Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet
2 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

:tommelopp: 

:Knegg:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

:vinke:

Så koselig at dere har tenkt på oss i dag :rodmer: 

Vi har hatt en veldig fin dag, med en hovedsakelig rolig gutt i kirken (som sovnet etterhvert) og tror dere ikke hovedpersonen sov gjennom mesteparten av selskapet og? :ler: 
Men maten var nå god, kakene ble godt mottatt, storesøster var i godt humør der ho sprang rundt i bunaden sin :rodmer: og lillebror fikk masse flotte gaver :jepp: Oldemor på over 90 år bestemte seg i siste liten at ho orket å bli med, og i en slik alder har man lov til å finne ut av sånt samme dag :Nikke: Vi hadde ho jo litt i tankene uansett. Til og med størstesøster kom, selv om ho ikke fikk fri fra jobben på mandag (ho har akkurat flyttet til Trondheim). Selvfølgelig glemte vi nesten å ta bilder, men det ble ihvertfall noen sånn på tampen :fnise: Får gjøre som jeg gjorde med storesøster - ta takkekortbilder om et par dager :fnise: 

Storesøster var forresten kjempeflink den tiden ho var i kirken, midt i sovetiden. Litt spennende med det som skjedde, og så fikk ho være med opp og hjalp til med å tørke hodet til lillebror :rodmer: Ho og pappa'n dro hjem så ho fikk sove litt i senga før selskapet :Nikke: 

• Liker 4
Skrevet

Det høres idyllisk ut. Så fint oldemor kunne bli med! Vel overstått :klemmer: 

• Liker 2
Skrevet

*pønsker ut litt nissestreker mens folket sover*

Hohoho .. :nisselue:

• Liker 2
Skrevet

Jassågitt :ninja: 

Huff har ingenting å levere :grine: 

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, Frøkensina skrev:

Jassågitt :ninja: 

Huff har ingenting å levere :grine: 

Uffda .. skal du levere i morgen?

• Liker 2
Skrevet
27 minutter siden, Rumle skrev:

Uffda .. skal du levere i morgen?

:jepp: 

Skrevet
12 minutter siden, Frøkensina skrev:

:jepp: 

Oi, klarer du å få til noe?

• Liker 1
Skrevet

Skal prøve, har et utkast fra en innlevering, men må legge til noen sider og gjøre om. Bare nå virker jeg ikke lenger? :ler: Skulle skrive litt om det jeg har lest i dag, men det var ganske vanskelig (hvertfall med denne formen)  så har ikke skrevet noe :sjenert: Sliten, burde kanskje sove litt, og så håpe jeg rekker før kl 14. 

• Liker 2
Skrevet
6 minutter siden, Frøkensina skrev:

Skal prøve, har et utkast fra en innlevering, men må legge til noen sider og gjøre om. Bare nå virker jeg ikke lenger? :ler: Skulle skrive litt om det jeg har lest i dag, men det var ganske vanskelig (hvertfall med denne formen)  så har ikke skrevet noe :sjenert: Sliten, burde kanskje sove litt, og så håpe jeg rekker før kl 14. 

Jaa sikkert lurt å sove et par timer! :jepp:

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Rumle skrev:

Jaa sikkert lurt å sove et par timer! :jepp:

Skal gjøre det :klemmer: Natta :natti: 

• Liker 1
Skrevet

Nå sover visst endelig alle to.   :) :kaffekopp:  God mandag og sånn. 

• Liker 2
Skrevet
8 timer siden, Rumle skrev:

Høres ut som en perfekt dag jo! :strix:

7 timer siden, Frøkensina skrev:

Det høres idyllisk ut. Så fint oldemor kunne bli med! Vel overstått :klemmer: 

Det hadde vært enda bedre om ho mor ikke hadde vært konstant småstressa, men en fin dag var det :jepp: Glad den er over :fnise: Og ja, kjempekoselig at ho var med! Både i kirken og i selskapet! Imponert over at ho orket :jepp: 

5 timer siden, Rumle skrev:

:redd:

:ninja: 

• Liker 2
Skrevet

Håper @Frøkensina har fått seg litt søvn og er klar for å levere en flott oppgave! :jepp::klemmer: :regler:<— «se nå på denne flotte oppgaven»

• Liker 3
Skrevet

Morn, morn. 

Var det ikke det vi visste, alt gikk fint hos fam. N. i går. :jepp:

7 timer siden, Rumle skrev:

Pønsker du enda :lur:

Og Frøkensina er du i rute? Bare ikke bruk tid på å svare, oppgaven er viktigere. :blink:

• Liker 2
Skrevet

Lurer på om den nissen over her deler ut "opp-gaver" til frøkna allerede? Ja, for det må jo nesten bli sånn
når gavene kastes opp, før de faller ned? :klo: Dette blir en undringens dag kan jeg kjenne.

• Liker 2
Skrevet
5 timer siden, FruN skrev:

Det hadde vært enda bedre om ho mor ikke hadde vært konstant småstressa, men en fin dag var det :jepp: Glad den er over :fnise: Og ja, kjempekoselig at ho var med! Både i kirken og i selskapet! Imponert over at ho orket :jepp: 

:redd:

:ninja: 

Ho mor er det deg eller en annen mor kanskje? :klo::ler:  Ja altså tenkte det var vel fint for alle, men tenker det er ekstra spesielt å få med de eldste mens man kan :jepp: Håper dere koser dere med en roligere dag i dag og kanskje noen gode rester :sikle:

Skrevet (endret)

Tusen takk alle sammen! bighug.gif

Har levert noe :ler: Forhåpentligvis er det nok til godkjent (bare godkjent/ ikke godkjent på denne) selv om den ikke ble strålende :sol: 

Feirer litt nå :hoppe: 

Endret av Frøkensina
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...