Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Forstår jeg godt! Men så gøy med plagg du har laget selv da :ninuskapus:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
35 minutter siden, Rumle skrev:

Nam!! Suppe er helt fantastisk godt om vinteren altså :jepp:

Hvordan står det til, er formen bra? ☺

Veldig. Det varmer innenfra!
Formen er fin. Eneste jeg sliter med er energinivået. Det er ganske på bunn. Trenger masse ekstra hvile/søvn nå, og blir fort sliten.
Takk som spør.

46 minutter siden, FruN skrev:

Jeg er ferdig med 3/4 av bunadsjakka til storesøster :mynona:2 uker igjen til den skal innvies, så ser ut som jeg blir ferdig :P 

Det var litt av et prosjekt å ta på seg. Imponert!

Endret av Mynona
Skrevet
4 minutter siden, Mynona skrev:

Formen er fin. Eneste jeg sliter med er energinivået. Det er ganske på bunn. Trenger masse ekstra hvile/søvn nå, og blir fort sliten.
Takk som spør.

---

Så bra ☺ Ikke rart at kroppen krever litt ekstra, håper du får hvilt godt.

Forresten, har dere starter å se Ozark, eller er det GOT det går i fremdeles?

Skrevet

Ferdig med GoT, men vi har ikke startet med noe nytt enda. Har ikke hatt roen til det enda. Er den fortsatt bra?

Skrevet

Oops surret visst med siteringen der oppe ja :P

Skrevet
Akkurat nå, Mynona skrev:

Ferdig med GoT, men vi har ikke startet med noe nytt enda. Har ikke hatt roen til det enda. Er den fortsatt bra?

Jeg er ferdig med den, likte den veldig godt. Er ikke spesielt flink til å drøye serier jeg liker.

• Liker 1
Skrevet

The Leftovers var fantastisk også, om du har HBO ig trenger et tips. Prøver alltid å få folk til å se den, for jeg har ikke noen å diskutere den med! :laugh:

• Liker 1
Skrevet
59 minutter siden, Rumle skrev:

Forstår jeg godt! Men så gøy med plagg du har laget selv da :ninuskapus:

Det er det :jepp: 

37 minutter siden, Mynona skrev:

Takk som spør.

Det var litt av et prosjekt å ta på seg. Imponert!

Det blir bedre, My :jepp: Får håpe du slipper mye plager fremover :jepp: 

Det er «bare» ei jakke i rettstrikk, den enkleste jeg fant :ler: Men merker det ikke går like fort som det pleide :ler: Er visst noen som trenger oppmerksomheten min :P 

Skrevet

Hva handler The Leftovers om? VI kansellerte HBO'en for litt siden. Vi brukte den bare til GoT :ler: 

Skrevet (endret)
3 timer siden, Frøkensina skrev:

Åh har du HBO du.. :alice:

:laugh:

2 timer siden, Mynona skrev:

Hva handler The Leftovers om? VI kansellerte HBO'en for litt siden. Vi brukte den bare til GoT :ler: 

Det er ikke så lett å forklare skal jeg si deg! :laugh: Men, historien starter i alle fall med at 2% av jordens befolkning forsvinner, som i løse luften, på nøyaktig samme tid. Serien handler vel veeeeldig kort fortalt om hvordan folk håndterer denne situasjonen og hvordan de skal klare å leve videre med dette. Det skjer mye og historien blir på en måte noe helt annet enn hva den startet som. Jeg kan ikke forklare mer, for jeg vil ikke røpe noe 😊 Men, jeg likte den veldig godt! 

Om du har sett Lost, kan jeg nevne at det er samme fyr som har laget den serien, og det merkes :)

Endret av Rumle
  • Liker 1
Skrevet

Hmm....lost, ja...den fanget meg som bare det...blir jeg altså nødt til å hekte meg på hbo igjen om så bare for èn series skyld? :)  *tenketenke* 

• Liker 1
Skrevet

2% var lite når man først skulle fjerne noen :klo: Ikke nok til å hjelpe overbefolkningsraten en smule en gang.  Ikke er de som er igjen leftovers heller med en så stor majoritet :vetikke: 

• Liker 1
Skrevet
6 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Hmm....lost, ja...den fanget meg som bare det...blir jeg altså nødt til å hekte meg på hbo igjen om så bare for èn series skyld? :)  *tenketenke* 

Du kan jo se første sesong av True Detective også, den er genial! Og 3 sesonger av Fargo!! :nigo:

39 minutter siden, Frøkensina skrev:

2% var lite når man først skulle fjerne noen :klo: Ikke nok til å hjelpe overbefolkningsraten en smule en gang.  Ikke er de som er igjen leftovers heller med en så stor majoritet :vetikke: 

Joda, de er jo de som ble igjen :jepp: 2% er ganske mange når man tenker over det! 

Skrevet

:klo: Men hvordan og hvor forsvinner disse to prosentene da?  Altså det er mange folk sånn globalt, men ingenting i forhold til den eksponentielle veksten..

Skrevet
Akkurat nå, Frøkensina skrev:

:klo: Men hvordan og hvor forsvinner disse to prosentene da?  Altså det er mange folk sånn globalt, men ingenting i forhold til den eksponentielle veksten..

Det kan jeg ikke svare på, det er jo det serien handler om ☺

• Liker 2
Skrevet

Forestill deg at 13-14 000 av Oslos befolkning bare forsvant, og så visste man at det samme hadde skjedd over hele verden :unsure:

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, Rumle skrev:

Det kan jeg ikke svare på, det er jo det serien handler om ☺

Ahaaaa :ler:

• Liker 1
Skrevet

Merker at jeg må se den :ler: minn meg på den igjen senere når jeg er i permisjon :ler: evt hvis jeg blir sykemeldt! Eller kanskje bare en helg jeg kjeder meg! 

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...