekker før kl 14. 2
Rumle Skrevet 4. desember 2017 #30291 Skrevet 4. desember 2017 6 minutter siden, Frøkensina skrev: Skal prøve, har et utkast fra en innlevering, men må legge til noen sider og gjøre om. Bare nå virker jeg ikke lenger? Skulle skrive litt om det jeg har lest i dag, men det var ganske vanskelig (hvertfall med denne formen) så har ikke skrevet noe Sliten, burde kanskje sove litt, og så håpe jeg rekker før kl 14. Jaa sikkert lurt å sove et par timer! 1
Frøkensina Skrevet 4. desember 2017 #30292 Skrevet 4. desember 2017 1 minutt siden, Rumle skrev: Jaa sikkert lurt å sove et par timer! Skal gjøre det Natta 1
Hoppetaujenta Skrevet 4. desember 2017 #30294 Skrevet 4. desember 2017 Nå sover visst endelig alle to. God mandag og sånn. 2
FruN Skrevet 4. desember 2017 #30295 Skrevet 4. desember 2017 8 timer siden, Rumle skrev: Høres ut som en perfekt dag jo! 7 timer siden, Frøkensina skrev: Det høres idyllisk ut. Så fint oldemor kunne bli med! Vel overstått Det hadde vært enda bedre om ho mor ikke hadde vært konstant småstressa, men en fin dag var det Glad den er over Og ja, kjempekoselig at ho var med! Både i kirken og i selskapet! Imponert over at ho orket 5 timer siden, Rumle skrev: *pønsker ut litt nissestreker mens folket sover* Hohoho .. 2
FruN Skrevet 4. desember 2017 #30296 Skrevet 4. desember 2017 Håper @Frøkensina har fått seg litt søvn og er klar for å levere en flott oppgave! <— «se nå på denne flotte oppgaven» 3
Lille Lerke Skrevet 4. desember 2017 #30297 Skrevet 4. desember 2017 Morn, morn. Var det ikke det vi visste, alt gikk fint hos fam. N. i går. 7 timer siden, Rumle skrev: *pønsker ut litt nissestreker mens folket sover* Hohoho .. Pønsker du enda Og Frøkensina er du i rute? Bare ikke bruk tid på å svare, oppgaven er viktigere. 2
Hoppetaujenta Skrevet 4. desember 2017 #30298 Skrevet 4. desember 2017 Lurer på om den nissen over her deler ut "opp-gaver" til frøkna allerede? Ja, for det må jo nesten bli sånn når gavene kastes opp, før de faller ned? Dette blir en undringens dag kan jeg kjenne. 2
Frøkensina Skrevet 4. desember 2017 #30299 Skrevet 4. desember 2017 5 timer siden, FruN skrev: Det hadde vært enda bedre om ho mor ikke hadde vært konstant småstressa, men en fin dag var det Glad den er over Og ja, kjempekoselig at ho var med! Både i kirken og i selskapet! Imponert over at ho orket Ho mor er det deg eller en annen mor kanskje? Ja altså tenkte det var vel fint for alle, men tenker det er ekstra spesielt å få med de eldste mens man kan Håper dere koser dere med en roligere dag i dag og kanskje noen gode rester
Frøkensina Skrevet 4. desember 2017 #30300 Skrevet 4. desember 2017 (endret) Tusen takk alle sammen! Har levert noe Forhåpentligvis er det nok til godkjent (bare godkjent/ ikke godkjent på denne) selv om den ikke ble strålende Feirer litt nå Endret 4. desember 2017 av Frøkensina 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå