Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Å for en velstand, velstand :romeo:

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velstand velstand. :jepp: 

• Liker 1
Skrevet

:laugh:  Akkurat ja. 

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, Lille Lerke skrev:

@Aldrisur holder nok på med noe hemmelig :ninja:

@Mynona sitter vel og skjelver av kuldesjokk om hun ikke sitter høyt oppe i luften da, med flippflopper hun nekter å ta av. :ler:

@Winzahar tatt sin varslede pause. 

@Frøkensina ja, hun jobber nok flittig med sine studeringer. 

Vi andre studerer vel det vi måtte finne på? 

Men hvor er @FruN og @Severus  travle folk de to der :klo:

FruN er hos sin svigermor :opplyser: 

Jeg ser stadig FruN nede til venstre. Jeg holder henne mistenkt for å sovne nedi der. :fnise:

:ninja: 

• Liker 2
Skrevet

Nei jeg har bare vært til Arendal å tilbake

• Liker 1
Skrevet
23 minutter siden, Severus skrev:

Var da veldig til reiseaktivitet på deg da :fnise: 

• Liker 2
Skrevet
8 timer siden, Severus skrev:

Var det noe gøy der da? Hadde du bare en lang kjøretur, eller skjedde det noe morsomt? 

Skrevet

:vinke: 

I kveld har jeg gjort litt lekser til i morgen hvertfall, ellers er alt i urute/rute med utsatte frister etc. Merkelig uke med mye stress og rusk og rask inkludert. Tiltaket er noe dritt for de vil ha meg inn i ny praksisplass noe jeg ikke vil etter ett års praksis og samtidig vil de jo ikke at jeg skal studere :rolleyes: Macen min døde, men den har ifølge tekstmelding fra verkstedet gjenopptått så håper jeg får den igjen i morgen uten at den henger igjen i limbo og venter på noen frelser. :ac:

@Rumle Jeg har enda mange kilo blomsterløk stående uplantet og nå er det jo frost her! :unsure: Kan de reddes? 

• Liker 2
Skrevet
13 timer siden, Frøkensina skrev:

:vinke: 

I kveld har jeg gjort litt lekser til i morgen hvertfall, ellers er alt i urute/rute med utsatte frister etc. Merkelig uke med mye stress og rusk og rask inkludert. Tiltaket er noe dritt for de vil ha meg inn i ny praksisplass noe jeg ikke vil etter ett års praksis og samtidig vil de jo ikke at jeg skal studere :rolleyes: Macen min døde, men den har ifølge tekstmelding fra verkstedet gjenopptått så håper jeg får den igjen i morgen uten at den henger igjen i limbo og venter på noen frelser. :ac:

@Rumle Jeg har enda mange kilo blomsterløk stående uplantet og nå er det jo frost her! :unsure: Kan de reddes? 

Jeg vil tro at det går helt fint, bare sjekk at de er faste og fine og plant dem som normalt ☺

• Liker 2
Skrevet

Håper at det går bra med ballongeierens tann? :klo:  Ligger ikke til sengs med vondter vel? 

• Liker 2
Skrevet
45 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Håper at det går bra med ballongeierens tann? :klo:  Ligger ikke til sengs med vondter vel? 

:hoho:  Tannverk i porselenstanna! Mammamia ~~~ @Aldrisur kommentar? 

• Liker 2
Skrevet

Altså...det kunne jo tenkes at hun hadde flere tenner inni der. :jolie: 

• Liker 1
Skrevet
På 2017-11-12 den 7.00, Hoppetaujenta skrev:

Var det noe gøy der da? Hadde du bare en lang kjøretur, eller skjedde det noe morsomt? 

Skulle bare hente noe der

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Altså, jeg tror jeg ler meg fordervet. :daane:

• Liker 2
Skrevet
8 timer siden, Rumle skrev:

Jeg vil tro at det går helt fint, bare sjekk at de er faste og fine og plant dem som normalt ☺

Selv om de er litt frosne og jorda er litt frossen da? :klo: Jeg kan kanskje vanne med varmtvann først? :klo::klo: 

PS Jeg spiste en heeeeeelt fantastisk kake i Firenze og tenkte på deg, Torta della nonna (bestemorskake) med mandler og sitron :daane::rodmer: husker ikke om jeg har sagt det før. 

5 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Altså, jeg tror jeg ler meg fordervet. :daane:

:ler: 

• Liker 1
Skrevet

Jeg har ikke lyst til å høre på kroppen og legge meg, jeg vil strikke! Snart halvveis på jakka til storesøster! :jepp: Ikke ille på ei uke etter min mening :) 

Har folket hatt en god dag? Har blitt minnet på ballongen hele dag, for lillebror har hatt på bukse med bilde av den på :nigo: 

• Liker 2
Skrevet

Jeg hadde en god dag og fikk gjort endel, veiledningen gikk ok også. Lånte en tung bunke bøker og fikk hentet macen min som har blitt frisk :strix: Men det ble ikke tid til noe særlig mat så i dag skal jeg lage ordentlig middag :jepp: 

Nå er det helt hvitt ute gitt, masse snø :overrasket: :kalle: Har @Aldrisur dratt fram kjelker og ski og lagt ut på tur med Herr aldri eller knøttene? Eller er hun snødd inne :sno: ?

:kaffekopp: 

• Liker 2
Skrevet
16 timer siden, Frøkensina skrev:

Selv om de er litt frosne og jorda er litt frossen da? :klo: Jeg kan kanskje vanne med varmtvann først? :klo::klo: 

PS Jeg spiste en heeeeeelt fantastisk kake i Firenze og tenkte på deg, Torta della nonna (bestemorskake) med mandler og sitron :daane::rodmer: husker ikke om jeg har sagt det før. 

:ler: 

Åhhh det høres godt ut :rodmer:

Ang. løk og jord, tror det går helt fint, så lenge de ser fine ut. Jeg havner jo dessverre ofte i samme situasjon selv, og jeg pleier å dra med meg en jordsekk inn i gangen og la den stå natten over der før jeg planter. Da legger jorden seg fint rundt løkene ☺ Så kan du heller vanne igjennom krukken når det kommer perioder med plussgrader.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...