Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, Rumle skrev:

Hva skjer med Frk. S? :unsure:

Vet ikke jeg Rumle, men hun la ut denne tidligere i kveld. :overrasket:

36 minutter siden, Frøkensina skrev:

:sukk: 

• Liker 2
Skrevet

Hmm kanskje bare en dårlig dag? :klo:

:klemmer:til frøkenen uansett

• Liker 1
Skrevet (endret)
3 timer siden, Aldrisur skrev:

:vinke:

Jeg har lest ALT :fnise: dere har skrevet og må si det var både hyggelig og nyttig. Dog har jeg aldri (tidligere) hørt om noen som lar seg drukne for å la seg *gro grønske* på. :laugh:

Det er så artig å lese dialogen mellom dere. Akkurat som om dere skulle sittet rundt et bord og småpratet. 

Her har det regnet vannrett i dag så da fikk jeg en god grunn til å holde meg inne med pakkekalenderne.  Nå er alle tre i boks og jeg kan begynne å gjøre andre nyttige ting. 

Fikk garnet til lille babyMy i postkassa i dag, :nordvesta:så da er det vel bare å begynne å nøste garn. Andre planer for kvelden er håndballkamp og (kanskje) gjøre klart gjesterommet Eller forresten, det der er det enklere å ordne i dagslys. :opplyser:

Jeg tenker ofte på gamle KG-venner som jeg aldri ser her inne mer. @Anje for eksempel. Henne tenker jeg på hver gang jeg ser et gresskar. Og de ser man jo ganske mye om høsten. :laugh: @kristian82 og @hog er helt borte vekk, likeledes @odisi73. Ja, det er disse jeg har tenkt på i dag, i morgen vil det nok dukke opp flere navn. Sender noen varme tanker og håper at dere har det fint. :klem:

:hoppe:   Så stas!! Da blir miniMy glad!! 

2 timer siden, Rumle skrev:

:hoho:

Nei, det skal du jammen få slippe altså! 

(Fun fact; når jeg leste @Rumle leste jeg mitt ordentlige navn i stedet, helt automatisk! Og jeg bare?!! :overrasket::hoho:)

Jassååå.. .så kanskje ditt ekte navn er Rumle da :ninja: 

2 timer siden, Aldrisur skrev:

Håndballkampen var kjedelig, men det var morsomt å snakke med dere. (Nå tenker jeg masse på @Frøkensina og lurer på hvorfor hun er lei seg?)

Nå skal jeg lage garnnøster. :tekola: 

Woho!! :rodmer: 

Vi har vært på en 4 timers shoppingrunde gjennom hele byen og nabobyen og ikea og det hele med stillestående trafikk og deadline på butikker som stenger kl x og y for å rekke det. Stressende aften må jeg si! Så det var godt å lande i sofaen nå. 

Endret av Mynona
  • Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, Mynona skrev:

---

Vi har vært på en 4 timers shoppingrunde gjennom hele byen og nabobyen og ikea og det hele med stillestående trafikk og deadline på butikker som stenger kl x og y for å rekke det. Stressende aften må jeg si! Så det var godt å lande i sofaen nå. 

Haha jaaa! Det skulle tatt seg ut! :nori:

Det høres ut som en ekstremt stressende ettetmiddag!! Godt du har landet i sofaen! :Nikke: Var det så glatt som de meldte i dag?

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, Rumle skrev:

Haha jaaa! Det skulle tatt seg ut! :nori:

Det høres ut som en ekstremt stressende ettetmiddag!! Godt du har landet i sofaen! :Nikke: Var det så glatt som de meldte i dag?

Nei, det har regnet og vært 10 grader i dag så all isen var bortevekk. Heldigvis

• Liker 2
Skrevet
26 minutter siden, Mynona skrev:

Nei, det har regnet og vært 10 grader i dag så all isen var bortevekk. Heldigvis

Så bra :)

Skrevet

Jeg gleder meg til jeg skal ut i morgen :nordvesta: 

Ti dager i "husarrest på kg":ler: med bare en minitur ut forrige fredag er kjedelig lenge. 

• Liker 1
Skrevet
4 timer siden, Aldrisur skrev:

Dog har jeg aldri (tidligere) hørt om noen som lar seg drukne for å la seg *gro grønske* på. :laugh:

Det er så artig å lese dialogen mellom dere. Akkurat som om dere skulle sittet rundt et bord og småpratet. 

For det første strekker jeg meg langt for at folk og fisk skal få en god kunstnèrisk opplevelse under vann med tiden.
For det andre: kanskje vi er ridderinnene av det runde forumbord? :tommelopp: 

• Liker 2
Skrevet
12 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

---

Jaaaaaaaaaa!!! :mynona:

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, Mynona skrev:

:hoppe:   Så stas!! Da blir miniMy glad!! 

Ah, høres slitsomt ut. Spesielt det med stillestående trafikk. :daane: Regner med at dere fikk unna en del oppgaver da. :tommelsmil:

1 time siden, Lille Lerke skrev:

Jeg gleder meg til jeg skal ut i morgen :nordvesta: 

Ti dager i "husarrest på kg":ler: med bare en minitur ut forrige fredag er kjedelig lenge. 

Hvis denne husarresten skyldes sykdom så håper jeg du er frisk igjen nå! :tommelopp:

1 time siden, Hoppetaujenta skrev:

For det første strekker jeg meg langt for at folk og fisk skal få en god kunstnèrisk opplevelse under vann med tiden.

Du er grei sånn Hoppetuss...:hjerter_rundt:...og ja, jeg tror dere er ridderinnene av det runde forumbord. :5:

..

1 time siden, Rumle skrev:

Ehhh jeg mener .. :pisk:

Joda. :hoho:

---------------------------------

Jeg er såååå lei av alt maset om Black Friday! Og det er ikke ålreit å si at man har *sinnsyke priser* Det er vel det mest misbrukte ordet som finnes nå for tiden. Jeg er muligens gammeldags, men sinnsyk er ikke et greit ord å bruke når man skal stadfeste at noe er fantastisk, formidabelt, flott, merkelig m.m.

Det var godt å få det ut.:ball:

• Liker 2
Skrevet

Du glemte "spektakulært"! :opplyser:  Det brukes irriterende mye for tiden syns jeg. 

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Du glemte "spektakulært"! :opplyser:  Det brukes irriterende mye for tiden syns jeg. 

Ja det glemte jeg. Og "krenket". :lur:

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Severus skrev:

Hallå

Hei Sev! Hvordan er det med deg for tiden? 

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Severus skrev:

Det er stormfullt 

Javisst, du har jo Ylva på besøk! :sjokkbla:

Skrevet
31 minutter siden, Aldrisur skrev:

Ah, høres slitsomt ut. Spesielt det med stillestående trafikk. :daane: Regner med at dere fikk unna en del oppgaver da. :tommelsmil:

Hvis denne husarresten skyldes sykdom så håper jeg du er frisk igjen nå! :tommelopp:

Du er grei sånn Hoppetuss...:hjerter_rundt:...og ja, jeg tror dere er ridderinnene av det runde forumbord. :5:

..

Joda. :hoho:

---------------------------------

Jeg er såååå lei av alt maset om Black Friday! Og det er ikke ålreit å si at man har *sinnsyke priser* Det er vel det mest misbrukte ordet som finnes nå for tiden. Jeg er muligens gammeldags, men sinnsyk er ikke et greit ord å bruke når man skal stadfeste at noe er fantastisk, formidabelt, flott, merkelig m.m.

Det var godt å få det ut.:ball:

Husarresten er helt ufrivillig for å ikke bli syk av andre. Nå er det bare pause til neste hestekur. Jeg tror at jeg skal ut, men om jeg klarer det :vetikke:

Jeg lover deg at blackfriday maset blir borte om ganske få timer. 

Jeg har tenkt på Severus og Ylva, den ene står han av og den andre blåser vel forbi snart? 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...