Aldrisur Skrevet 30. april 2014 Forfatter #2962 Skrevet 30. april 2014 Spørs om det ikke dukker opp et bilde eller to her eller der 3
Aldrisur Skrevet 30. april 2014 Forfatter #2963 Skrevet 30. april 2014 Seee så fine de var på mandag Suuupert My! For et flott bilde! 2
Gjest Inggolf Skrevet 30. april 2014 #2965 Skrevet 30. april 2014 Har aldri hatt det, så jeg kjenner ikke til det. Men jeg tror det er mye jobb å få til rotteagility altså. Hun som har trent de der har nok jobba masse med det. Men det var en link sist i videoen hennes om rottehold tror jeg det var. Eller rottetrening. Det der "kan" jeg også (det er ihvertfall meningen). Det vi lærer på skolen som utføres på mennesker er eksperimentert på rotter og gjøres vel fortsatt også. Det er temmelig fascinerende skal jeg si dere.. Og skikkelig effektivt for å få bukt med problematferd og greier Hoppe: Gratulerer så mye med ny tittel! Jeg er bare litt musinnerlig! Men bare vent- vi kommer dit alle sammen, det tar bare litt tid Aldri; Så hyggelig med blondibesøk Jeg skal passe BitteLiten i morgen, så det aner meg at vi begge får en utmerket dag i morgen 1
Rofl Skrevet 30. april 2014 #2966 Skrevet 30. april 2014 James May (Han med masse hår i Top Gear) bygde et fullsize hus i Lego som man kunne bo i! Tror helst jeg vil ha et hus hus. Katter er sneaky dyr som sikkert hadde greid å lage hull i Lego huset mitt!
Cordelia Skrevet 30. april 2014 #2968 Skrevet 30. april 2014 Åh, er Cordelia våken på dagen!! Såvidt, er bare at når en først har satt seg ned i sofaen for kvelden er det så ork å gå å legge seg. Nattens dronning er våken! Det håper vi Cordelia - vi krysser fingre! Får håpe det! Men ikke så mye nattens dronning akkurat nå.
Hoppetaujenta Skrevet 30. april 2014 #2969 Skrevet 30. april 2014 Hoppe: Gratulerer så mye med ny tittel! Jeg er bare litt musinnerlig! Men bare vent- vi kommer dit alle sammen, det tar bare litt tidTa det med ro, jeg skal vente på dere hele gjengen!...å nei...med mitt tempo så går nok desverre ikke det.
Hoppetaujenta Skrevet 1. mai 2014 #2970 Skrevet 1. mai 2014 *speide etter Vex`en som var på fest i natt*God "søndag" i tråden.
Mynona Skrevet 1. mai 2014 #2972 Skrevet 1. mai 2014 Vex, det er en annen som har samme avatar som deg… Jeg blir forvirret…
Hoppetaujenta Skrevet 1. mai 2014 #2974 Skrevet 1. mai 2014 Hvordan gikk det Vex? Hadde du det morsomt?
Hoppetaujenta Skrevet 1. mai 2014 #2976 Skrevet 1. mai 2014 Litt morsomt er bedre enn ingenting morsomt.
Rumle Skrevet 1. mai 2014 #2977 Skrevet 1. mai 2014 Gooooooooooood 1.mai i ballongen Hvordan står det til, Aldri? Jeg har store planer om å sette tulipanløk til høsten Også lurer jeg på løytnantshjerte, og etterhvert noen fine sommerblomster Og jeg lurer veldig på hva jeg får gjennomført av planene Jeg anbefaler absolutt løyntnantshjerte! En enklere og mer hardfør plante skal man lete lenge etter! De er en av mine absolutte vårfavoritter, og jeg har kjempemange av de. Nå står de faktisk i full blomst her alle sammen De er også super i potte, om du vurderer det? 1
Gjest Inggolf Skrevet 1. mai 2014 #2978 Skrevet 1. mai 2014 Hva har dere funnet på i dag Aldri og lille vakre blondinevenn? 1
Hoppetaujenta Skrevet 2. mai 2014 #2979 Skrevet 2. mai 2014 Jeg tror at de har gjort verden til et vakrere sted. 1
Gjest Inggolf Skrevet 2. mai 2014 #2980 Skrevet 2. mai 2014 Helt sikkert Hoppe! Kanskje de har vært ute å spredd sin glede til alle i omkretsen? Så tidlig oppe du var i dag (natt) da Hoppe...? 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå