Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 timer siden, Rumle skrev:

God helg folkens :blomst:

God helg! :lillesky2:

• Liker 2
Skrevet

Nydelig! Jeg spanderer "uniform" til alle fansa. :jepp: 

• Liker 2
Skrevet

:ninuskapus: Jatakk! Om noen lurer på hvor månen har blitt av denne elgen så vet vi svaret :lur: 

• Liker 1
Skrevet

Endelig har jeg fått tak i pepperkaker! :mynona:

• Liker 1
Skrevet

God (h)elg, alle sammen. 

22280928_175679966315341_267978526884783

@Rumle hvilke pepperkaker har du funnet? 

• Liker 3
Skrevet
51 minutter siden, Rumle skrev:

Endelig har jeg fått tak i pepperkaker! :mynona:

De hadde pallevis på Meny. 

Og jula har tydeligvis startet på torget her. Det stod to julenisser å delte ut gløgg! 

God jul!

• Liker 2
Skrevet

God jul. Jeg smakte på pinnekjøttet i sted, en smaksbit utenfor Meny. Det blir hele dagens middag. :jepp: Jeg er ikke dyr i kosten.

• Liker 3
Skrevet
2 timer siden, Lille Lerke skrev:

God (h)elg, alle sammen. 

22280928_175679966315341_267978526884783

@Rumle hvilke pepperkaker har du funnet? 

Ikea-pepperkaker!:alice:

2 timer siden, Mynona skrev:

De hadde pallevis på Meny. 

Og jula har tydeligvis startet på torget her. Det stod to julenisser å delte ut gløgg! 

God jul!

Ja, har sett de har fått de rundt omkring :Nikke:

2 timer siden, Lille Lerke skrev:

God jul. Jeg smakte på pinnekjøttet i sted, en smaksbit utenfor Meny. Det blir hele dagens middag. :jepp: Jeg er ikke dyr i kosten.

Hva? Blir du mett av så lite da? 

• Liker 1
Skrevet
55 minutter siden, Rumle skrev:

Ikea-pepperkaker!:alice:

Ja, har sett de har fått de rundt omkring :Nikke:

Hva? Blir du mett av så lite da? 

Å, er de ekstra gode? :arwen: 

Etter kriseaktig dag og natt har jeg overdervet godtehandlingen en smule :sjenert:  Men skal snart spise litt middag, om den er noe god (en svenske kjøttbollerfjordland så nesten ikea det og :ler: )  mer enn en pinnekjøttbit hvertfall. 

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, Frøkensina skrev:

Å, er de ekstra gode? :arwen: 

Etter kriseaktig dag og natt har jeg overdervet godtehandlingen en smule :sjenert:  Men skal snart spise litt middag, om den er noe god (en svenske kjøttbollerfjordland så nesten ikea det og :ler: )  mer enn en pinnekjøttbit hvertfall. 

Ingen av dere som har sin bibelhistorie inntakt :lur: Den om de fiskene og få brødene som mettet mange tusen mennesker? 

Det var nemlig en slik pinnekjøttbit jeg inntok i dag. :Nikke:  Noen ganger er liten bedre enn ingenting altså. Men pepperkaker de skal jeg ikke prøve meg på, enda. 

• Liker 2
Skrevet

Gikk forresten ut uten noe som helst sandpapir/brodder -hjelpes følte meg som en blanding av en dritings Edina og en dame på 101.. Bare is overalt! :daane: Brukte kanskje 20 min på en fem minutters tur hver vei, og endte opp langt inni diverse buskas :ler: 

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Lille Lerke skrev:

Ingen av dere som har sin bibelhistorie inntakt :lur: Den om de fiskene og få brødene som mettet mange tusen mennesker? 

Det var nemlig en slik pinnekjøttbit jeg inntok i dag. :Nikke:  Noen ganger er liten bedre enn ingenting altså. Men pepperkaker de skal jeg ikke prøve meg på, enda. 

Jeg har ingen bibelhistorie jeg så da så :jolie: Dessuten har du nok en helt egen eksegese der altså, visste ikke at fisk ble til vestlandsk pinnekjøtt :ler: 

Skrevet

Eller eh prøver du å si at du er Jesus Lerke? :klo: 

• Liker 1
Skrevet
8 minutter siden, Frøkensina skrev:

Gikk forresten ut uten noe som helst sandpapir/brodder -hjelpes følte meg som en blanding av en dritings Edina og en dame på 101.. Bare is overalt! :daane: Brukte kanskje 20 min på en fem minutters tur hver vei, og endte opp langt inni diverse buskas :ler: 

Her hadde heldigvis isen gått i morges! I går gikk jeg og Paul et ganske langt stykke, og han som ikke er oppvokst med is på bakken har en ganske morsom teknikk altså :ler: Den ligner litt på dame på 101. Også har han en "rant" om hvor dustete norsk klima er samtidig :ler: 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...