Frøkensina Skrevet 30. november 2017 #30181 Skrevet 30. november 2017 Det var litt søtt bare Takk, hopp nå innom før du reiser vekk og kos deg med skravling eller film 1
Aldrisur Skrevet 30. november 2017 Forfatter #30182 Skrevet 30. november 2017 1 minutt siden, Frøkensina skrev: Det var litt søtt bare Takk, hopp nå innom før du reiser vekk og kos deg med skravling eller film Det lover jeg. 1
Rumle Skrevet 30. november 2017 #30183 Skrevet 30. november 2017 1 time siden, Hoppetaujenta skrev: Tror det har med å være i akkurat DET rette hjørnet av og til. Serier må passe den enkelte der og da. Ikke før. --- Enig i det Men, akkurat med den er det tematikken (det skumle som dukket opp) som bare ikke er min kopp te, så da meldte jeg meg ut 1
Aldrisur Skrevet 30. november 2017 Forfatter #30185 Skrevet 30. november 2017 Akkurat nå, Rumle skrev: God tur til varmere land, Aldri! Takk Rumlemor. Du får passe på småfuglene mens jeg er borte du da. 3
Rumle Skrevet 30. november 2017 #30186 Skrevet 30. november 2017 Akkurat nå, Aldrisur skrev: Takk Rumlemor. Du får passe på småfuglene mens jeg er borte du da. Får gjøre det, hvis de finner frem til balubahagen 3
Aldrisur Skrevet 30. november 2017 Forfatter #30187 Skrevet 30. november 2017 (endret) Jeg bare henger en GPS rundt halsen på lederspurven jeg. *Kjør til nærmeste rundkjøring, ta en U-sving - Ankommer Balubahagen på venstre hånd.* Endret 30. november 2017 av Aldrisur jeg mente fly. Fly til nærmeste... 3
FruN Skrevet 30. november 2017 #30188 Skrevet 30. november 2017 4 minutter siden, Rumle skrev: Får gjøre det, hvis de finner frem til balubahagen ..er det vi som er småfuglene i denne sammenheng? Nyåpnet hage noe sted? 3
Rumle Skrevet 30. november 2017 #30189 Skrevet 30. november 2017 (endret) 4 minutter siden, Aldrisur skrev: Jeg bare henger en GPS rundt halsen på lederspurven jeg. *Kjør til nærmeste rundkjøring, ta en U-sving - Ankommer Balubahagen på venstre hånd.* Det hadde vært gøy om de kom kjørende i biiiiittesmå spurvebusser! 4 minutter siden, FruN skrev: ..er det vi som er småfuglene i denne sammenheng? Nyåpnet hage noe sted? Haha neida! Endret 30. november 2017 av Rumle 3
Frøkensina Skrevet 30. november 2017 #30192 Skrevet 30. november 2017 Jaaaaaaaaa åpne opp Baluuuubaaa! 15 minutter siden, Aldrisur skrev: God natt ladies! Nydelig Sov søtt! 1
Hoppetaujenta Skrevet 1. desember 2017 #30195 Skrevet 1. desember 2017 4 timer siden, Rumle skrev: Enig i det Men, akkurat med den er det tematikken (det skumle som dukket opp) som bare ikke er min kopp te, så da meldte jeg meg ut. Skjønner. Jeg er ikke en bevandret skrekkfilmentusiast, men denne "skumle tingen" er veldig mild syns jeg. 3 timer siden, Aldrisur skrev: Jeg bare henger en GPS rundt halsen på lederspurven jeg. *Kjør til nærmeste rundkjøring, ta en U-sving - Ankommer Balubahagen på venstre hånd.* Du glemte en lett irritert sunnmørsstemme som insisterer: "SNU NÅR DET ER MULIG!" ...og gir seg ikke. 3 timer siden, Aldrisur skrev: Jøss. ...nå får jaffal ikke jeg sove mer. 1
Lille Lerke Skrevet 1. desember 2017 #30196 Skrevet 1. desember 2017 God morgen og god fredag. Opp og hopp 1
Mynona Skrevet 1. desember 2017 #30197 Skrevet 1. desember 2017 10 timer siden, Rumle skrev: Netflix, ja Stranger things gav jeg opp etter 3-4 episoder, men ser at det er mange som liker den veldig godt Samme her. Falt ikke for den. Selv om «alle» elsker den. 9 timer siden, Aldrisur skrev: Red velvet-kake høres spennende ut Sev. Send et bilde da om du får tid! Jaaaa vi vil ha bilde! Og masse lykke til med den store dagen. Hvorfor er du så sliten og kraftløs for tiden Lerka? Er det den ørebetennelsen som rir deg fremdeles? Kjempesøt og sjarmerende liten nissemann ja. Han minner meg om en noe påvirket fyr jeg ble kjent med på Ivars Kro på Grønland en gang i tiden. Spurver er jo koselige da, men når det blir mange av de roter og søler de fælt. Men ok, noen kan jeg jo sende deg. Den collagen noen sider bak her var kjempefin. Ga meg en vemodig, men veldig fin stemning. ---------------------------------------------- Dette har vært en travel dag. Har laget middag for hele helgen, noe er frosset ned og noe satt på kjøl. Det blir bortehelg og barnepass fra tidlig fredag morgen til sent på søndag. På tirsdag reiser jeg til et varmere land (med ekte sollys) for en uke, så derfor ble det helt nødvendig å ordne klær og duppeditter som må pakkes ned på mandag. Nå har jeg satt meg ned med et ..... ...og kanskje finne en film å glaaaaane på Så mye å se frem til. Både småttingene og sola! 1
Hoppetaujenta Skrevet 1. desember 2017 #30198 Skrevet 1. desember 2017 Har @Mynona tenkt på at denne jula kommer til å bli en spesiell en...med bare hun og han feirende alene? Syns det er koselig å tenke på alt som ligger foran dere i nær fremtid. Et anonymt forumtantehjerte banker forventningsfullt. 1
Mynona Skrevet 1. desember 2017 #30199 Skrevet 1. desember 2017 10 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Har @Mynona tenkt på at denne jula kommer til å bli en spesiell en...med bare hun og han feirende alene? Syns det er koselig å tenke på alt som ligger foran dere i nær fremtid. Et anonymt forumtantehjerte banker forventningsfullt. Ja! Det blir siste jula hvor jeg er «barnet» og neste jul blir nok veldig anderledes! 2
Rumle Skrevet 1. desember 2017 #30200 Skrevet 1. desember 2017 7 timer siden, Hoppetaujenta skrev: Skjønner. Jeg er ikke en bevandret skrekkfilmentusiast, men denne "skumle tingen" er veldig mild syns jeg. --- Jaaa men det er heller ikke fordi det er skummelt jeg mister interessen, det er bare den typen urealistisk skummelt som virkelig ikke fenger meg. Det akkurat som med zombifilmer osv. Jeg mister helt interessen 3 timer siden, Lille Lerke skrev: God morgen og god fredag. Opp og hopp God fredag og god 1.desember! 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå