Frøkensina Skrevet 27. november 2017 #29942 Skrevet 27. november 2017 Sett på musikk så går det litt lettere? Jeg har avlyst legetimen i dag som var viktig at jeg ikke avlyste for er fortsatt så kvalm og dårlig i magen. Går ikke å reise ut sånn! Hadde ikke fått noe hjelp med det heller, altfor strenge på å bare ta et medisinsk problem om gangen. Og så er det vel noe virus. 2
Rumle Skrevet 27. november 2017 #29943 Skrevet 27. november 2017 Håper du føler deg bedre snart Frk. S 2
Aldrisur Skrevet 27. november 2017 Forfatter #29944 Skrevet 27. november 2017 4 minutter siden, Rumle skrev: God mandag i ballongen God mandag Rumlemor! 3 minutter siden, Frøkensina skrev: Sett på musikk så går det litt lettere? Jeg har avlyst legetimen i dag som var viktig at jeg ikke avlyste for er fortsatt så kvalm og dårlig i magen. Går ikke å reise ut sånn! Hadde ikke fått noe hjelp med det heller, altfor strenge på å bare ta et medisinsk problem om gangen. Og så er det vel noe virus. Ja musikk til arbeidet er et must. Skal du være syk en hel sommer og hele høsten eller? Uff og uff til magevirus, får håpe at du blir frisk i en fei. 2
Hoppetaujenta Skrevet 27. november 2017 #29945 Skrevet 27. november 2017 Må bare si at jeg liker så godt denne lille familien her. Maken finnes det ikke så vidt jeg vet. Tror jeg har fulgt dem nesten fra starten av det hele. Tror at han ble født som gammel mann. Skulle ønske at jeg hadde hatt en slik barndom og egentlig at alle unger fikk vokse opp sånn. 2
Frøkensina Skrevet 27. november 2017 #29946 Skrevet 27. november 2017 48 minutter siden, Rumle skrev: Håper du føler deg bedre snart Frk. S 46 minutter siden, Aldrisur skrev: God mandag Rumlemor! Ja musikk til arbeidet er et must. Skal du være syk en hel sommer og hele høsten eller? Uff og uff til magevirus, får håpe at du blir frisk i en fei. Vet ikke om det er uflaks eller om jeg begynner å gå opp i limingen? Jeg har nok litt dårlig immunforsvar som forverres av andre ting i blant. Takk
Frøkensina Skrevet 27. november 2017 #29947 Skrevet 27. november 2017 Vet ikke hvem det er jeg Hoppe, ville ha tippet en lanoreklame eller noe sånt 1
FruN Skrevet 27. november 2017 #29948 Skrevet 27. november 2017 1 time siden, Frøkensina skrev: Sett på musikk så går det litt lettere? Jeg har avlyst legetimen i dag som var viktig at jeg ikke avlyste for er fortsatt så kvalm og dårlig i magen. Går ikke å reise ut sånn! Hadde ikke fått noe hjelp med det heller, altfor strenge på å bare ta et medisinsk problem om gangen. Og så er det vel noe virus. God bedring! 32 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Må bare si at jeg liker så godt denne lille familien her. Maken finnes det ikke så vidt jeg vet. Tror jeg har fulgt dem nesten fra starten av det hele. Tror at han ble født som gammel mann. Skulle ønske at jeg hadde hatt en slik barndom og egentlig at alle unger fikk vokse opp sånn. Hvilken liten familie er det? 2
Hoppetaujenta Skrevet 27. november 2017 #29949 Skrevet 27. november 2017 (endret) Noe for @FruNs minste dette kanskje? Heklet stjerne-babypose. Ville nok ha gått for kneppingen på den øverste. Enklere å få av/på. 21 minutter siden, Frøkensina skrev: Vet ikke hvem det er jeg Hoppe, ville ha tippet en lanoreklame eller noe sånt Aha..så det finnes noen som ikke følger med altså. En serie om denne unge fyren som er bonde og altmuligmann på sin egen lille gård. Så mye som mulig gjøres på gammelmåten. Han er et unikum til å få ting til og har en arbeidskapasitet av en annen verden. Så kom damen og så kom ungene, antagelig ordnet på gammelmåten de også. Veldig artig å følge dem der de lever sitt liv foran tv-kameraene og lar oss få ta del i natur, dyrking, dyr, slakt og ALT. Ehh...nesten. https://tv.nrk.no/serie/det-gode-bondeliv/KOID32008816/27-11-2017 Endret 27. november 2017 av Hoppetaujenta 2
Frøkensina Skrevet 27. november 2017 #29950 Skrevet 27. november 2017 Takk FruN Forresten tror jeg nok at dine får en veldig fin oppvekst hos deg og HerrN 1
Hoppetaujenta Skrevet 27. november 2017 #29951 Skrevet 27. november 2017 Helt sikker på det jeg også.
Frøkensina Skrevet 27. november 2017 #29952 Skrevet 27. november 2017 3 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Noe for @FruNs minste dette kanskje? Heklet stjerne-babypose. Ville nok ha gått for kneppingen på den øverste. Enklere å få av/på. Aha..så det finnes noen som ikke følger med altså. En serie om denne unge fyren som er bonde og altmuligmann på sin egen lille gård. Så mye som mulig gjøres på gammelmåten. Han er et unikum til å få ting til og har en arbeidskapasitet av en annen verden. Så kom damen og så kom ungene, antagelig ordnet på gammelmåten de også. Veldig artig å følge dem der de lever sitt liv foran tv-kameraene og lar oss få ta del i natur, dyrking, dyr, slakt og ALT. https://tv.nrk.no/serie/det-gode-bondeliv/KOID32008816/27-11-2017 Ehh...nesten. Jaaaaa stjernebabysaker! Støtter dette prosjektet Nei, jeg følger nok ikke så mye med Men flott at du har funnet en serie du liker 1
FruN Skrevet 27. november 2017 #29953 Skrevet 27. november 2017 2 timer siden, Hoppetaujenta skrev: Noe for @FruNs minste dette kanskje? Heklet stjerne-babypose. Ville nok ha gått for kneppingen på den øverste. Enklere å få av/på. Aha..så det finnes noen som ikke følger med altså. En serie om denne unge fyren som er bonde og altmuligmann på sin egen lille gård. Så mye som mulig gjøres på gammelmåten. Han er et unikum til å få ting til og har en arbeidskapasitet av en annen verden. Så kom damen og så kom ungene, antagelig ordnet på gammelmåten de også. Veldig artig å følge dem der de lever sitt liv foran tv-kameraene og lar oss få ta del i natur, dyrking, dyr, slakt og ALT. Ehh...nesten. https://tv.nrk.no/serie/det-gode-bondeliv/KOID32008816/27-11-2017 Kjempesøt Men jeg er virkelig dårlig til å hekle Men den med dobbelknepping hadde vært best 2 timer siden, Frøkensina skrev: Takk FruN Forresten tror jeg nok at dine får en veldig fin oppvekst hos deg og HerrN Tusen takk Jeg håper det 2
Hoppetaujenta Skrevet 27. november 2017 #29954 Skrevet 27. november 2017 (endret) "A star is born"...liksom. Er det ikke slik at "ælle har et heklesyskjenborn på Gjøvik", eller deromkring da? Få folk til å lage deg ting hvis du syns heklede ting/plagg er søte. Minibestemorruter satt sammen til vognteppe? Beklager, ble revet med av alt fint å se på nett. Skal skjerpe meg nå. Endret 27. november 2017 av Hoppetaujenta 2
Lille Lerke Skrevet 27. november 2017 #29955 Skrevet 27. november 2017 4 timer siden, Hoppetaujenta skrev: Må bare si at jeg liker så godt denne lille familien her. Maken finnes det ikke så vidt jeg vet. Tror jeg har fulgt dem nesten fra starten av det hele. Tror at han ble født som gammel mann. Skulle ønske at jeg hadde hatt en slik barndom og egentlig at alle unger fikk vokse opp sånn. Den Danske bondemannen liker jeg ikke. Oppfinneren på Gyland derimot 12 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: "A star is born"...liksom. Er det ikke slik at "ælle har et heklesyskjenborn på Gjøvik", eller deromkring da? Få folk til å lage deg ting hvis du syns heklede ting/plagg er søte. Minibestemorruter satt sammen til vognteppe? Beklager, ble revet med av alt fint å se på nett. Skal skjerpe meg nå. Hoppetante sine nye prosjekter til baby My? Men jeg tror rosa er mer riktig enn blått, altså. 1
FruN Skrevet 27. november 2017 #29956 Skrevet 27. november 2017 Masse fine heklepledd altså Oldemorsruter kan jeg 1
Aldrisur Skrevet 27. november 2017 Forfatter #29957 Skrevet 27. november 2017 4 timer siden, Hoppetaujenta skrev: Noe for @FruNs minste dette kanskje? Heklet stjerne-babypose. Ville nok ha gått for kneppingen på den øverste. Enklere å få av/på. Aha..så det finnes noen som ikke følger med altså. En serie om denne unge fyren som er bonde og altmuligmann på sin egen lille gård. Så mye som mulig gjøres på gammelmåten. Han er et unikum til å få ting til og har en arbeidskapasitet av en annen verden. Så kom damen og så kom ungene, antagelig ordnet på gammelmåten de også. Veldig artig å følge dem der de lever sitt liv foran tv-kameraene og lar oss få ta del i natur, dyrking, dyr, slakt og ALT. Ehh...nesten. https://tv.nrk.no/serie/det-gode-bondeliv/KOID32008816/27-11-2017 Så artige ting Hoppe! Men den bondemannen din kan du ha helt for deg selv. 1 time siden, Lille Lerke skrev: Den Danske bondemannen liker jeg ikke. Oppfinneren på Gyland derimot Hoppetante sine nye prosjekter til baby My? Men jeg tror rosa er mer riktig enn blått, altså. Hvor har du det fra Lerke? Jeg har ikke sett at My har skrevet noe om dette jeg. 17 minutter siden, FruN skrev: Masse fine heklepledd altså Oldemorsruter kan jeg Jeg er dårlig på å hekle altså, men skulle ønske jeg kunne det litt bedre. De som har forsøkt å lære meg det har heklet med høyre hånd og jeg er så venstrehendt som det går an å bli. Får det liksom ikke inn. 3
Lille Lerke Skrevet 27. november 2017 #29958 Skrevet 27. november 2017 5 minutter siden, Aldrisur skrev: Så artige ting Hoppe! Men den bondemannen din kan du ha helt for deg selv. Hvor har du det fra Lerke? Jeg har ikke sett at My har skrevet noe om dette jeg. Jeg er dårlig på å hekle altså, men skulle ønske jeg kunne det litt bedre. De som har forsøkt å lære meg det har heklet med høyre hånd og jeg er så venstrehendt som det går an å bli. Får det liksom ikke inn. Hvor jeg har det fra? Innsiden av mitt eget hjerte, så klart. Om jeg ikke er på jobb, så legger jeg ikke bort "alt". Å er Aldri venstrevridd Kunstneriske og positive personer er ofte venstrevridde. (Hviske stille; Snakk for deg sjæl.) 3
Aldrisur Skrevet 27. november 2017 Forfatter #29959 Skrevet 27. november 2017 8 minutter siden, Lille Lerke skrev: Hvor jeg har det fra? Innsiden av mitt eget hjerte, så klart. Om jeg ikke er på jobb, så legger jeg ikke bort "alt". Å er Aldri venstrevridd Kunstneriske og positive personer er ofte venstrevridde. (Hviske stille; Snakk for deg sjæl.) Å ja, sånn å forstå. Ja, det er jo mange av oss i disse dager. På barneskolen forsøkte de å få meg til å bytte skrivehånd. Men det ble med forsøket. 2
Frøkensina Skrevet 27. november 2017 #29960 Skrevet 27. november 2017 Kommer fra en familie helt uten strikking og hekling jeg, har heller ikke noen slike slektninger gjemt unna på Gjøvik Forresten ville det jo vært morsomt om noen av dere tok opp gerilja-hekling-strikking-broderier. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå