Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Paul lager skikkelig god omelett. Og han får den skikkelig luftig og. Min blir alltid nokså flat. Jeg har prøvd å gjøre akkurat som han, men funker ikke, så tror det er noe han ikke forteller meg. 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
På 24. november 2017 den 10.25, FruN skrev:

Noe som ER sinnsykt for tiden, er dette melkekartongpjattet :roll: Lurer på hva ulvemotstanderne skylder på når de endelig har fått utryddet ulven.. Leste en god kommentar på Facebook; Vi ler av muslimer som hisser seg opp over en tegning av Muhammed. Så kommer det en ulv på melkekartongen.. 

Ja helt utrolig :roll: 

Nei, synes vi kan la Island ta over sauekjøttproduksjonen :opplyser: Ingen er mer subsidierte eller klager mer, vi trenger faktisk ikke holde på med dette. Kjøttet ender opp så dyrt selv om det er betalt for dobbelt opp at mye ikke selges en gang. Det er ikke "bare" ulv heller de dreper, fortsatt settes det ut ulovlige feller som grusomme revesakser som tar gaupe og de går etter rovfugl som den (sauebonde) damen som heldigvis ble dratt til retten for å drepe ørneunger. 

• Liker 1
Skrevet
6 timer siden, Aldrisur skrev:

:hoppe::kaffekopp:

Fiiiin lørdag til dere! :klem1:

Jeg har vært oppe og klarert heimen for innrykk. Venter besøk av venner og det blir ribbe, Aquavit og øl i dag. :laugh:.

:opplyser: Generalprøve på Julaften 2017. :tree:

Nå :dusje:

Amerikanske venner kanskje?  :kaklehone:Bare mangler jo selveste kalkunen :laugh:  Høres hyggelig ut, kos dere :vinke: 

• Liker 1
Skrevet

Var det noen fler som så fyrverkeriet?  :nordvesta: Det var mange store gitt, og en helt ny for meg med noe som lignet fugler i ulike farger. Googlet meg til at det har med Julegateåpning å gjøre. 

• Liker 1
Skrevet

Merker det blir sent i kveld (noe det allerede har blitt, men.. :fnise: ). Ser på Tause vitner og strikker på jakka til storesøster. 15 cm igjen før jeg er ferdig! Kan jo hende jeg blir ferdig i kveld :nori:

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, FruN skrev:

Merker det blir sent i kveld (noe det allerede har blitt, men.. :fnise: ). Ser på Tause vitner og strikker på jakka til storesøster. 15 cm igjen før jeg er ferdig! Kan jo hende jeg blir ferdig i kveld :nori:

Kanske vi heller skal gjette på om du blir ferdig i natt? 

Er det til neste helg jakka skal brukes? 

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, Lille Lerke skrev:

Kanske vi heller skal gjette på om du blir ferdig i natt? 

Er det til neste helg jakka skal brukes? 

Neste helg, ja :Nikke: Spørs hva du tenker på som natt :ler: Skal se ferdig programmet ihvertfall, så får vi se hvor langt jeg kommer :jepp:

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, FruN skrev:

Neste helg, ja :Nikke: Spørs hva du tenker på som natt :ler: Skal se ferdig programmet ihvertfall, så får vi se hvor langt jeg kommer :jepp:

Her er det natt når klokken viser mer enn 23.59 og en ny dag begynner. 

Min Voss festival er nesten ferdig. Jeg må ta av igjen knappestolpene fordi jeg begynte å sy for langt ute. Det er et tålmodighetsarbeid jeg skyver på. Sørlandskofta gjør stor lykke etter at den ble klippetmog fikk knapper. 

Men jeg skal ikke forstyrre i strikkinga. :vinke:

• Liker 2
Skrevet

I'll have a bluuuuue Christmas withooooout youuuu :romeo:

• Liker 2
Skrevet

coming around again med Carly Simon :romeo:

• Liker 3
Skrevet
13 minutter siden, Rumle skrev:

I'll have a bluuuuue Christmas withooooout youuuu :romeo:

You’ll be doin’ alright with your Christmas of white. But I’ll have a blue, blue, blue, blue Christmas :digge: 

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, FruN skrev:

You’ll be doin’ alright with your Christmas of white. But I’ll have a blue, blue, blue, blue Christmas :digge: 

:mynona:

• Liker 2
Skrevet
52 minutter siden, Lille Lerke skrev:

Her er det natt når klokken viser mer enn 23.59 og en ny dag begynner. 

Min Voss festival er nesten ferdig. Jeg må ta av igjen knappestolpene fordi jeg begynte å sy for langt ute. Det er et tålmodighetsarbeid jeg skyver på. Sørlandskofta gjør stor lykke etter at den ble klippetmog fikk knapper. 

Men jeg skal ikke forstyrre i strikkinga. :vinke:

Æsj da, så kjedelig :( Men godt du har blitt ferdig med den ene da! :jepp: 

Jeg ble ikke ferdig med jakka i kveld/natt, så fortsetter imorra :Nikke: Men ferdig blir den! Kanskje jeg rekker kysa og :lur: 

• Liker 1
Skrevet

Skal den også strikkes? Noen morsomme farger kanskje? :ninuskapus: 

• Liker 1
Skrevet
6 timer siden, Frøkensina skrev:

Skal den også strikkes? Noen morsomme farger kanskje? :ninuskapus: 

Kysa? Den skal strikkes den og, ja :Nikke: Enkelt nok i sort den og :P Men lurer på om alt skal pyntes med litt bånd. Får se an tiden :) 

• Liker 2
Skrevet
36 minutter siden, FruN skrev:

Kysa? Den skal strikkes den og, ja :Nikke: Enkelt nok i sort den og :P Men lurer på om alt skal pyntes med litt bånd. Får se an tiden :) 

Du kunne satt ut arbeidet til meg, hadde jeg bare klart den tanken tidligere. :bond: Når vi må ha hjelp av postmannen så tror jeg ikke kysa rekker frem til deg til den skal brukes. :tekola: Hvilket garn bruker du? 

• Liker 2
Skrevet

God og glad søndag. :) 

• Liker 1
Skrevet

God dag, og god søndag alle sammen. Tenk å glemme å si det ved søndagens først besøk i tråden. :frkk:

• Liker 2
Skrevet
2 timer siden, Lille Lerke skrev:

Du kunne satt ut arbeidet til meg, hadde jeg bare klart den tanken tidligere. :bond: Når vi må ha hjelp av postmannen så tror jeg ikke kysa rekker frem til deg til den skal brukes. :tekola: Hvilket garn bruker du? 

Det var det da :ler: Kunne kaasanskje gått med posten, men aldri godt å vite med det postvesenet.. Jaja, det har vært « om jeg rekker det»-prosjekt uansett :) Tror det går ganske kjapt da. Strikker i Sisu :Nikke: 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...