FruN Skrevet 26. november 2017 #29822 Skrevet 26. november 2017 2 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Forsyn dere.
Frøkensina Skrevet 26. november 2017 #29823 Skrevet 26. november 2017 5 timer siden, FruN skrev: Kysa? Den skal strikkes den og, ja Enkelt nok i sort den og Men lurer på om alt skal pyntes med litt bånd. Får se an tiden Tenkte kanskje den kunne være som noe mønster i bunaden, men jeg har jo ikke peiling Håper klærne blir sånn at lillebolla kan bruke de flere ganger til før hun er for stor siden du har laget de selv. 1
Frøkensina Skrevet 26. november 2017 #29824 Skrevet 26. november 2017 3 timer siden, Rumle skrev: God søndag Mumle Glemte å si at jeg har nødplantet løkene for et par dager siden, de ligger altfor tett nedi den store kassen, men kanskje det blir noen blomster Har du fortsatt i hagen? 1
Rumle Skrevet 26. november 2017 #29825 Skrevet 26. november 2017 (endret) 3 timer siden, Hoppetaujenta skrev: Forsyn dere. 48 minutter siden, Frøkensina skrev: God søndag Mumle Glemte å si at jeg har nødplantet løkene for et par dager siden, de ligger altfor tett nedi den store kassen, men kanskje det blir noen blomster Har du fortsatt i hagen? Så bra! Håper det kommer noe opp da! Ja, er jo langt i fra ferdig, ser ut som jeg bare må gi opp pga været. Tror nok det blir litt nødplanting på meg også Endret 26. november 2017 av Rumle 1
FruN Skrevet 26. november 2017 #29826 Skrevet 26. november 2017 31 minutter siden, Frøkensina skrev: Tenkte kanskje den kunne være som noe mønster i bunaden, men jeg har jo ikke peiling Håper klærne blir sånn at lillebolla kan bruke de flere ganger til før hun er for stor siden du har laget de selv. Det er egentlig ikke en jakke som hører til bunaden, bare en ho skal bruke til Ensfarget og enkel Litt usikker på hvilken størrelse jeg skal strikke kysa i (1-2 år eller 4 år), vil jo at den skal passe samtidig som jeg ikke vil at den skal være for stor. Jakka er i str 4 år, så den bør holde en stund 2
Frøkensina Skrevet 26. november 2017 #29827 Skrevet 26. november 2017 Ja håper det, vet ikke hva som har gått feil før på balkongen med løk Scillaene kommer jo hvertfall, men denne gangen er det mye annet rart jeg har "dumpet" nedi Du kan jo ha scillateppe under epletrærne dine, har du det kanskje? 1
Rumle Skrevet 26. november 2017 #29828 Skrevet 26. november 2017 (endret) Nei, de passer ikke så godt der, fordi sneglene liker de ganske godt. Men, jeg har en del her og der på terrassen Endret 26. november 2017 av Rumle
Frøkensina Skrevet 26. november 2017 #29829 Skrevet 26. november 2017 2 minutter siden, FruN skrev: Det er egentlig ikke en jakke som hører til bunaden, bare en ho skal bruke til Ensfarget og enkel Litt usikker på hvilken størrelse jeg skal strikke kysa i (1-2 år eller 4 år), vil jo at den skal passe samtidig som jeg ikke vil at den skal være for stor. Jakka er i str 4 år, så den bør holde en stund Høres bra ut Går det an å strikke kysa i noe mellom 2-4 år? Eller kanskje finne en løsning på noe som kan stramme inn den et hakk om du strikker den stor, kanskje en sløyfe eller noe bak som kan folde inn en bit av den?
Frøkensina Skrevet 26. november 2017 #29830 Skrevet 26. november 2017 Akkurat nå, Rumle skrev: Nei, de passer ikke så godt der, fordi sneglene liker de ganske godt. Men, jeg har en del hrr ig der på terrassen Gjør de, huff! Kan det være snegler som spiser de på hytta kanskje...? Men, husker løkene var gravd opp så kanskje ikke. Hm, rart for det er jo hager rundt her som er helt dekt i blått på våren og det er jo brunsnegler overalt. Hva har du på terassen?
Rumle Skrevet 26. november 2017 #29832 Skrevet 26. november 2017 Akkurat nå, Frøkensina skrev: Gjør de, huff! Kan det være snegler som spiser de på hytta kanskje...? Men, husker løkene var gravd opp så kanskje ikke. Hm, rart for det er jo hager rundt her som er helt dekt i blått på våren og det er jo brunsnegler overalt. Hva har du på terassen? Ja, har en gammel "klase" med scillaløker i et bed, og de kommer hvert år altså, men de årene de er litt barnepleier jeg å finne brunesnegler som henger og dingler i blomstene!! 1
Rumle Skrevet 26. november 2017 #29833 Skrevet 26. november 2017 Akkurat nå, Rumle skrev: Ja, har en gammel "klase" med scillaløker i et bed, og de kommer hvert år altså, men de årene de er litt barnepleier jeg å finne brunesnegler som henger og dingler i blomstene!! Barnepleier? = Sene! 1
Rumle Skrevet 26. november 2017 #29834 Skrevet 26. november 2017 Må si jeg fatter ikke logikken til autocorrect altså, det er jo aldri noensinne et passende forslag! 1
Frøkensina Skrevet 26. november 2017 #29836 Skrevet 26. november 2017 (endret) Jeg skrur den av som oftest, får helt fnatt av den Går sikkert glipp av noen morsomme feil da men. Æsj og fysj til sneglene dine Husk at nematodene dreper mer enn en snegle om gangen, de dreper jo de sneglene som hiver seg over og spiser de døde sneglene også. Kanskje det er verdt å prøve selv om det er dyrt?? Endret 26. november 2017 av Frøkensina 1
Rumle Skrevet 26. november 2017 #29837 Skrevet 26. november 2017 Men, hvordan slår du den av?!! (Går det an!!! ) 1
Rumle Skrevet 26. november 2017 #29838 Skrevet 26. november 2017 2 minutter siden, Frøkensina skrev: Jeg skrur den av som oftest, får helt fnatt av den Går sikkert glipp av noen morsomme feil da men. Æsj og fysj til sneglene dine Husk at nematodene dreper mer enn en snegle om gangen, de dreper jo de sneglene som hiver seg over og spiser de døde sneglene også. Kanskje det er verdt å prøve selv om det er dyrt?? Jeg har jo prøvd det ut en noe videre hell Kommer nok til å prøve en runde eller to til, men jeg vet ikke helt om det er verdt det .. 1
FruN Skrevet 26. november 2017 #29839 Skrevet 26. november 2017 22 minutter siden, Frøkensina skrev: Høres bra ut Går det an å strikke kysa i noe mellom 2-4 år? Eller kanskje finne en løsning på noe som kan stramme inn den et hakk om du strikker den stor, kanskje en sløyfe eller noe bak som kan folde inn en bit av den? Det gjør sikkert det, men ikke uten å mikkemekke med oppskrifta (noe jeg ikke er flink til). Men det er rillestrikk, så den kan være elastisk nok at jeg kan strikke den i 1-2 år 1
Frøkensina Skrevet 26. november 2017 #29840 Skrevet 26. november 2017 22 minutter siden, Rumle skrev: Men, hvordan slår du den av?!! (Går det an!!! ) Ja klart det går! (Stakkar visste du ikke det ) Jeg vet ikke hva du skriver på, men på ipad/iphone er det under innstillinger -språk. 13 minutter siden, FruN skrev: Det gjør sikkert det, men ikke uten å mikkemekke med oppskrifta (noe jeg ikke er flink til). Men det er rillestrikk, så den kan være elastisk nok at jeg kan strikke den i 1-2 år Tenkte på det gså at strikk kan være elastisk, går nok fint 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå