Severus Skrevet 24. november 2017 #29763 Skrevet 24. november 2017 Ja, jeg og mamma. Mamma ville male hylla også men det ville ikke jeg tidligere. Så da malte jeg den alene nå. 1
Rumle Skrevet 24. november 2017 #29764 Skrevet 24. november 2017 1 time siden, Aldrisur skrev: Ah, høres slitsomt ut. Spesielt det med stillestående trafikk. Regner med at dere fikk unna en del oppgaver da. Hvis denne husarresten skyldes sykdom så håper jeg du er frisk igjen nå! Du er grei sånn Hoppetuss......og ja, jeg tror dere er ridderinnene av det runde forumbord. .. Joda. --------------------------------- Jeg er såååå lei av alt maset om Black Friday! Og det er ikke ålreit å si at man har *sinnsyke priser* Det er vel det mest misbrukte ordet som finnes nå for tiden. Jeg er muligens gammeldags, men sinnsyk er ikke et greit ord å bruke når man skal stadfeste at noe er fantastisk, formidabelt, flott, merkelig m.m. Det var godt å få det ut. Jeg for min del bruker det ordet sinnsykt mye, sååå jeg hadde nok irritert deg en smule om vi hadde snakket live 1
FruN Skrevet 24. november 2017 #29765 Skrevet 24. november 2017 Noe som ER sinnsykt for tiden, er dette melkekartongpjattet Lurer på hva ulvemotstanderne skylder på når de endelig har fått utryddet ulven.. Leste en god kommentar på Facebook; Vi ler av muslimer som hisser seg opp over en tegning av Muhammed. Så kommer det en ulv på melkekartongen.. 4
Rumle Skrevet 24. november 2017 #29766 Skrevet 24. november 2017 22 minutter siden, FruN skrev: Noe som ER sinnsykt for tiden, er dette melkekartongpjattet Lurer på hva ulvemotstanderne skylder på når de endelig har fått utryddet ulven.. Leste en god kommentar på Facebook; Vi ler av muslimer som hisser seg opp over en tegning av Muhammed. Så kommer det en ulv på melkekartongen.. Veldig enig! God helg i tråden! 2
Hoppetaujenta Skrevet 24. november 2017 #29767 Skrevet 24. november 2017 God hælj...ælj...elg, evt. ulv i tråden. 2
Lille Lerke Skrevet 24. november 2017 #29768 Skrevet 24. november 2017 1 time siden, FruN skrev: Noe som ER sinnsykt for tiden, er dette melkekartongpjattet Lurer på hva ulvemotstanderne skylder på når de endelig har fått utryddet ulven.. Leste en god kommentar på Facebook; Vi ler av muslimer som hisser seg opp over en tegning av Muhammed. Så kommer det en ulv på melkekartongen.. Bedre kan det ikke sies. Ha en fortreffelig god helg. Jeg har altså vært ute på de to ordene Aldri vil slippe å høre. Men det er temmelig oppskrytt. 2
FruN Skrevet 24. november 2017 #29769 Skrevet 24. november 2017 Jeg har benyttet meg av slike tilbud denne uka selv, men når jentungen trenger ulltøy, så trenger ho ulltøy Ellers er det bare en unnskyldning for enda en tilbudskampanje. Men mye mas er det. 1
Lille Lerke Skrevet 24. november 2017 #29770 Skrevet 24. november 2017 15 minutter siden, FruN skrev: Jeg har benyttet meg av slike tilbud denne uka selv, men når jentungen trenger ulltøy, så trenger ho ulltøy Ellers er det bare en unnskyldning for enda en tilbudskampanje. Men mye mas er det. Helt enig. Fikk en luftrenser med god rabatt. Og var på Jysk og fornyet en del husforbrukssaker. Og litt annet knask. Var egentlig ganske fredelig på butikkene og passet meg bra. 2
Hoppetaujenta Skrevet 24. november 2017 #29771 Skrevet 24. november 2017 Har de sånn ekstrafredag i alle typer butikker? 1
Hoppetaujenta Skrevet 24. november 2017 #29772 Skrevet 24. november 2017 IIIIiiiik! Julemus er oppdaget i tråden!
FruN Skrevet 24. november 2017 #29773 Skrevet 24. november 2017 1 time siden, Hoppetaujenta skrev: Har de sånn ekstrafredag i alle typer butikker? Mer eller mindre
Aldrisur Skrevet 24. november 2017 Forfatter #29774 Skrevet 24. november 2017 18 timer siden, Rumle skrev: Jeg for min del bruker det ordet sinnsykt mye, sååå jeg hadde nok irritert deg en smule om vi hadde snakket live ! Du er en skikkelig rampunge altså... 9 timer siden, FruN skrev: Noe som ER sinnsykt for tiden, er dette melkekartongpjattet Lurer på hva ulvemotstanderne skylder på når de endelig har fått utryddet ulven.. Leste en god kommentar på Facebook; Vi ler av muslimer som hisser seg opp over en tegning av Muhammed. Så kommer det en ulv på melkekartongen.. Ja, jeg trodde det var tøys til å begynne med, men jammen var det noen bønder som følte seg krenket av denne "duse" ulvetegningen. Stakars. 8 timer siden, Hoppetaujenta skrev: God hælj...ælj...elg, evt. ulv i tråden. God ælj til deg også Hoppetuss. (Uff nå er det mulig at jeg krenket de ekte hestehoppene) 7 timer siden, Lille Lerke skrev: Bedre kan det ikke sies. Ha en fortreffelig god helg. Jeg har altså vært ute på de to ordene Aldri vil slippe å høre. Men det er temmelig oppskrytt. God helg til deg også Lerka! Håper du hadde en fin utedag i dag. 5 timer siden, Hoppetaujenta skrev: IIIIiiiik! Julemus er oppdaget i tråden! Så vakre småmus er det plass til mange av her i tråden. ------------------------------- ...og med denne lille bokmusa ønsker jeg dere alle en strålende fin helg! 3
Rumle Skrevet 24. november 2017 #29775 Skrevet 24. november 2017 35 minutter siden, Aldrisur skrev: ! Du er en skikkelig rampunge altså... --- Jaaaaaa gjett om jeg er!! 2
Frøkensina Skrevet 24. november 2017 #29777 Skrevet 24. november 2017 Sinnsyk gullfisk? God fredagskveld 2
Mynona Skrevet 24. november 2017 #29779 Skrevet 24. november 2017 1 time siden, Rumle skrev: God kveld, hvordan går det? Jeg har vondt i hodet... Så jeg tror jeg skal legge meg nå. 1
Aldrisur Skrevet 24. november 2017 Forfatter #29780 Skrevet 24. november 2017 1 time siden, Frøkensina skrev: Sinnsyk gullfisk? God fredagskveld Enig. Han der så ut til å ikke ha det så bra på sinnet. 1 time siden, Rumle skrev: God kveld, hvordan går det? God kveld (natt) Rumlen. 3 minutter siden, Mynona skrev: Jeg har vondt i hodet... Så jeg tror jeg skal legge meg nå. God natt My, håper hodepinen forsvinner når du legger hodet på puta. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå