Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet
16 minutter siden, Lille Lerke skrev:

:riste:    :ler:  Litt for lang vei å komme på så kort varsel for å hjelpe deg, og. 

Nå, altså :ler: 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, Rumle skrev:

Åhhh er det i morgen han skal døpes? :)

:Nikke: 

————

Ble ferdig med jakka og kysen til storesøster i går! :hoppe: Seee så fin ho blir :rodmer: 24431413-93E6-4020-878E-2C5B49D077BE.thumb.jpeg.376f10d6b37865cd5553c6e2be17cb3b.jpeg

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, FruN skrev:

————

Ble ferdig med jakka og kysen til storesøster i går! :hoppe: Seee så fin ho blir :rodmer: 24431413-93E6-4020-878E-2C5B49D077BE.thumb.jpeg.376f10d6b37865cd5553c6e2be17cb3b.jpeg

Åhhh så nydelig! :ninuskapus:

• Liker 2
Skrevet
5 minutter siden, FruN skrev:

————

Å jøss, så fint. Og enda finere med ei fin jente inni finstasen. Mer enn godkjent :tommelopp:

• Liker 2
Skrevet

Kjempefint!! Det ser ut som den hører til bunaden! 

Er den jakken der den du postet bilde av fra nett som var hvit? 

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, Mynona skrev:

Kjempefint!! Det ser ut som den hører til bunaden! 

Er den jakken der den du postet bilde av fra nett som var hvit? 

Den er hvit i heftet, ja :jepp: 

Og takk, dere :klemmer: 

• Liker 2
Skrevet

Lykke til med resten av forberedelsene. Blir vel en  travel dag, tenker jeg? ☺

Skrevet
4 minutter siden, Rumle skrev:

Lykke til med resten av forberedelsene. Blir vel en  travel dag, tenker jeg? ☺

Lage ferdig kake og pynte bord. Og ta bort litt ferdige kaker da :) 

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, FruN skrev:

Lage ferdig kake og pynte bord. Og ta bort litt ferdige kaker da :) 

Det var jo ikk e så ille :) Er det mye snø der nå?

Skrevet

Finfine stasklær, Fruen. :rodmer:  Det kommer til å bli en bra dag i morgen. Alt går som smurt.
Magisk gave fra meg her... :gave: :flagg: ...pakkes opp i morgen og inneholder morsom, uforglemmelig ting. :fnise: 

14 timer siden, Mynona skrev:

Det er kjempevanskelig. Jeg har en lang liste med mulige navn, men Paul er litt vanskelig synes jeg.
Han liker ikke de jeg liker.. Eller et par av de var Ok da. 

Må være en stor og viktig oppgave å gi noen et navn. Det kan ikke være for mye preget av nymotens baby-nurkenavn heller, for tenåringen og den voksne skal også se verden i øynene og stå for navnet sitt. Blir det ett eller to fornavn? Kanskje den kongelige varianten av mange fornavn hulter til bulter? Ett eller to etternavn?
                Hvis man kan få spørre om sånn? :nigo: *sitt peneste smil* 

• Liker 1
Skrevet
12 minutter siden, Rumle skrev:

Det var jo ikk e så ille :) Er det mye snø der nå?

Godt forberedt! :ler: Det er en del, men det er mildvær i dag, så det synker litt sammen :Nikke: 

1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev:

Finfine stasklær, Fruen. :rodmer:  Det kommer til å bli en bra dag i morgen. Alt går som smurt.
Magisk gave fra meg her... :gave: :flagg: ...pakkes opp i morgen og inneholder morsom, uforglemmelig ting. :fnise: 

Må være en stor og viktig oppgave å gi noen et navn. Det kan ikke være for mye preget av nymotens baby-nurkenavn heller, for tenåringen og den voksne skal også se verden i øynene og stå for navnet sitt. Blir det ett eller to fornavn? Kanskje den kongelige varianten av mange fornavn hulter til bulter? Ett eller to etternavn?

Å, tusen takk for gave :nigo::ler: 

• Liker 1
Skrevet

Værsågod. :nigo: 

Skrevet

Jeg er også nysgjerrig på sånne babyrelaterte saker! :popcorn: Blir spennende på UL da! :jepp: For dere vil vite om det er gutt eller jente? 

Slet litt med å bli enige om navn her og, men vi ble (tydelig) enige til slutt :jepp:

• Liker 1
Skrevet
19 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Det er kjempevanskelig. Hvertfall når vi kommer fra forskjellige land så navnet må funke begge steder, også har vi forskjellige referanser til navn også. Noe han syes er fint synes jeg er skikkelig gammel dame, og noe jeg synes er fint forbinder han med kriminelle :ler:  Jeg tror nok det blir ett fornavn. Der Paul kommer fra er det vanlig med to fornavn, men at man bare bruker det ene, og det er veldig uvanlig at man bruker begges etternavn. Men jeg tror det blir begges etternavn da. For han sitt er så kjedelig, så da vil jeg ha med mitt også. :fnise: 

46 minutter siden, FruN skrev:

Den er hvit i heftet, ja :jepp: 

Og takk, dere :klemmer: 

Du har vært kjempeflink! :jepp: 

5 minutter siden, FruN skrev:

Jeg er også nysgjerrig på sånne babyrelaterte saker! :popcorn: Blir spennende på UL da! :jepp: For dere vil vite om det er gutt eller jente? 

Slet litt med å bli enige om navn her og, men vi ble (tydelig) enige til slutt :jepp:

Ja, vi vil vite. Det vil si, jeg MÅ vite :ler: Paul er ikke så nøye på det tror jeg. Han har liksom bestemt seg for at han vet hva det er uansett. 

• Liker 2
Skrevet
4 timer siden, Mynona skrev:

Ja, vi vil vite. Det vil si, jeg MÅ vite :ler: Paul er ikke så nøye på det tror jeg. Han har liksom bestemt seg for at han vet hva det er uansett. 

Og alle er vi enige om at det er et velkomment, helt nytt menneske fullt av sin egen store, lille personlighet. :jepp:

• Liker 2
Skrevet

tumblr_messaging_p0bayqee4c1sot4rc_1280.

Så dere NRK tok undertekst på den gråtende prinsesønnen under dåpen

• Liker 2
Skrevet

Det fikk jeg i så fall ikke med meg, men jeg hørte det godt. God søndag i tråden. :) 

Skrevet (endret)

Go morgen, god søndag og ha en fin 1. Søndag i advent. 

1678603-8-1448827828034.jpg

Endret av Lille Lerke
  • Liker 1
Skrevet

Ahh! :idea: Det er det jo i dag ja. 

"Så tenner vi et lys i kveld, vi tenner det for glede
                Det står og skinner for seg selv og oss som er tilstede
                                    Så tenner vi et lys i kveld, vi tenner det for glede"      :jepp: 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...