Frøkensina Skrevet 30. november 2017 #30141 Skrevet 30. november 2017 7 timer siden, FruN skrev: Det er det Litt morsomt at vi var i kusinas dåp første adventshelg i fjor Takk! Selve bunaden har vært klar i mange år (arvebunad i svigermors familie), men jeg har laget tilbehør Bilde kommer, altså I dag er lillebror 3 mnd, og vi skal på kontroll. Håper alle får en fin dag! Åh høres kjempefint ut Heldig som har arvebunad! Da kan jo kysen og jakken du har laget arves videre med den. Ha en fin dag med kontroll og alt
Rumle Skrevet 30. november 2017 #30142 Skrevet 30. november 2017 Akkurat nå, Frøkensina skrev: Spurvenes venn du Men spørs om du ville vært like glad i dem om de holdt seg på terassen din med masse bråk og skit? Jeg er delvis glad i dem, kan bli litt mye som når jeg ikke hører meg selv tenke over bråket. Da rusker jeg lett i "busken" så flyr de ned til buskene på bakkenivå. Samtidig var det utrolig søtt når de satt og ventet på tur i dusjen med vannsprederen Hadde nok det, blir aldri lei den søte skvaldringen deres altså Hadde haugevis av spurver på hytten om sommeren og jeg var helt hypnotisert, elsker de! 1
Frøkensina Skrevet 30. november 2017 #30143 Skrevet 30. november 2017 6 minutter siden, Rumle skrev: Hoppe! Hvordan går det med netflix, har du gitt opp? Jeg har kommet halvveis i The killing (amerikansk versjon av Forbrytelsen) og den er veldig bra så langt Har du sett begge? Tenkte på å se The killing en gang, om den ikke er en dårlig versjon. Har ikke sett Forbrytelsen heller da 1
Frøkensina Skrevet 30. november 2017 #30144 Skrevet 30. november 2017 1 minutt siden, Rumle skrev: Hadde nok det, blir aldri lei den søte skvaldringen deres altså Hadde haugevis av spurver på hytten om sommeren og jeg var helt hypnotisert, elsker de! Fint de har en så god venn 1
Rumle Skrevet 30. november 2017 #30145 Skrevet 30. november 2017 1 minutt siden, Frøkensina skrev: Har du sett begge? Tenkte på å se The killing en gang, om den ikke er en dårlig versjon. Har ikke sett Forbrytelsen heller da Nei jeg har ikke det . Dvs jeg har sett kanskje 1 1/2 episode av den opprinnelige. 1
Frøkensina Skrevet 30. november 2017 #30147 Skrevet 30. november 2017 Akkurat nå, Rumle skrev: Nei jeg har ikke det . Dvs jeg har sett kanskje 1 1/2 episode av den opprinnelige. Det er vel bare bra så vet du ikke hva som skjer når jeg tenker meg om Brukt et bilde fra The Killing tror jeg, så den må være noen år gammel. 2
Frøkensina Skrevet 30. november 2017 #30149 Skrevet 30. november 2017 Akkurat nå, Rumle skrev: Brukt et bilde? Til digitalt collage 2
Rumle Skrevet 30. november 2017 #30150 Skrevet 30. november 2017 Akkurat nå, Frøkensina skrev: Til digitalt collage Åhhhja 2
Rumle Skrevet 30. november 2017 #30151 Skrevet 30. november 2017 1 time siden, Rumle skrev: Hoppe! Hvordan går det med netflix, har du gitt opp? Jeg har kommet halvveis i The killing (amerikansk versjon av Forbrytelsen) og den er veldig bra så langt Og en ting til! Den 8. desember kommer ny sesong av The Crown! 2
FruN Skrevet 30. november 2017 #30153 Skrevet 30. november 2017 5 timer siden, Rumle skrev: Og en ting til! Den 8. desember kommer ny sesong av The Crown! Jesss Passer bra siden siste episode av Outlander kommer 11.desember 2
Hoppetaujenta Skrevet 30. november 2017 #30154 Skrevet 30. november 2017 5 timer siden, Rumle skrev: Og en ting til! Den 8. desember kommer ny sesong av The Crown! Den skal jeg se. Hvis det er på netflix da... ? Ser på "Stranger things" nå. Åpnet svakt, men kommer seg litt nå. 2
Rumle Skrevet 30. november 2017 #30155 Skrevet 30. november 2017 13 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Den skal jeg se. Hvis det er på netflix da... ? Ser på "Stranger things" nå. Åpnet svakt, men kommer seg litt nå. Netflix, ja Stranger things gav jeg opp etter 3-4 episoder, men ser at det er mange som liker den veldig godt 2
Rumle Skrevet 30. november 2017 #30156 Skrevet 30. november 2017 18 minutter siden, FruN skrev: Jesss Passer bra siden siste episode av Outlander kommer 11.desember Outlander - er den bra? 1
Aldrisur Skrevet 30. november 2017 Forfatter #30157 Skrevet 30. november 2017 18 timer siden, Severus skrev: Jeg må rydde skikkelig her, så kan jeg lage red velvet kake å invitere pappa Red velvet-kake høres spennende ut Sev. Send et bilde da om du får tid! 14 timer siden, FruN skrev: Det er det Litt morsomt at vi var i kusinas dåp første adventshelg i fjor Takk! Selve bunaden har vært klar i mange år (arvebunad i svigermors familie), men jeg har laget tilbehør Bilde kommer, altså I dag er lillebror 3 mnd, og vi skal på kontroll. Håper alle får en fin dag! Jaaaa vi vil ha bilde! Og masse lykke til med den store dagen. 14 timer siden, Lille Lerke skrev: vi skal diskutere våkenhet, altså Men jeg er ikke med på den diskusjonen etter klokken 15, for da er nok trettheten min på plass. Øver på å porsjonere kreftene over hele dagen, men det er vanskelig når hodet vil mer enn kroppen henger med på. Hvorfor er du så sliten og kraftløs for tiden Lerka? Er det den ørebetennelsen som rir deg fremdeles? 13 timer siden, Hoppetaujenta skrev: Da skal jeg si noe helt annet som jeg kjenner presse seg på. Jeg liker normalt sett ikke reklame noe sted og jaffal ikke på tv...men NÅ er jeg nesten som nusselig forelsket i den lille, søte nissen som sier ifra om hvordan ting skal være. SMØR handler det om. Han er så søt. Snuttene ligger her om noen vil se:http://kampanje.com/reklame/2017/11/tine-satser-pa-fjosnissen-denne-jula/ Kjempesøt og sjarmerende liten nissemann ja. Han minner meg om en noe påvirket fyr jeg ble kjent med på Ivars Kro på Grønland en gang i tiden. 10 timer siden, Rumle skrev: Håper du føler deg bedre i dag Jeg har bare sett bilder fra nyinnspillingen! Og jeg bokstavelig talt bare når jeg så Branagh og den horrible barten!!! Liker det ikke!!!! Åhhh kan du ikke sende spurvefamilien til meg?!! Jeg har ikke hatt noen spurver her fast på maange år og jeg elsker spurver!!! De skal få akkurat hva de vil ha!!! Spurver er jo koselige da, men når det blir mange av de roter og søler de fælt. Men ok, noen kan jeg jo sende deg. 7 timer siden, Rumle skrev: Hadde nok det, blir Aldrilei den søte skvaldringen deres altså Hadde haugevis av spurver på hytten om sommeren og jeg var helt hypnotisert, elsker de! 6 timer siden, Frøkensina skrev: Til digitalt collage Den collagen noen sider bak her var kjempefin. Ga meg en vemodig, men veldig fin stemning. ---------------------------------------------- Dette har vært en travel dag. Har laget middag for hele helgen, noe er frosset ned og noe satt på kjøl. Det blir bortehelg og barnepass fra tidlig fredag morgen til sent på søndag. På tirsdag reiser jeg til et varmere land (med ekte sollys) for en uke, så derfor ble det helt nødvendig å ordne klær og duppeditter som må pakkes ned på mandag. Nå har jeg satt meg ned med et ..... ...og kanskje finne en film å glaaaaane på 3
Frøkensina Skrevet 30. november 2017 #30158 Skrevet 30. november 2017 Lager du mat til du skal være borte da? Åh sol hadde gjort seg nå Håper det ikke er så langt at det blir jetlag når det bare er en uke, greit å lande litt liksom 1
Aldrisur Skrevet 30. november 2017 Forfatter #30159 Skrevet 30. november 2017 1 minutt siden, Frøkensina skrev: Lager du mat til du skal være borte da? Åh sol hadde gjort seg nå Håper det ikke er så langt at det blir jetlag når det bare er en uke, greit å lande litt liksom Hi-hi, ja da slipper jeg å stå og koke og brase i helgen - bare kose meg med alle småttingene. Ikke såååå langt men 6 timer med fly. Vi hadde en masse poeng som må brukes opp før jul - ellers så vandrer de Heden. Er du bedre i dag? 2
Hoppetaujenta Skrevet 30. november 2017 #30160 Skrevet 30. november 2017 44 minutter siden, Rumle skrev: Stranger things gav jeg opp etter 3-4 episoder, men ser at det er mange som liker den veldig godt Tror det har med å være i akkurat DET rette hjørnet av og til. Serier må passe den enkelte der og da. Ikke før. 43 minutter siden, Rumle skrev: Outlander - er den bra? Den ga jeg litt opp etter en håndfull episoder, men...la oss si det sånn: den ligger på vent. 6 minutter siden, Aldrisur skrev: Kjempesøt og sjarmerende liten nissemann ja. Han minner meg om en noe påvirket fyr jeg ble kjent med på Ivars Kro på Grønland en gang i tiden. Ser det ganske levende for meg nå ja... 3 minutter siden, Frøkensina skrev: Lager du mat til du skal være borte da? Huh? Borte igjen igjen? 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå