Frøkensina Skrevet 26. november 2017 #29841 Skrevet 26. november 2017 (endret) 30 minutter siden, Rumle skrev: Jeg har jo prøvd det ut en noe videre hell Kommer nok til å prøve en runde eller to til, men jeg vet ikke helt om det er verdt det .. Synes det er så synd at sneglene får ødelegge så mye i hagen din, jeg får vel litt sånn fnatt by proxy eller noe Men jeg vet jo ikke svaret, kanskje du må gå sammen med naboer for å virkelig få effekt av et utryddelsestokt. Uansett er de jo ikke bra for naturen vår heller. Tenk så lykkelige slike ender/gjess (husker ikke hva de heter) som spiser disse ville vært i hagen din! Endret 26. november 2017 av Frøkensina 1
Rumle Skrevet 26. november 2017 #29842 Skrevet 26. november 2017 1 time siden, Frøkensina skrev: Synes det er så synd at sneglene får ødelegge så mye i hagen din, jeg får vel litt sånn fnatt by proxy eller noe Men jeg vet jo ikke svaret, kanskje du må gå sammen med naboer for å virkelig få effekt av et utryddelsestokt. Uansett er de jo ikke bra for naturen vår heller. Tenk så lykkelige slike ender/gjess (husker ikke hva de heter) som spiser disse ville vært i hagen din! Jupp synes det er synd jeg også Ja, de gjessene hadde nok likt seg her 1
Rumle Skrevet 26. november 2017 #29843 Skrevet 26. november 2017 1 time siden, Frøkensina skrev: Ja klart det går! (Stakkar visste du ikke det ) Jeg vet ikke hva du skriver på, men på ipad/iphone er det under innstillinger -språk. --- Nei, det har jeg aldri funnet! Hmmm nå får jeg lete etter det .. takk for tips! 1
Frøkensina Skrevet 26. november 2017 #29844 Skrevet 26. november 2017 Eller innstillinger -skrivebord! Jeg er dårlig på å huske sånt, men bare let så finner du det nok! 1
Frøkensina Skrevet 26. november 2017 #29845 Skrevet 26. november 2017 4 minutter siden, Rumle skrev: Jupp synes det er synd jeg også Ja, de gjessene hadde nok likt seg her Kanskje det er verdt litt av plantebudsjettet med et storangrep? Eller prøv å finne noen leopardsnegler og sett dem ut i hagen, de spiser brunsnegleegg. Synes det ville vært flott om du hadde noen sånne spankulerende i balubahagen uff sitering gpr sirupsakte fra paden 1
Rumle Skrevet 26. november 2017 #29846 Skrevet 26. november 2017 (endret) Joda, men det hadde nok slukt helen budsjettet og vel så det. Har også en del skog i nærheten av hagen, så det blir nesten et umulig prosjekt. Leopardsnegler har jeg hatt i mange år, men de ser ut til å ha like mye brunsneglangst som meg, de skyndter seg i en annen retning med en gang de ser en brunsnegl! Endret 26. november 2017 av Rumle 2
Frøkensina Skrevet 26. november 2017 #29847 Skrevet 26. november 2017 Åh er det så dyrt! Og hva i alle dager er det for noen tafatte leopardiser Jammen ikke lett dette du gjør nok lurt i å satse på planter de ikke er så glad i ja. Rart siden det er skog bak hytta også, men det er lite brunsnegler og de som jeg har funnet mistenker jeg kommer fra hagene, ikke skogen. Samtidig kryper de jo rundt det lille som kan kalles skog her jeg bor, drepte en 10-12 stykker under sommeren når de krøp på stien. Men det er jo ingenting når de er hundre-tusenvis 1
Frøkensina Skrevet 26. november 2017 #29848 Skrevet 26. november 2017 Blir sprø av oppussende naboer De har holdt på i ukesvis, alltid hamring og boring på kveldene Det er ikke lov i dag en gang
Mynona Skrevet 26. november 2017 #29849 Skrevet 26. november 2017 I går hadde vi snakkeveldighøyt-naboer... Tror det var megafon-snakking faktisk. Det var litt irriterende kan man si. Hvorfor bygges ikke leiligheter med full lydisolering? 1
Rumle Skrevet 26. november 2017 #29850 Skrevet 26. november 2017 Tenk så morsomt om de virkelig sto og snakket med megafon da 1
Rumle Skrevet 26. november 2017 #29851 Skrevet 26. november 2017 (endret) Hellane for en laaaaaang søndag! Endret 26. november 2017 av Rumle 1
Frøkensina Skrevet 26. november 2017 #29852 Skrevet 26. november 2017 With yellow feathers in her hair and her dress cut down to there 2
Frøkensina Skrevet 26. november 2017 #29853 Skrevet 26. november 2017 (endret) 22 minutter siden, Mynona skrev: I går hadde vi snakkeveldighøyt-naboer... Tror det var megafon-snakking faktisk. Det var litt irriterende kan man si. Hvorfor bygges ikke leiligheter med full lydisolering? Sikkert fordi det er dyrere. Her er det betongvegger, det hjelper lite når folk hamrer eller borer i de for det forplanter seg overalt. Endret 26. november 2017 av Frøkensina
Rumle Skrevet 26. november 2017 #29854 Skrevet 26. november 2017 11 minutter siden, Frøkensina skrev: With yellow feathers in her hair and her dress cut down to there 1
Frøkensina Skrevet 26. november 2017 #29855 Skrevet 26. november 2017 1 minutt siden, Rumle skrev: Du morer deg nå ja Jeg må visst snikplanlegge bedre 1
Lille Lerke Skrevet 26. november 2017 #29858 Skrevet 26. november 2017 5 timer siden, FruN skrev: Det er egentlig ikke en jakke som hører til bunaden, bare en ho skal bruke til Ensfarget og enkel Litt usikker på hvilken størrelse jeg skal strikke kysa i (1-2 år eller 4 år), vil jo at den skal passe samtidig som jeg ikke vil at den skal være for stor. Jakka er i str 4 år, så den bør holde en stund 5 timer siden, FruN skrev: Det gjør sikkert det, men ikke uten å mikkemekke med oppskrifta (noe jeg ikke er flink til). Men det er rillestrikk, så den kan være elastisk nok at jeg kan strikke den i 1-2 år Ønsker @FruN et lite tips? 39 minutter siden, Rumle skrev: Hellane for en laaaaaang søndag! Lang? Søndagen er jo borte før den har begynt jo! 1
Rumle Skrevet 26. november 2017 #29859 Skrevet 26. november 2017 Akkurat nå, Lille Lerke skrev: Ønsker @FruN et lite tips? Lang? Søndagen er jo borte før den har begynt jo! Snakk for deg selv!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå