Frøkensina Skrevet 22. november 2017 #29701 Skrevet 22. november 2017 1 minutt siden, Rumle skrev: Oppbevarings-forbannelse? Hattifnatter?? 1
Rumle Skrevet 22. november 2017 #29702 Skrevet 22. november 2017 Akkurat nå, Frøkensina skrev: Hattifnatter?? 1
Frøkensina Skrevet 22. november 2017 #29704 Skrevet 22. november 2017 Til noe annet, jeg ble sittende å titte på undervannsbilder av skulpturer 3
Frøkensina Skrevet 22. november 2017 #29706 Skrevet 22. november 2017 De siste her var et funn etter et senromersk forlis utenfor Israel. 3
Hoppetaujenta Skrevet 22. november 2017 #29708 Skrevet 22. november 2017 Kanskje jeg skal senke mitt legeme etter at jeg er død og bli full av grønske og sånn på? 2
Frøkensina Skrevet 22. november 2017 #29709 Skrevet 22. november 2017 1 minutt siden, Rumle skrev: Bildene over er fra Baiae som i aldri vært her inne-tråden. Synes det er rart jeg ikke har hørt om at det før! Og at det går an å se skulpturene og ruinene etter byen med villaer og nympheum etc med båt med glass i eller dykking. 2
Frøkensina Skrevet 22. november 2017 #29710 Skrevet 22. november 2017 1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev: Kanskje jeg skal senke mitt legeme etter at jeg er død og bli full av grønske og sånn på? Øh jo ja, men kanskje du kan være grei å bli støpt med bronse rundt først eller noe sånt? Prøver hardt å ikke tenke på hvordan du ellers fort vil se ut.. All respekt til de som driver med likdykking, men er det noe som ville tatt livet av meg fort under vann så er det å komme over noe sånt 2
Aldrisur Skrevet 23. november 2017 Forfatter #29712 Skrevet 23. november 2017 Jeg har lest ALT dere har skrevet og må si det var både hyggelig og nyttig. Dog har jeg aldri (tidligere) hørt om noen som lar seg drukne for å la seg *gro grønske* på. Det er så artig å lese dialogen mellom dere. Akkurat som om dere skulle sittet rundt et bord og småpratet. Her har det regnet vannrett i dag så da fikk jeg en god grunn til å holde meg inne med pakkekalenderne. Nå er alle tre i boks og jeg kan begynne å gjøre andre nyttige ting. Fikk garnet til lille babyMy i postkassa i dag, så da er det vel bare å begynne å nøste garn. Andre planer for kvelden er håndballkamp og (kanskje) gjøre klart gjesterommet Eller forresten, det der er det enklere å ordne i dagslys. Jeg tenker ofte på gamle KG-venner som jeg aldri ser her inne mer. @Anje for eksempel. Henne tenker jeg på hver gang jeg ser et gresskar. Og de ser man jo ganske mye om høsten. @kristian82 og @hog er helt borte vekk, likeledes @odisi73. Ja, det er disse jeg har tenkt på i dag, i morgen vil det nok dukke opp flere navn. Sender noen varme tanker og håper at dere har det fint. 3
Frøkensina Skrevet 23. november 2017 #29713 Skrevet 23. november 2017 Heiiii Du tenker godt, eller godt at det ikke bare er jeg som blir nostalgisk Hvor har du oppholdt deg hen? Veldig nysgjerrig Har klokelig holdt meg innendørs i dag jeg også, men har ikke lest noenting så ligger etter.. Igjen.. Men fått godkjent ting i siste liten som før (på mandag) så da så 3
Frøkensina Skrevet 23. november 2017 #29714 Skrevet 23. november 2017 18 timer siden, Rumle skrev: Likdykking? Dykkerlæreren min måtte selvsagt dele slike historier når jeg hadde hatt et panikkanfall under øvelse i en grumsete innsjø Men ja, vi har jo heldigvis modige mennesker som gjør dette i søk etter personer under vann. 2
Lille Lerke Skrevet 23. november 2017 #29715 Skrevet 23. november 2017 37 minutter siden, Aldrisur skrev: Jeg har lest ALT dere har skrevet og må si det var både hyggelig og nyttig. Dog har jeg aldri (tidligere) hørt om noen som lar seg drukne for å la seg *gro grønske* på. Det er så artig å lese dialogen mellom dere. Akkurat som om dere skulle sittet rundt et bord og småpratet. Her har det regnet vannrett i dag så da fikk jeg en god grunn til å holde meg inne med pakkekalenderne. Nå er alle tre i boks og jeg kan begynne å gjøre andre nyttige ting. Fikk garnet til lille babyMy i postkassa i dag, så da er det vel bare å begynne å nøste garn. Andre planer for kvelden er håndballkamp og (kanskje) gjøre klart gjesterommet Eller forresten, det der er det enklere å ordne i dagslys. Jeg tenker ofte på gamle KG-venner som jeg aldri ser her inne mer. @Anje for eksempel. Henne tenker jeg på hver gang jeg ser et gresskar. Og de ser man jo ganske mye om høsten. @kristian82 og @hog er helt borte vekk, likeledes @odisi73. Ja, det er disse jeg har tenkt på i dag, i morgen vil det nok dukke opp flere navn. Sender noen varme tanker og håper at dere har det fint. 3
Rumle Skrevet 23. november 2017 #29716 Skrevet 23. november 2017 38 minutter siden, Aldrisur skrev: Jeg har lest ALT dere har skrevet og må si det var både hyggelig og nyttig. Dog har jeg aldri (tidligere) hørt om noen som lar seg drukne for å la seg *gro grønske* på. Det er så artig å lese dialogen mellom dere. Akkurat som om dere skulle sittet rundt et bord og småpratet. Her har det regnet vannrett i dag så da fikk jeg en god grunn til å holde meg inne med pakkekalenderne. Nå er alle tre i boks og jeg kan begynne å gjøre andre nyttige ting. Fikk garnet til lille babyMy i postkassa i dag, så da er det vel bare å begynne å nøste garn. Andre planer for kvelden er håndballkamp og (kanskje) gjøre klart gjesterommet Eller forresten, det der er det enklere å ordne i dagslys. Jeg tenker ofte på gamle KG-venner som jeg aldri ser her inne mer. @Anje for eksempel. Henne tenker jeg på hver gang jeg ser et gresskar. Og de ser man jo ganske mye om høsten. @kristian82 og @hog er helt borte vekk, likeledes @odisi73. Ja, det er disse jeg har tenkt på i dag, i morgen vil det nok dukke opp flere navn. Sender noen varme tanker og håper at dere har det fint. Aaaaaaaaldri!!!! 3 minutter siden, Frøkensina skrev: Dykkerlæreren min måtte selvsagt dele slike historier når jeg hadde hatt et panikkanfall under øvelse i en grumsete innsjø Men ja, vi har jo heldigvis modige mennesker som gjør dette i søk etter personer under vann. 2
Aldrisur Skrevet 23. november 2017 Forfatter #29718 Skrevet 23. november 2017 13 minutter siden, Frøkensina skrev: Heiiii Du tenker godt, eller godt at det ikke bare er jeg som blir nostalgisk Hvor har du oppholdt deg hen? Veldig nysgjerrig Har klokelig holdt meg innendørs i dag jeg også, men har ikke lest noenting så ligger etter.. Igjen.. Men fått godkjent ting i siste liten som før (på mandag) så da så Jaaaa, blir man litt nostalgisk når det nærmer seg jul kanskje? Uh, det er mye jobbing på gang nå forstår jeg. Heldige er vi som stadig får nye drypp av din viten. 3 minutter siden, Lille Lerke skrev: 2 minutter siden, Rumle skrev: Aaaaaaaaldri!!!! Ruuuuuuuuumle! 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå