Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen ting folk som ikke er fans vet om Madonna er hvor corny-morsom, smart og søt hun kan være. Hun har en side som egentlig er ganske nerdete paradoksalt nok, litt sånn nerd in disguise :ninuskapus::ler: 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Quien es esa niña, who's that girl

Señorita, mas fina, who's that girl?

Det tok nesten 30 år, men jeg fikk hørt denne live to ganger :rodmer: Dvs hørt over min egen skrikesynging :ler: 

"If you guys know the answer let me know, cause I'm still trying to figure out who I am"

:hjerte: 

• Liker 3
Skrevet
7 minutter siden, Rumle skrev:

:edie:

Er det sånn at du ikke kan se noen videoer? Lurer bare på om du likte den til kunstutstillingen :ninuskapus:

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Rumle skrev:

Frøkenen synger stadig, ja :laugh:

:laugh: Men hva mon tro? 

• Liker 1
Skrevet
30 minutter siden, Frøkensina skrev:

Er det sånn at du ikke kan se noen videoer? Lurer bare på om du likte den til kunstutstillingen :ninuskapus:

Jeg har ikke prøvd den enda, men skal prøve ☺

• Liker 2
Skrevet
På 14. november 2017 den 21.25, Frøkensina skrev:

:rodmer: 

Jeg hadde elsket å lage lignende som en jobb, tenk at noen får gjøre det.. En sjelden gang har jeg sett kunstcollager laget for kronikker i aviser også, heldigggriser som får betalt for det. Lurer på hva musikken er i denne. 

• Liker 2
Skrevet
8 timer siden, Frøkensina skrev:

Håper alt er bra @Aldrisur :hug:  

Alt veldig bra her Frøken! :klem: Jeg har hatt macen min på service denne uka - nå har jeg pakket reisevesken og er på vei sørover. :vinke:

Ha en fin helg alle sammen! :sol:

• Liker 2
Skrevet

Hei og hade. :fnise:  Sørover? Skal du på handletur til danmark for`sempel?  

• Liker 1
Skrevet

Hvor langt sør skal du nå da?? Heeelt til Sør Afrika kanskje? Eller stopper du i Kristiansand? 

• Liker 1
Skrevet

Tipper Aldri er på vei til Sydpolen :kalle: :fryser: God tur. 

• Liker 2
Skrevet
15 timer siden, Aldrisur skrev:

Alt veldig bra her Frøken! :klem: Jeg har hatt macen min på service denne uka - nå har jeg pakket reisevesken og er på vei sørover. :vinke:

Ha en fin helg alle sammen! :sol:

Det var godt å høre :klemmer: Du også Antonius! :ler: 

Lurer som resten på hvor langt sørover sørover er, uansett kos deg! :vin::lillesky: 

Jeg leser og leser, men har mye trøbbel med skriving altså.. Akkurat det går ikke så bra enda, nå skulle leksene vært inne i går og jeg har bare en halv side. Men håper ikke de kaster meg ut enda for det er virkelig godt å ha faget tilbake :rodmer: 

Lurer også på om du er så langt sør at macen er igjen hjemme og hvor lenge.. Men tålmodighet er en dyd er det ikke? :vinke:

• Liker 1
Skrevet (endret)

Lykke til med skrivingen Frk. S! Håper du får tid til å sove litt også :)

Her stormer og regner/haglet det noe voldsomt i natt. Kommer plutselig noen skikkelige vindkast som får haggelet til å piske høyt på ruten! Og jeg kvepper like mye hver gang! :laugh:

Endret av Rumle
  • Liker 1
Skrevet
2 timer siden, Rumle skrev:

Lykke til med skrivingen Frk. S! Håper du får tid til å sove litt også :)

Her stormer og regner/haglet det noe voldsomt i natt. Kommer plutselig noen skikkelige vindkast som får haggelet til å piske høyt på ruten! Og jeg kvepper like mye hver gang! :laugh:

:alice: Skikkelig ruskehuskestue! :laugh: Håper du får sove :klemmer: 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...