Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva?! Det var jo beroligende, blå nattoner! :hoho:

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lett for deg å si det :jolie: 

:laugh: 

• Liker 2
Skrevet

Nå må du ikke mase sånn! Noen av oss vil faktisk sove her!

:lur:

• Liker 1
Skrevet (endret)

Nei skal prøve å sove :klemmer: 

1 minutt siden, Rumle skrev:

Nå må du ikke mase sånn! Noen av oss vil faktisk sove her!

:lur:

:hoho: 

Endret av Frøkensina
  • Liker 2
Skrevet
7 timer siden, Frøkensina skrev:

Var på en lang ridetur, en eller to uker (hjelp dårlig hukommelse). Utrolig fint å se landskapet og steder som Geysir og Gullfoss på den måten :ninuskapus:

Jeg var på Island for et par uker siden :jepp: 

• Liker 3
Skrevet

Og Islenderne snakker om det vidunderlige sammentreffet ennå. En åpenbarelse! :rodmer: 

7 timer siden, Rumle skrev:

Jeg har bare sett bilder

...og jeg har bare sett bilder av bilders bilder... :jolie: 

• Liker 2
Skrevet

...og så fant jeg koppen til Aldri ved fuglebrettet (?) og den har det vel best der hun er skulle jeg tro? 
intakk09_c7e728_rszd_2.jpg

• Liker 3
Skrevet (endret)

God morgen. 

Jeg fant nisseserviset til frokost og dekket et pent frokorstbord. I et anfall av "advent" hengte jeg opp lyskransen i vinduet. 

Advent er begynt. Og resten må letes frem, snart. 

422452b.jpg?width=458&height=458&scale=b

Endret av Lille Lerke
  • Liker 2
Skrevet
45 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Og Islenderne snakker om det vidunderlige sammentreffet ennå. En åpenbarelse! :rodmer: 

...og jeg har bare sett bilder av bilders bilder... :jolie: 

:fnise: vet ikke om jeg gjorde så stort inntrykk på islendingene da. Men de gjorde inntrykk på meg hvertfall. Det var ganske gøy å skjønne det meste av det jeg leste på skilt og menyer og slike ting. På et så rart språk. Favorittordet er definitivt Snyrtingar :ler: som betyr toalett. 

Også var det så deilig med blå lagune med ansiktsmasker, smoothies og avslapping! 

• Liker 2
Skrevet
4 timer siden, Mynona skrev:

:fnise: vet ikke om jeg gjorde så stort inntrykk på islendingene da. Men de gjorde inntrykk på meg hvertfall. Det var ganske gøy å skjønne det meste av det jeg leste på skilt og menyer og slike ting. På et så rart språk. Favorittordet er definitivt Snyrtingar :ler: som betyr toalett. 

Også var det så deilig med blå lagune med ansiktsmasker, smoothies og avslapping! 

Ja husker det var kjemperart og gøy med islandsk, husker egentlig heitur pylsur best, men det var nok fordi jeg var vanskelig med maten :ler: Samtidig kan jeg ikke påstå jeg forstår noe særlig av det når de snakker, frisøren min pleide å snakke litt på tlf eller med islendinger som var innom. Jeg syntes det var kjempegøy med norrønt på skolen, skulle ha lært litt mer. 

Var ikke der, vi red forbi :ler: Men badet i andre varme kilder. Holdt på å falle ned i en kokende en, ble heldigvis reddet! 

• Liker 2
Skrevet
6 timer siden, Mynona skrev:

Jeg var på Island for et par uker siden :jepp: 

Åhhh! :ninuskapus:

• Liker 1
Skrevet

Venninna mi satt på en pub en gang og pratet med eieren, som er islandsk. Mora hennes kommer bort og spør; Når lærte du deg islandsk? Nei, det kunne ho ikke. Men ho satt nå og skravlet med eieren på islandsk :ler: 

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, FruN skrev:

Venninna mi satt på en pub en gang og pratet med eieren, som er islandsk. Mora hennes kommer bort og spør; Når lærte du deg islandsk? Nei, det kunne ho ikke. Men ho satt nå og skravlet med eieren på islandsk :ler: 

• Liker 1
Skrevet
10 minutter siden, FruN skrev:

Er bare å slenge på -ur på slutten av alle ord :ler: 

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...