Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet
9 minutter siden, Mynona skrev:

Merker at jeg må se den :ler: minn meg på den igjen senere når jeg er i permisjon :ler: evt hvis jeg blir sykemeldt! Eller kanskje bare en helg jeg kjeder meg! 

Haha jaaa det skal jeg! :laugh:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
55 minutter siden, Rumle skrev:

Haha jaaa det skal jeg! :laugh:

:rope: Rumle! Var det du som sa hvordan man lager sitronmuffins fra vanlig pakke? Skal lage det nå, men vet ikke hvor mye sitron jeg skal ha i. 

Eller andre som vet, @FruN kanskje?

• Liker 1
Skrevet
17 timer siden, Rumle skrev:

Er ikke spesielt flink til å drøye serier jeg liker.

Det er jenta si det - full fart forover!!! :klappe: 

2 timer siden, Rumle skrev:

Du kan jo se første sesong av True Detective også, den er genial! Og 3 sesonger av Fargo!!

Nå blir jeg stresset. Så liten tid og så mange serier som er viktige å se. :alice:  < *stressymptomer viser seg*

• Liker 2
Skrevet

Glem det, jeg eksperimenterer :kokk: 

• Liker 1
Skrevet

For en konsentrert teknikk! :klappe: 

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, Frøkensina skrev:

:rope: Rumle! Var det du som sa hvordan man lager sitronmuffins fra vanlig pakke? Skal lage det nå, men vet ikke hvor mye sitron jeg skal ha i. 

Jeg putter noen ganger appelsinjuice eller eplejuice i muffins. Da bytter jeg ut melk eller vann med 1/2 parten juice utblandet i vann. 

Skal du ha sitron vil jeg tro noen få dråper fra en sitronfrukt er nok. Presset klementinsaft er og godt. Men herr Lerke mener det da er noe muffins med muffinssmaken. :jolie:

• Liker 3
Skrevet (endret)

Må jeg få lov til å sende en liten hilsen til Aldri hvor hun nå finner det for godt til å gjøre omgivelsene sine vakrere. 
      2-lights-wall-art-canvas-paintings-light

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 2
Skrevet

:rodmer:  Tror du hun er et sånt sted kanskje?

• Liker 1
Skrevet

Jeg brukte mellom en fjerdedel og halvparten saft av en sitron, samt revet skall av en sitron. Hadde i litt ekstra vaniljesukker, de ble kjempegode :strix: 

• Liker 2
Skrevet

Jeg brukte 1/2 dl fersk appelsinjuice og 1 dl vann. Røra ble god, muffinsnene er i oven. 

Takk for inspirasjon :blomst:

• Liker 3
Skrevet
3 minutter siden, Lille Lerke skrev:

Jeg brukte 1/2 dl fersk appelsinjuice og 1 dl vann. Røra ble god, muffinsnene er i oven. 

Takk for inspirasjon :blomst:

Appelsinmuffins er nok godt også ja! Vi har bare ulik smak i styrkefordelingen for jeg tenker at med appelsin måtte jeg hatt mye mer av siden den er så mild. :blomst: 

• Liker 2
Skrevet
4 timer siden, Frøkensina skrev:

Mjeh :P 

1 time siden, Lille Lerke skrev:

Appelsinmuffins_alle+p%25C3%25A5+fat.jpg

Smaksprøver. 

:sikle: 

• Liker 2
Skrevet
6 minutter siden, FruN skrev:

Mjeh :P 

:sikle: 

:hoho:

Bare forsyn deg. 

• Liker 2
Skrevet (endret)
4 timer siden, Frøkensina skrev:

3 timer siden, Frøkensina skrev:

Glem det, jeg eksperimenterer :kokk: 

Det var meg, ja! :jepp: Ser du har fått det til nå. Jeg bruker en del sitronsaft, men skipper skallet. Bra de ble gode! :hoppe:

Hender jeg har litt sitronjuice i melisen på toppen også :jepp:

Endret av Rumle
  • Liker 3
Skrevet

Noen bruker dbl. papirform til mumfinsene sine.  :lur: 

• Liker 2
Skrevet

Noen brukte enkle papirformer, i dag, i stedenfor silikonmuffinsformer eller muffinsformebrett. Det kalles forenkling av oppvask :jolie:

• Liker 3
Skrevet

Minst fire av de har dobbelt papir ja :fnise: Men det er vel papirfliseri å diskutere :ler: 

Har sitronmelis på noen av de ja Rumle :jepp: Jeg tenkte det ble godt med revet skall siden det er i oppskriften på Torta della nonna. 

• Liker 2
Skrevet (endret)
26 minutter siden, Frøkensina skrev:

Minst fire av de har dobbelt papir ja :fnise: Men det er vel papirfliseri å diskutere :ler: 

Har sitronmelis på noen av de ja Rumle :jepp: Jeg tenkte det ble godt med revet skall siden det er i oppskriften på Torta della nonna. 

Nam nam :ninuskapus: jeg er ikke så veldig glad i skall i forskjellige varianter, men kan kanskje gå hvis jeg bruker sånn superfin rasp :jepp:

Du må prøve marsipanvarianten min også, den er suuuupergod! :hoppe: Jeg skal lage det til jul :Nikke:

Endret av Rumle
  • Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, Rumle skrev:

Nam nam :ninuskapus: jeg er ikke så veldig glad i skall i forskjellige varianter, men kan kanskje gå hvis jeg bruker sånn superfin rasp :jepp:

Du må prøve marsipanvarianten min også, den er suuuupergod! :hoppe: Jeg skal lage det til jul :Nikke:

Marsipan :klo:  Lurer på å prøve raspet eple. 

Hvilken pose brukte du @Frøkensina 

33 minutter siden, Frøkensina skrev:

Hysj, to hadde dobbelt papir her og. Hva koster de pr. stykk? 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...