Aldrisur Skrevet 2. mai 2014 Forfatter #3001 Skrevet 2. mai 2014 (endret) Nå må jeg tusle, ha en fin kveld videre, aldri Sender noen i forumheisen til deg Rumle! Ha en fortsatt fin fredagskveld! Edit: Ble mye skrivefeil i kveld, og det før jeg i det hele tatt har smakt en kule! Endret 2. mai 2014 av Aldrisur
Severus Skrevet 2. mai 2014 #3002 Skrevet 2. mai 2014 Uffda! Det var vel ikke du som ble skadet? Ikke meg, men jeg var med å gav førstehjelp 2
Aldrisur Skrevet 2. mai 2014 Forfatter #3003 Skrevet 2. mai 2014 Ikke meg, men jeg var med å gav førstehjelp Det var bra at du gjorde det da. Flink jente!
Mynona Skrevet 2. mai 2014 #3005 Skrevet 2. mai 2014 Spuma! Det første som slo meg var at det var noe spekk fra en sel eller hval men det var visst en maskin. Blir det sånne små perler? Eller iskuler? Dette må jeg nok Google i morgen. Hva synes du om mathallen da? Det var vel første tur? Kjøpte han denne spuma-dingsen i sous vide-butikken og? Han høres avansert ut han herr A!
Aldrisur Skrevet 3. mai 2014 Forfatter #3006 Skrevet 3. mai 2014 Vil gjerne prøve en slik mojito kule! Mojitokule skal bli Roflen! Slik ser det ut. (Kula på skjeen der...) Spuma! Det første som slo meg var at det var noe spekk fra en sel eller hval men det var visst en maskin. Blir det sånne små perler? Eller iskuler? Dette må jeg nok Google i morgen. Hva synes du om mathallen da? Det var vel første tur? Kjøpte han denne spuma-dingsen i sous vide-butikken og? Han høres avansert ut han herr A! Min første tur i mathallen og Spumadingsen ble kjøpt i Sous vide-butikken. Du ser på bildet over hvordan det ble - den kula på skjeen der, den var ikke frossen når jeg fikk den servert, men han brukte fryseren når han lagde dette. Men før du begynner å google må jeg oppklare et par ting som jeg misforsto i går. Mojitokuler lages ved hjelp av Molekylær gastronomi så det var det han drev med på kjøkkenet i går. Spumaen skal brykes i dag til å lage sjokolademousse - den (Spumaen altså) lager visst bare skum! Ja ja Jeg håper dere får en fin lørdag alle sammen! 4
Aldrisur Skrevet 3. mai 2014 Forfatter #3008 Skrevet 3. mai 2014 (endret) I alle dager, fancy greier! Hei Tekola! Ja det går over min forstand og inn i prestens - som det så fint heter. Håper du har det bra om dagen? Klarer du å la være å stresse for mye med pakking og greier? Endret 3. mai 2014 av Aldrisur 1
Mynona Skrevet 3. mai 2014 #3009 Skrevet 3. mai 2014 Jeg ser for meg at å bli invitert på middag hos dere er en eventyrlig opplevelse! 1
Aldrisur Skrevet 3. mai 2014 Forfatter #3010 Skrevet 3. mai 2014 Jeg ser for meg at å bli invitert på middag hos dere er en eventyrlig opplevelse! Eller, det kan lett bli det motsatte så mye rart som blir servert her! Står til My? Må du lese mye pensum om dagen?
Mynona Skrevet 3. mai 2014 #3011 Skrevet 3. mai 2014 Jeg synes mye rart er spennende. så lenge det er laget av "normale" råvarer og ikke typ insekter og hjerne, så smaker og spiser jeg med stor glede!! Ja... Har et par tusen sider å gå gjennom. Lese og løse oppgaver. Gleder meg til dette semesteret er over. Det er det tyngste hittil. Skal snart stå opp så jeg får lest litt før konfirmasjon.
Aldrisur Skrevet 3. mai 2014 Forfatter #3012 Skrevet 3. mai 2014 Uff ja, den dagen han begynner å forske på matlaging med insekter og hjerner og sånt, bør jeg nok sette ned foten. Det høres ut som om du har en jobb å gjøre med lesing og oppgaver. Med fare for å gjenta meg selv: DU ER FLINK! Håper du får en fin dag allikevel og en hyggelig konfirmasjonsfest!
Mynona Skrevet 3. mai 2014 #3013 Skrevet 3. mai 2014 Takk aldri Og ja, sett ned foten da!! (De tingene er normale i Kina )
Gjest Tekola Skrevet 3. mai 2014 #3014 Skrevet 3. mai 2014 Hei Tekola! Ja det går over min forstand og inn i prestens - som det så fint heter. Håper du har det bra om dagen? Klarer du å la være å stresse for mye med pakking og greier? Jeg tror HerrTekola hadde elsket å få være med på de eksperimentene Jeg har det bra! Har hatt mamma'n min her et par dager, og så har vi lagt en slagplan for flytting, så det blir minst mulig stress
Hoppetaujenta Skrevet 3. mai 2014 #3015 Skrevet 3. mai 2014 Så heldig du er Aldri, som har en våken, leken og nysgjerrig herre i huset. Betaler han selv for sine duppeditterog DU får smake/nyte godt av resultatene....kan det bli bedre da da? Jeg vet om folk som aldri har drevet utforskningen lengre enn til å åpne en tørr ertesuppe på pose.Jupp, du er ei heldig ei! 2
Mynona Skrevet 3. mai 2014 #3016 Skrevet 3. mai 2014 Jeg liker best å smake resultatet av utforskning enn å utforske så mye selv *inviterer seg selv på middag* 1
Hoppetaujenta Skrevet 3. mai 2014 #3017 Skrevet 3. mai 2014 *Hoppe setter på seg tiaraen i ekte plast, inntar rollen som Mys selskapsdame og henger seg på* 1
Gjest Inggolf Skrevet 3. mai 2014 #3018 Skrevet 3. mai 2014 (endret) Fin i dag er bra. I dag har jeg vært på Mathallen fordi gubbeskinnet skulle kjøpe noe som heter Spuma! Han driver jo med så mye rart om dagen, men jeg må innrømme at selv om jeg var skeprisk til denne souse viden hans, har jeg blitt kjempeoverrasket over hvor flott maten blir når den tilberedes i en sånn. Så nå får vi se hva denne spumaen vil bringe! Ellers må jeg bare si at våren er en nydelig tid - alt er så grønt og friskt og vakkert! ... ............... ............... (Fikk en liten følelse om at du ikke likte det ordet, men nå bruker du jo det selv! Yeeeyyy...tiihihihiiiii) Spuma ja..Heheeee, det er vel akkuratt det kjøkkenet deres trenger; ENDA fler duppeditter Dette gubbeskinnet ditt er en mystisk, men også en spennende fyr tror jeg. Veldig lite forutsigbar og ensporing eller hva jeg skal si! Men du Aldri, jeg skal snart slutte å mase........Men, hvordan går det med finger`n din? Endret 3. mai 2014 av Noz 1
Hoppetaujenta Skrevet 3. mai 2014 #3019 Skrevet 3. mai 2014 Dette gubbeskinnet ditt er en mystisk, men også en spennende fyr tror jeg.Veldig lite forutsigbar og ensporing eller hva jeg skal si!----- Men du Aldri, jeg skal snart slutte å mase........Men, hvordan går det med finger`n din?*jeg begynner nesten å tro at hun er fru Ingrid og gubben heter Jens Stoltenberg og fingeren har fått hard medfartsiden hun har vist den frem til ekkelt innpåslitne "foto-razzier" veldig lenge...* 1
Aldrisur Skrevet 3. mai 2014 Forfatter #3020 Skrevet 3. mai 2014 Jeg tror HerrTekola hadde elsket å få være med på de eksperimentene Jeg har det bra! Har hatt mamma'n min her et par dager, og så har vi lagt en slagplan for flytting, så det blir minst mulig stress Og jeg skal vedde på at de hadde fått en smashing hyggelig stund på kjøkkenet sammen! Den mammaen din er gull verdt Tekola! Så heldig du er Aldri, som har en våken, leken og nysgjerrig herre i huset. Betaler han selv for sine duppeditter og DU får smake/nyte godt av resultatene....kan det bli bedre da da? Jeg vet om folk som aldri har drevet utforskningen lengre enn til å åpne en tørr ertesuppe på pose. Jupp, du er ei heldig ei! Heldig ja, det er nettopp det jeg er. Han insisterer på å betale for disse duppedittene selv, og sånn får det være. Jeg leste høyt for ham nå hva du/dere skriver, og han ble veeeeldig høy og mørk der han står og vasker opp! Jeg liker best å smake resultatet av utforskning enn å utforske så mye selv *inviterer seg selv på middag* *Hoppe setter på seg tiaraen i ekte plast, inntar rollen som Mys selskapsdame og henger seg på* Dere er hjertelig velkomne begge to, med eller uten plastiaraer! 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå