Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Så du er altså roten til alt godt, uten å slå rot en gang? :laugh:

:duskedame:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fotmasserer, kløpinne og hodebunnsmassasje er herved oversendt som første-mai-gave. :jepp:

24948_fot_massasje_brett_thumb.jpg600151-jpg.jpg309907-8-1294257699764.jpg

Dette er helt ukjente redskaper for meg, men regner med at øvelse gjør mester! ;)

Ikke sikker Aldri men tror nok jeg kunne ha bygget det meste jeg ville av byggverk.

Kanskje du kan bygge deg et hus som har plass til alle hundene og kattene du skal ha? Og ei lita frue og noen barn også? :hoppendeglad: .....etter hvert? :jepp:

Strømmåling ja.. Det må jeg huske og. Men nå ligger jeg så godt, at jeg ikke orker.

Hva anbefaler du i Geneve Aldri?

Du må i hvert fall passe på å få med deg den gamle delen av byen My. Der var jeg på en helt rå ostefonduerestaurant som lå nede i en mursteinkjeller. :spise: Tok også trikken over til Frankrike til et sted eller by som heter Annecy.

Det var ikke langt altså. Vi spiste hovedretten (raclett - biff på steikvarme steiner) i Sveits, og tok desserten (varme crepes med sirup og vaniljeis) i Frankrike.

Hvor lenge skal du være der?

Er Vex på Party?! Håper det blir et strålende et! :danse::vin:

Nattens dronning er våken! :strix: Det håper vi Cordelia - vi krysser fingre! :tommelopp:

• Liker 1
Skrevet

Du må i hvert fall passe på å få med deg den gamle delen av byen My. Der var jeg på en helt rå ostefonduerestaurant som lå nede i en mursteinkjeller. :spise: Tok også trikken over til Frankrike til et sted eller by som heter Annecy.

Det var ikke langt altså. Vi spiste hovedretten (raclett - biff på steikvarme steiner) i Sveits, og tok desserten (varme crepes med sirup og vaniljeis) i Frankrike.

Hvor lenge skal du være der?

Takk for tips :) Hvor langt tid var det på toget til Fr.? Kan jo ikke vært så veldig langt siden dere tok middagen i Sveits og desserten i Frankrike :fnise: Raclette! Det har jeg spist masse! Men fondue har jeg aldri prøvd faktisk. Var det på 90-tallet du var der :fnise: Det var del da fondue og raclette var hipt? :ler:

Skal være Fredag til mandag. Reiser fredag etter jobb og hjem mandag ettermiddag. Og fikk med en til, så vi blir 3 :) Men ikke før til sommern altså.

___

Natt til første mai er jammen meg noe annet nå enn for 10 år siden må jeg si :ler:

Gjest Tekola
Skrevet

Har noen lagt merke til Hoppes nye tittel, da? :nigo:

Jeg har fått mamma'n min på besøk, kos!

Skrevet

:Nikke:

:fnise:

Jeg skal plante blomster :)

Jeg tør ikke å plante ut enda jeg FruN! :( Er du ikke redd for kulde?

Er visst litt pysete jeg.

Takk for tips :) Hvor langt tid var det på toget til Fr.? Kan jo ikke vært så veldig langt siden dere tok middagen i Sveits og desserten i Frankrike :fnise: Raclette! Det har jeg spist masse! Men fondue har jeg aldri prøvd faktisk. Var det på 90-tallet du var der :fnise: Det var del da fondue og raclette var hipt? :ler:

Skal være Fredag til mandag. Reiser fredag etter jobb og hjem mandag ettermiddag. Og fikk med en til, så vi blir 3 :) Men ikke før til sommern altså.

___

Natt til første mai er jammen meg noe annet nå enn for 10 år siden må jeg si :ler:

Slutten av nittitallet ja, så det er kjempelenge siden. :wow: Jeg husker ikke hvor lang tid det tok med trikken, men tror ca. ti-femten minutter.

• Liker 1
Skrevet

Oi dæven! Rubinhoppe!

rubin_stor.jpg

Du bør vel ha på den røde kjolen fremover nå da?

• Liker 3
Skrevet

Slutten av nittitallet ja, så det er kjempelenge siden. :wow: Jeg husker ikke hvor lang tid det tok med trikken, men tror ca. ti-femten minutter.

Så kort!! Kult! :) Da skal jeg jammen foreslå det for jentene :jepp:

Skrevet

Rubinmedlem!!!???!! Fy flate altså - hun er rå den dama!

• Liker 2
Skrevet

Så kort!! Kult! :) Da skal jeg jammen foreslå det for jentene :jepp:

Ja, tror ikke det var særlig langt. Tror kanskje du kan får ostefondue og ordentlig raclette ennå, det er jo tradisjonelle Sveitsiske retter.

• Liker 1
Skrevet

Er det det…? Jeg har virkelig lite peiling på Sveits. Når jeg er ferdig med eksamen skal jeg begynne å studere reisemålene fremover :jepp:

• Liker 1
Skrevet

Er det det…? Jeg har virkelig lite peiling på Sveits. Når jeg er ferdig med eksamen skal jeg begynne å studere reisemålene fremover :jepp:

Ja, det må du, det er jo halve reisa det! :klemmer:

• Liker 1
Skrevet

.

Det er vårblomster som tåler litt kulde :) Ranunkler og påskeliljer :)
  • Liker 1
Skrevet

Har noen lagt merke til Hoppes nye tittel, da? :nigo:

Jeg har fått mamma'n min på besøk, kos!

Så bra at du gjorde oss oppmerksomme på det Tekola! :blomst:

Og kos deg skikkelig med mammaen din.

• Liker 1
Skrevet (endret)

a035.gif *takketale tar form*

*krmt*

Kjære landsmenn og kvinner!

Jeg takker, bukker og neier

(i en og samme manøver)

for at jeg har blitt funnet verdig

å rykke opp i de glinsende, dyprøde sfærer!

Takk til Gudinnenes stedfortredere

på denne jorden.

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 1
Skrevet

Ja, det må du, det er jo halve reisa det! :klemmer:

Ja, jeg vet. Har bare okkupert hodet litt for mye med eksamen for øyeblikket :ler:

Skrevet

Det er vårblomster som tåler litt kulde :) Ranunkler og påskeliljer :)

Å ja da forstår jeg.

Jeg var innom et plantesenter i Sverige i forrige uke, og de hadde såååå masse fint! Billig var det også, men turte ikke kjøpe noe ennå.

Men jeg har svære, feite påskeliljer, tulipaner og stemor i hagen nå. Det er så koselig. Og så har jeg fått helt dilla på sånn harry solcellelamper, så det lyser og blomstrer om hverandre! :fnise:

• Liker 2
Skrevet

Tulipanene i bedene rundt spikersuppa er på full fart opp. Tett i tett med store grønne blader, og noen av de har fått opp nydelige oransje/rosa tulipaner :) Kjempefine.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har store planer om å sette tulipanløk til høsten :jepp:

Også lurer jeg på løytnantshjerte, og etterhvert noen fine sommerblomster :Nikke:

Og jeg lurer veldig på hva jeg får gjennomført av planene :ler:

• Liker 2
Skrevet

Tulipanene i bedene rundt spikersuppa er på full fart opp. Tett i tett med store grønne blader, og noen av de har fått opp nydelige oransje/rosa tulipaner :) Kjempefine.

Åååååå, de er så fine hvert eneste år! :rodmer:

Jeg har store planer om å sette tulipanløk til høsten :jepp:

Også lurer jeg på løytnantshjerte, og etterhvert noen fine sommerblomster :Nikke:

Og jeg lurer veldig på hva jeg får gjennomført av planene :ler:

Det høres ut som noen herlige planer FruN.

Vi får vel høre hvordan det går etter hvert? :smilyblomst::danser:

• Liker 1
Skrevet

Åååååå, de er så fine hvert eneste år! :rodmer:

Det høres ut som noen herlige planer FruN.

Vi får vel høre hvordan det går etter hvert? :smilyblomst::danser:

Spørs om det ikke dukker opp et bilde eller to her eller der :plystre:
  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...