Rumle Skrevet 29. november 2017 #30101 Skrevet 29. november 2017 (endret) Rumlur .. FrkNur .. Aldrisurur Hoppur Endret 29. november 2017 av Rumle 2
Frøkensina Skrevet 29. november 2017 #30104 Skrevet 29. november 2017 Rumlur og Mynonur er søtur damur! 2
Frøkensina Skrevet 29. november 2017 #30105 Skrevet 29. november 2017 (endret) Endret 29. november 2017 av Frøkensina Fjerne sutring 3
Mynona Skrevet 29. november 2017 #30106 Skrevet 29. november 2017 2 timer siden, Frøkensina skrev: Rumlur og Mynonur er søtur damur! Takkur Frøkensinur! Det er duur ogsur! Mistenker at AldrisUR egentlig er islandsk 3
Aldrisur Skrevet 29. november 2017 Forfatter #30109 Skrevet 29. november 2017 Aldrisurur har aldri vært på Island. Høres veldig kaldt ut, men står på bucket-listen. Naturen har også pyntet seg til advent og førjulstid. Apropos småfuglene og mating, må jeg innrømme at den nå begrenses til meiseboller i det Aldrisurske hjem. Mating med solsikkefrø og nøtter gikk helt fra konseptet når hele spurvefamilien(på ca. 12) gikk amok i matfatet og fordelte maten utover hele nabolaget her. Rotter er også glad i frø og nøtter. Men jeg er ikke glad rotter. Håper dere har en fin onsdag forresten. Jeg har fulgt med på Farmen denne høsten, og må innrømme at jeg aldri har ledd så godt av denne serien som i høst. Synd at det lakker mot slutten. Har ingen favoritter og blåser i hvem som vinner, men kommer til savne Margit og den lille stutepøkken som koser seg ihjæl på gården. 2
Frøkensina Skrevet 29. november 2017 #30110 Skrevet 29. november 2017 (endret) Så fint bilde! Nei det er ikke gøy med noen rotteinvasjon, tenker naboene heller ikke synes det. Har vært skikkelig dårlig i dag, men føler meg litt bedre nå på kvelden/natta Håper dette går over snart, skulle gjerne hatt noe som tok det bort. Hyggelig at du har noe gøy å se på, jeg har ikke sett den dog. Forresten har noen av dere sett reklame eller talkshowsnakket om nyinnspillingen av Orientekspressen? Kan ikke fatte at noen vil gjøre noe sånt mot Poirot!! Kenneth Branagh med en slags kost som bart Selv om Johnny Depp er med tviler jeg sterkt på om jeg kan se denne altså, Suchet er og blir den beste og eneste i virkelig forstand Poirot. Endret 29. november 2017 av Frøkensina 2
Frøkensina Skrevet 29. november 2017 #30111 Skrevet 29. november 2017 7 timer siden, Mynona skrev: Takkur Frøkensinur! Det er duur ogsur! Mistenker at AldrisUR egentlig er islandsk Takkur tilbakur! Hun er nok mer islandsk enn hun tror
FruN Skrevet 29. november 2017 #30112 Skrevet 29. november 2017 Ferdiiig med lua til storesøster Da er det bare å få på bånd på jakka Blir så fin frøken atte 4
Lille Lerke Skrevet 30. november 2017 #30113 Skrevet 30. november 2017 14 minutter siden, FruN skrev: Ferdiiig med lua til storesøster Da er det bare å få på bånd på jakka Blir så fin frøken atte 1
Aldrisur Skrevet 30. november 2017 Forfatter #30114 Skrevet 30. november 2017 38 minutter siden, Frøkensina skrev: Så fint bilde! Nei det er ikke gøy med noen rotteinvasjon, tenker naboene heller ikke synes det. Har vært skikkelig dårlig i dag, men føler meg litt bedre nå på kvelden/natta Håper dette går over snart, skulle gjerne hatt noe som tok det bort. Hyggelig at du har noe gøy å se på, jeg har ikke sett den dog. Forresten har noen av dere sett reklame eller talkshowsnakket om nyinnspillingen av Orientekspressen? Kan ikke fatte at noen vil gjøre noe sånt mot Poirot!! Kenneth Branagh med en slags kost som bart Selv om Johnny Depp er med tviler jeg sterkt på om jeg kan se denne altså, Suchet er og blir den beste og eneste i virkelig forstand Poirot. Rotter er nok ikke velkomne i nabolaget her nei. Jeg liker ikke denne helsetilstanden din for tiden altså. Skulle ønske jeg hadde en vidundermedisin aka antioksidanter og tryllestøv som kunne hjelpe deg. Den reklamesnutten du snakker om her jeg ingen peiling på, og ikke på han Poirot heller. Har aldri sett noe med P., men tviler ikke på at det er en interessant person og serie. 11 minutter siden, FruN skrev: Ferdiiig med lua til storesøster Da er det bare å få på bånd på jakka Blir så fin frøken atte Dette blir jo full klaff FruN. Er det *Den store barnedåpen* til helgen? 2
Aldrisur Skrevet 30. november 2017 Forfatter #30115 Skrevet 30. november 2017 Oi, shit! Plutselig så jeg hva klokka er. 2
Frøkensina Skrevet 30. november 2017 #30116 Skrevet 30. november 2017 4 minutter siden, Aldrisur skrev: Oi, shit! Plutselig så jeg hva klokka er. Sov godt Snuppelur 2
Frøkensina Skrevet 30. november 2017 #30117 Skrevet 30. november 2017 58 minutter siden, FruN skrev: Ferdiiig med lua til storesøster Da er det bare å få på bånd på jakka Blir så fin frøken atte Jaaa det blir hun nå! Gratulerer med nesten ferdig (bunad?) 2
Aldrisur Skrevet 30. november 2017 Forfatter #30118 Skrevet 30. november 2017 1 minutt siden, Frøkensina skrev: Sov godt Snuppelur Takk det samme Snuppelurur! 2
Frøkensina Skrevet 30. november 2017 #30120 Skrevet 30. november 2017 (endret) Jeg har nok forvirret deg med de andre Poirottene her inne (Rumle og Hoppe hvertfall) Drøm søtt og kom tilbake snart? Endret 30. november 2017 av Frøkensina 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå