Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Ja stemmer, du må minne meg på hvordan man gjør det! :) Jeg brukte en fin rasp ja, merker ikke biter i muffinsene. Har erfaring med skall fra lime så vet det er mye aromatisk smak fra sitrusskallene. 

Endret av Frøkensina
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
6 minutter siden, Lille Lerke skrev:

Marsipan :klo:  Lurer på å prøve raspet eple. 

Hvilken pose brukte du @Frøkensina 

Hysj, to hadde dobbelt papir her og. Hva koster de pr. stykk? 

Toro sin for lyse muffins. Brukte smeltet smør i :) 

Jeg snakket om de på bildet :ler: Aner ikke, noen øre? 

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, Frøkensina skrev:

Toro sin for lyse muffins. Brukte smeltet smør i :) 

Jeg snakket om de på bildet :ler: Aner ikke, noen øre? 

Jaa meierismør er best :Nikke:

• Liker 2
Skrevet
12 minutter siden, Lille Lerke skrev:

Marsipan :klo:  Lurer på å prøve raspet eple. 

---

Masse tynne skiver av Odence ekte marsipan som du slipper forsiktig nedi muffinsrøren etter du har tatt de oppi formene + en skje eller to av et riktig godt bringebærsyltetøy oppå det igjen. Litt melisglasur på toppen etter de er stekt. Smaker skikkelig godt! :strix:

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, Rumle skrev:

Masse tynne skiver av Odence ekte marsipan som du slipper forsiktig nedi muffinsrøren etter du har tatt de oppi formene + en skje eller to av et riktig godt bringebærsyltetøy oppå det igjen. Litt melisglasur på toppen etter de er stekt. Smaker skikkelig godt! :strix:

Snakk om å lage kosemuffins. :nordvesta:

Tørket frukt da er det godt? 

• Liker 3
Skrevet
4 minutter siden, Rumle skrev:

:wow: Mulig jeg glemmer det enda en gang bare så du vet :fnise: Nå kan jeg ikke snakke mer matrelatert før jeg har spist noe, prøver veldig hardt å ikke spise muffinsene som middag! 

• Liker 2
Skrevet
51 minutter siden, Lille Lerke skrev:

Snakk om å lage kosemuffins. :nordvesta:

Tørket frukt da er det godt? 

Mhm de er ganske mektige, men veldig gode! :laugh:

• Liker 2
Skrevet
51 minutter siden, Frøkensina skrev:

:wow: Mulig jeg glemmer det enda en gang bare så du vet :fnise: Nå kan jeg ikke snakke mer matrelatert før jeg har spist noe, prøver veldig hardt å ikke spise muffinsene som middag! 

Jaja det går bra :laugh: Håper du har fått spist noe nå! :)

• Liker 2
Skrevet
52 minutter siden, Frøkensina skrev:

Jeg hadde muffins til ettermiddagsmat, middag og kanskje litt kveldsmat og. Mulig det blir litt suppe. Muffins er anvendelig mat altså :fnise:

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, Lille Lerke skrev:

Jeg hadde muffins til ettermiddagsmat, middag og kanskje litt kveldsmat og. Mulig det blir litt suppe. Muffins er anvendelig mat altså :fnise:

:nori:

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Rumle skrev:

Jaja det går bra :laugh: Håper du har fått spist noe nå! :)

:ler:  Har spist et pizzastykke, var ikke nok men det går bedre nå. 

Har sånne dager hvor jeg har helt aversjon mot å lage mat, særlig når jeg har våknet med migrene. Men blir jo sulten til slutt så da har jeg et problem :ninja: 

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, Lille Lerke skrev:

Jeg aner en løsning... :laugh: 

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, Frøkensina skrev:

Jeg aner en løsning... :laugh: 

Kan det være noe muffins i denne tråden :lur:

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, Frøkensina skrev:

I know nooooothing :plystre: 

:hoho:

• Liker 3
Skrevet

Jeg syns faktisk i denne perfeksjonistiske treningshysteriske tiden.....at det høres koselig ut å ha muffinsmage. :rodmer: 

• Liker 1
Skrevet (endret)

Nøtter, frukt og grønnsaker er genialt for sånne dager :jepp:

Og ost! :ninuskapus: om man kan spise det .. 

Og muffins så klart, jeg hadde ikke klart å la være :ler:

Endret av Rumle
  • Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Jeg syns faktisk i denne perfeksjonistiske treningshysteriske tiden.....at det høres koselig ut å ha muffinsmage. :rodmer: 

Du! Av alle tenker på treningshysteri og muffinsmage? :sjokkert:  ingen ser sprekere ut og skaper med dårlig samvittighet enn profilen din med hoppetau :mynona:kan jo bli helt sånn bare av se deg i korridorene her inne  :mynona:

• Liker 2
Skrevet

Jeg gjør sånn når jeg er glad jeg. :jepp: 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...