Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Rumlur .. FrkNur .. Aldrisurur :laugh:

Hoppur :ler:

Endret av Rumle
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rumlur og Mynonur er søtur damur! :mynona: 

• Liker 2
Skrevet (endret)

d866407bb0243cbdbdef2818fb778423.jpg

Endret av Frøkensina
Fjerne sutring
  • Liker 3
Skrevet
2 timer siden, Frøkensina skrev:

Rumlur og Mynonur er søtur damur! :mynona: 

Takkur Frøkensinur! Det er duur ogsur! 

Mistenker at AldrisUR egentlig er islandsk :ninja: 

• Liker 3
Skrevet

Juleversjon av internasjonalen:nordvesta:

• Liker 2
Skrevet

Aldrisurur har aldri vært på Island. :fnise: Høres veldig kaldt ut, men står på bucket-listen. :)

Naturen har også pyntet seg til advent og førjulstid. :rodmer:

771493d40834c45daa97c83feabf742b.jpg

Apropos småfuglene og mating, må jeg innrømme at den nå begrenses til meiseboller i det Aldrisurske hjem. Mating med solsikkefrø og nøtter gikk helt fra konseptet når hele spurvefamilien(på ca. 12) gikk amok i matfatet og fordelte maten utover hele nabolaget her. :ler: Rotter er også glad i frø og nøtter. :haar: Men jeg er ikke glad  rotter. 

Håper dere har en fin onsdag forresten. :klemmer: 

Jeg har fulgt med på Farmen denne høsten, og må innrømme at jeg aldri har ledd så godt av denne serien som i høst. Synd at det lakker mot slutten. Har ingen favoritter og blåser i hvem som vinner, men kommer til savne Margit og den lille stutepøkken som koser seg ihjæl på gården. :ninuskapus:   

• Liker 2
Skrevet (endret)

:nordvesta: Så fint bilde! Nei det er ikke gøy med noen rotteinvasjon, tenker naboene heller ikke synes det.

Har vært skikkelig dårlig i dag, men føler meg litt bedre nå på kvelden/natta :jepp: Håper dette går over snart, skulle gjerne hatt noe som tok det bort. Hyggelig at du har noe gøy å se på, jeg har ikke sett den dog. 

Forresten har noen av dere sett reklame eller talkshowsnakket om nyinnspillingen av Orientekspressen? :hakeslepp:  Kan ikke fatte at noen vil gjøre noe sånt mot Poirot!! Kenneth Branagh med en slags kost som bart :bond: Selv om Johnny Depp er med tviler jeg sterkt på om jeg kan se denne altså, Suchet er og blir den beste og eneste i virkelig forstand Poirot.

:klemmer: 

Endret av Frøkensina
  • Liker 2
Skrevet
7 timer siden, Mynona skrev:

Takkur Frøkensinur! Det er duur ogsur! 

Mistenker at AldrisUR egentlig er islandsk :ninja: 

Takkur tilbakur! :ler: Hun er nok mer islandsk enn hun tror :lur: 

Skrevet

Ferdiiig med lua til storesøster :mynona:Da er det bare å få på bånd på jakka :jepp: 

Blir så fin frøken atte :rodmer: 

• Liker 4
Skrevet
14 minutter siden, FruN skrev:

Ferdiiig med lua til storesøster :mynona:Da er det bare å få på bånd på jakka :jepp: 

:tekola: :hoppendeglad::klappe:

• Liker 1
Skrevet
38 minutter siden, Frøkensina skrev:

:nordvesta: Så fint bilde! Nei det er ikke gøy med noen rotteinvasjon, tenker naboene heller ikke synes det.

Har vært skikkelig dårlig i dag, men føler meg litt bedre nå på kvelden/natta :jepp: Håper dette går over snart, skulle gjerne hatt noe som tok det bort. Hyggelig at du har noe gøy å se på, jeg har ikke sett den dog. 

Forresten har noen av dere sett reklame eller talkshowsnakket om nyinnspillingen av Orientekspressen? :hakeslepp:  Kan ikke fatte at noen vil gjøre noe sånt mot Poirot!! Kenneth Branagh med en slags kost som bart :bond: Selv om Johnny Depp er med tviler jeg sterkt på om jeg kan se denne altså, Suchet er og blir den beste og eneste i virkelig forstand Poirot.

:klemmer: 

Rotter er nok ikke velkomne i nabolaget her nei. :fnise:

Jeg liker ikke denne helsetilstanden din for tiden altså. Skulle ønske jeg hadde en vidundermedisin aka antioksidanter og tryllestøv som kunne hjelpe deg. :klemmer:

Den reklamesnutten du snakker om her jeg ingen peiling på, og ikke på han Poirot heller. :kaklehone: Har aldri sett noe med P., men tviler ikke på at det er en interessant person og serie. 

11 minutter siden, FruN skrev:

Dette blir jo full klaff FruN. Er det *Den store barnedåpen* til helgen? :babygutt:

• Liker 2
Skrevet

Oi, shit! Plutselig så jeg hva klokka er. :fnise:

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, Aldrisur skrev:

Oi, shit! Plutselig så jeg hva klokka er. :fnise:

:ler: Sov godt Snuppelur :klemmer: 

• Liker 2
Skrevet
58 minutter siden, FruN skrev:

Jaaa det blir hun nå! :lillesky: Gratulerer med nesten ferdig (bunad?) :lillesky2:

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, Frøkensina skrev:

:ler: Sov godt Snuppelur :klemmer: 

Takk det samme Snuppelurur! :fnise:  :klem:

• Liker 2
Skrevet (endret)

Jeg har nok forvirret deg med de andre Poirottene her inne (Rumle og Hoppe hvertfall) :fnise: 

Drøm søtt og kom tilbake snart? :vinke::natti: 

Endret av Frøkensina
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...