Hoppetaujenta Skrevet 2. mai 2014 #2981 Skrevet 2. mai 2014 Jeg får sånne vårlige raptuser innimellom! 1
Severus Skrevet 2. mai 2014 #2984 Skrevet 2. mai 2014 Litt morsomt er bedre enn ingenting morsomt. Mente egentlig ganske morsomt, neste gang blir det jentetur.
Hoppetaujenta Skrevet 2. mai 2014 #2985 Skrevet 2. mai 2014 Aha...det blir altfor mye styr med gutter på fest?
Severus Skrevet 2. mai 2014 #2986 Skrevet 2. mai 2014 Aha...det blir altfor mye styr med gutter på fest? Nei, tenkte bare på noe som skjedde på gatekjøkkenet etterpå. Derfor det ikke var morsomt, men uten om gatekjøkken hendelsen var alt ok. 1
Aldrisur Skrevet 2. mai 2014 Forfatter #2987 Skrevet 2. mai 2014 Gooooooooooood 1.mai i ballongen Hvordan står det til, Aldri? Jeg anbefaler absolutt løyntnantshjerte! En enklere og mer hardfør plante skal man lete lenge etter! De er en av mine absolutte vårfavoritter, og jeg har kjempemange av de. Nå står de faktisk i full blomst her alle sammen De er også super i potte, om du vurderer det? Jeg hadde en super dag i går Rumle. :is: Løytnantshjerte er en sånn god, gammeldags og vakker staude synes jeg. Naboen min har en diger en som også står i full blomt om dagen. Hva har dere funnet på i dag Aldri og lille vakre blondinevenn? I går var dagen da vi gikk laaaaang tur, besøkte utallige lekeplasser og plukket løvetann som vi måtte kaste når foreldrene kom for å spise middag - fordi pappaen er sååååå allergisk om dagen. Det ble marsipankakebaking og pynting og masse annet tull og tøys. Jeg tror at de har gjort verden til et vakrere sted. Naaw... Jeg får sånne vårlige raptuser innimellom! Du er ei lita rar ei du Hoppe... Nei, tenkte bare på noe som skjedde på gatekjøkkenet etterpå. Derfor det ikke var morsomt, men uten om gatekjøkken hendelsen var alt ok. ...og hva hendte ved/på gatekjøkkenet Vex? 1
FruN Skrevet 2. mai 2014 #2988 Skrevet 2. mai 2014 Noen av blomstene mine har falt sammen Til tross for vanning
Rumle Skrevet 2. mai 2014 #2989 Skrevet 2. mai 2014 Er det her det er FEST?!!!!!!!!!!!! https://www.youtube.com/watch?v=OwWT43Eb3IM 2
Aldrisur Skrevet 2. mai 2014 Forfatter #2990 Skrevet 2. mai 2014 Noen av blomstene mine har falt sammen Til tross for vanning Oj! Kan det være for kaldt for dem om natta kanskje? De kommer seg nok igjen skal du se. Er det her det er FEST?!!!!!!!!!!!! https://www.youtube.com/watch?v=OwWT43Eb3IM Yeaaaaaah! Party party Rumle! Hvordan står det til med deg? 2
Rumle Skrevet 2. mai 2014 #2991 Skrevet 2. mai 2014 Oj! Kan det være for kaldt for dem om natta kanskje? De kommer seg nok igjen skal du se. Yeaaaaaah! Party party Rumle! Hvordan står det til med deg? Litt opp og ned, men fin dag i dag Du da? 1
Severus Skrevet 2. mai 2014 #2992 Skrevet 2. mai 2014 .og hva hendte ved/på gatekjøkkenet Vex? Ruta knuste, å noen ble skadet
Aldrisur Skrevet 2. mai 2014 Forfatter #2993 Skrevet 2. mai 2014 Litt opp og ned, men fin dag i dag Du da? Fin i dag er bra. I dag har jeg vært på Mathallen fordi gubbeskinnet skulle kjøpe noe som heter Spuma! Han driver jo med så mye rart om dagen, men jeg må innrømme at selv om jeg var skeprisk til denne souse viden hans, har jeg blitt kjempeoverrasket over hvor flott maten blir når den tilberedes i en sånn. Så nå får vi se hva denne spumaen vil bringe! Ellers må jeg bare si at våren er en nydelig tid - alt er så grønt og friskt og vakkert! 2
Aldrisur Skrevet 2. mai 2014 Forfatter #2994 Skrevet 2. mai 2014 Ruta knuste, å noen ble skadet Uffda! Det var vel ikke du som ble skadet?
Rumle Skrevet 2. mai 2014 #2995 Skrevet 2. mai 2014 Fin i dag er bra. I dag har jeg vært på Mathallen fordi gubbeskinnet skulle kjøpe noe som heter Spuma! Han driver jo med så mye rart om dagen, men jeg må innrømme at selv om jeg var skeprisk til denne souse viden hans, har jeg blitt kjempeoverrasket over hvor flott maten blir når den tilberedes i en sånn. Så nå får vi se hva denne spumaen vil bringe! Ellers må jeg bare si at våren er en nydelig tid - alt er så grønt og friskt og vakkert! Og nå ble jeg nysgjerrig på hva en spuma er? Våren er herlig! 1
Aldrisur Skrevet 2. mai 2014 Forfatter #2996 Skrevet 2. mai 2014 (endret) Og nå ble jeg nysgjerrig på hva en spuma er? Våren er herlig! Det skal jeg prøve å forklare deg. Krmt... Sånn jeg ser det er det en slags pumpeflaske i stål som han kan putte alt mulig rart inni og lage masse rare og gode saker. Så følger det med en masse forskjellig pulver og gud veeeet! Han har stått på kjøkkenet i hele kveld og prøver å lage noe som heter Mojito-kuler. Det består av soda, rom mynteblader og sikkert litt annet også. Han var på polet og kjøpte en flaske Rom, så disse kulene tror jeg han har tenkt til å servere meg, for han drikker aldri alkohol. De står i fryseren nå da, og gubben sjøl ligger i badekaret. Det var nok veldig anstrengende å lage de greiene der. Ble du noe klokere Rumle? I Endret 2. mai 2014 av Aldrisur 4
Rumle Skrevet 2. mai 2014 #2997 Skrevet 2. mai 2014 Det skal jeg prøve å forklare deg. Krmt... Sånn jeg ser det er det en slags pumpeflaske i stål som han kan putte alt mulig rart inni og lage masse rare og gode saker. Så følger det med en masse forskjellig pulver og gud veeeet! Han har stått på kjøkkenet i hele kveld og prøver å lage noe som heter Mojito-kuler. Det består av soda, rom mynteblader og sikkert litt annet også. Han var på polet og kjøpte en flaske Rom, så disse kulene tror jeg han har tenkt til å servere meg, for han drikker aldri alkohol. De står i fryseren nå da, og gubben sjøl ligger i badekaret. Det var nok veldig anstrengende å lage de greiene der. Ble du noe klokere Rumle? I 1
Rumle Skrevet 2. mai 2014 #2998 Skrevet 2. mai 2014 Men, jeg tar gjeeeeeeeeeeeerne en Mojito-kule eller tre altså! 2
Aldrisur Skrevet 2. mai 2014 Forfatter #3000 Skrevet 2. mai 2014 Han er helt gæren etter sånn nymotens duppeditter! Og jeg skjønner ikkeno av det - er helt uinteressert, helt til jeg får smake på det han lager! 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå