FruN Skrevet 11. november 2017 #29285 Skrevet 11. november 2017 1 time siden, Lille Lerke skrev: @Aldrisur holder nok på med noe hemmelig @Mynona sitter vel og skjelver av kuldesjokk om hun ikke sitter høyt oppe i luften da, med flippflopper hun nekter å ta av. @Winzahar tatt sin varslede pause. @Frøkensina ja, hun jobber nok flittig med sine studeringer. Vi andre studerer vel det vi måtte finne på? Men hvor er @FruN og @Severus travle folk de to der FruN er hos sin svigermor 1 time siden, Lille Lerke skrev: Jeg ser stadig FruN nede til venstre. Jeg holder henne mistenkt for å sovne nedi der. 2
Severus Skrevet 11. november 2017 #29286 Skrevet 11. november 2017 Nei jeg har bare vært til Arendal å tilbake 1
Lille Lerke Skrevet 11. november 2017 #29287 Skrevet 11. november 2017 23 minutter siden, Severus skrev: Nei jeg har bare vært til Arendal å tilbake Var da veldig til reiseaktivitet på deg da 2
Hoppetaujenta Skrevet 12. november 2017 #29288 Skrevet 12. november 2017 8 timer siden, Severus skrev: Nei jeg har bare vært til Arendal å tilbake Var det noe gøy der da? Hadde du bare en lang kjøretur, eller skjedde det noe morsomt?
Frøkensina Skrevet 12. november 2017 #29289 Skrevet 12. november 2017 I kveld har jeg gjort litt lekser til i morgen hvertfall, ellers er alt i urute/rute med utsatte frister etc. Merkelig uke med mye stress og rusk og rask inkludert. Tiltaket er noe dritt for de vil ha meg inn i ny praksisplass noe jeg ikke vil etter ett års praksis og samtidig vil de jo ikke at jeg skal studere Macen min døde, men den har ifølge tekstmelding fra verkstedet gjenopptått så håper jeg får den igjen i morgen uten at den henger igjen i limbo og venter på noen frelser. @Rumle Jeg har enda mange kilo blomsterløk stående uplantet og nå er det jo frost her! Kan de reddes? 2
Hoppetaujenta Skrevet 13. november 2017 #29290 Skrevet 13. november 2017 Så mange folk som har det vanskelig i verden. Tanker går ut til dem i natten.http://www.tv2.no/nyheter/9479630/ 1
Rumle Skrevet 13. november 2017 #29291 Skrevet 13. november 2017 13 timer siden, Frøkensina skrev: I kveld har jeg gjort litt lekser til i morgen hvertfall, ellers er alt i urute/rute med utsatte frister etc. Merkelig uke med mye stress og rusk og rask inkludert. Tiltaket er noe dritt for de vil ha meg inn i ny praksisplass noe jeg ikke vil etter ett års praksis og samtidig vil de jo ikke at jeg skal studere Macen min døde, men den har ifølge tekstmelding fra verkstedet gjenopptått så håper jeg får den igjen i morgen uten at den henger igjen i limbo og venter på noen frelser. @Rumle Jeg har enda mange kilo blomsterløk stående uplantet og nå er det jo frost her! Kan de reddes? Jeg vil tro at det går helt fint, bare sjekk at de er faste og fine og plant dem som normalt ☺ 2
Hoppetaujenta Skrevet 13. november 2017 #29292 Skrevet 13. november 2017 Håper at det går bra med ballongeierens tann? Ligger ikke til sengs med vondter vel? 2
Lille Lerke Skrevet 13. november 2017 #29293 Skrevet 13. november 2017 45 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Håper at det går bra med ballongeierens tann? Ligger ikke til sengs med vondter vel? Tannverk i porselenstanna! Mammamia ~~~ @Aldrisur kommentar? 2
Hoppetaujenta Skrevet 13. november 2017 #29294 Skrevet 13. november 2017 Altså...det kunne jo tenkes at hun hadde flere tenner inni der. 1
Severus Skrevet 13. november 2017 #29295 Skrevet 13. november 2017 På 2017-11-12 den 7.00, Hoppetaujenta skrev: Var det noe gøy der da? Hadde du bare en lang kjøretur, eller skjedde det noe morsomt? Skulle bare hente noe der 1
Lille Lerke Skrevet 13. november 2017 #29296 Skrevet 13. november 2017 3 timer siden, Hoppetaujenta skrev: Altså...det kunne jo tenkes at hun hadde flere tenner inni der. Altså, jeg tror jeg ler meg fordervet. 2
Frøkensina Skrevet 13. november 2017 #29297 Skrevet 13. november 2017 8 timer siden, Rumle skrev: Jeg vil tro at det går helt fint, bare sjekk at de er faste og fine og plant dem som normalt ☺ Selv om de er litt frosne og jorda er litt frossen da? Jeg kan kanskje vanne med varmtvann først? PS Jeg spiste en heeeeeelt fantastisk kake i Firenze og tenkte på deg, Torta della nonna (bestemorskake) med mandler og sitron husker ikke om jeg har sagt det før. 5 timer siden, Hoppetaujenta skrev: Altså...det kunne jo tenkes at hun hadde flere tenner inni der. 1 time siden, Lille Lerke skrev: Altså, jeg tror jeg ler meg fordervet. 1
FruN Skrevet 13. november 2017 #29298 Skrevet 13. november 2017 Jeg har ikke lyst til å høre på kroppen og legge meg, jeg vil strikke! Snart halvveis på jakka til storesøster! Ikke ille på ei uke etter min mening Har folket hatt en god dag? Har blitt minnet på ballongen hele dag, for lillebror har hatt på bukse med bilde av den på 2
Frøkensina Skrevet 14. november 2017 #29299 Skrevet 14. november 2017 Jeg hadde en god dag og fikk gjort endel, veiledningen gikk ok også. Lånte en tung bunke bøker og fikk hentet macen min som har blitt frisk Men det ble ikke tid til noe særlig mat så i dag skal jeg lage ordentlig middag Nå er det helt hvitt ute gitt, masse snø Har @Aldrisur dratt fram kjelker og ski og lagt ut på tur med Herr aldri eller knøttene? Eller er hun snødd inne ? 2
Rumle Skrevet 14. november 2017 #29300 Skrevet 14. november 2017 16 timer siden, Frøkensina skrev: Selv om de er litt frosne og jorda er litt frossen da? Jeg kan kanskje vanne med varmtvann først? PS Jeg spiste en heeeeeelt fantastisk kake i Firenze og tenkte på deg, Torta della nonna (bestemorskake) med mandler og sitron husker ikke om jeg har sagt det før. Åhhh det høres godt ut Ang. løk og jord, tror det går helt fint, så lenge de ser fine ut. Jeg havner jo dessverre ofte i samme situasjon selv, og jeg pleier å dra med meg en jordsekk inn i gangen og la den stå natten over der før jeg planter. Da legger jorden seg fint rundt løkene ☺ Så kan du heller vanne igjennom krukken når det kommer perioder med plussgrader.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå