Rumle Skrevet 5. november 2017 #29121 Skrevet 5. november 2017 1 minutt siden, Lille Lerke skrev: * Jeg så @Rumle og trodde ikke mine egne øyne. --- 1 minutt siden, Lille Lerke skrev: 2
Gjest Winza Skrevet 5. november 2017 #29122 Skrevet 5. november 2017 Akkurat nå, Rumle skrev: Jeg har savnet deg
Rumle Skrevet 5. november 2017 #29123 Skrevet 5. november 2017 Akkurat nå, Winza skrev: Jeg har savnet deg 1
Lille Lerke Skrevet 5. november 2017 #29124 Skrevet 5. november 2017 2 minutter siden, Rumle skrev: Vi har alle savnet deg, og pratet om at vi savner deg. Hvordan er det med knottene på tastaturet? Ja, og med hele Rumlen? 3
Rumle Skrevet 5. november 2017 #29125 Skrevet 5. november 2017 Akkurat nå, Lille Lerke skrev: Vi har alle savnet deg, og pratet om at vi savner deg. Hvordan er det med knottene på tastaturet? Ja, og med hele Rumlen? Har savnet dere også! Har vært innom og smuglest litt innimellom, så jeg følger da litt med! Tastene/knottene er selvfølgelig helt koko, og jeg blir enda mer koko av det hele, så kommer nok ikke tilbake på ordentlig før jeg har en ny løsning opp å kjøre her Håper alle har det bra 1
Lille Lerke Skrevet 5. november 2017 #29126 Skrevet 5. november 2017 3 minutter siden, Rumle skrev: Har savnet dere også! Har vært innom og smuglest litt innimellom, så jeg følger da litt med! Tastene/knottene er selvfølgelig helt koko, og jeg blir enda mer koko av det hele, så kommer nok ikke tilbake på ordentlig før jeg har en ny løsning opp å kjøre her Håper alle har det bra Alle har det nok bra. Men du kan jo legge igjen et bittelite livstegn, når du smugleser Da slipper vi å savne det så ekstremt, ja, nå helt siden 11. Oktober! Det er lenge det @Rumle altfor lenge, altså. Alle andre er helt sikkert enig med meg, her, altså. 2
Rumle Skrevet 5. november 2017 #29127 Skrevet 5. november 2017 1 minutt siden, Lille Lerke skrev: Alle har det nok bra. Men du kan jo legge igjen et bittelite livstegn, når du smugleser Da slipper vi å savne det så ekstremt, ja, nå helt siden 11. Oktober! Det er lenge det @Rumle altfor lenge, altså. Alle andre er helt sikkert enig med meg, her, altså. Jupp, enig i det Men, sliter med mobilen her altså, så da er det ikke lett det heller Men, nå vet dere at jeg kommer tilbake når jeg har fått ting opp å kjøre i alle fall 1
Lille Lerke Skrevet 5. november 2017 #29128 Skrevet 5. november 2017 (endret) 3 minutter siden, Rumle skrev: Jupp, enig i det Men, sliter med mobilen her altså, så da er det ikke lett det heller Men, nå vet dere at jeg kommer tilbake når jeg har fått ting opp å kjøre i alle fall Sender sporenstreks melding til Julenissen: @Rumle må få ny pc til jul. Endret 5. november 2017 av Lille Lerke 3
Frøkensina Skrevet 5. november 2017 #29129 Skrevet 5. november 2017 19 minutter siden, Rumle skrev: Jupp, enig i det Men, sliter med mobilen her altså, så da er det ikke lett det heller Men, nå vet dere at jeg kommer tilbake når jeg har fått ting opp å kjøre i alle fall 1
Gjest Winza Skrevet 5. november 2017 #29130 Skrevet 5. november 2017 36 minutter siden, Rumle skrev: Har savnet dere også! Har vært innom og smuglest litt innimellom, så jeg følger da litt med! Tastene/knottene er selvfølgelig helt koko, og jeg blir enda mer koko av det hele, så kommer nok ikke tilbake på ordentlig før jeg har en ny løsning opp å kjøre her Håper alle har det bra Du skriver som normalt nå da, altså ikke a istedenfor å så virker som at tastaturet har blitt litt bedre i hvert fall
FruN Skrevet 5. november 2017 #29131 Skrevet 5. november 2017 @Rumle! Jeg har også kjøpt mer garn nylig, selv om jeg holder på med prosjekt til meg selv Kom på at storesøster må ha jakke til bunaden sin! 3
Lille Lerke Skrevet 6. november 2017 #29132 Skrevet 6. november 2017 1 time siden, FruN skrev: @Rumle! Jeg har også kjøpt mer garn nylig, selv om jeg holder på med prosjekt til meg selv Kom på at storesøster må ha jakke til bunaden sin! Hvilken jakke skal storesøster få? Hvordan løser du krøllete bunadsskjortearmer etter bruk av strikkejakke Nå er ufoen (uferdig objekt) av ei sørlandskofte ferdig rekt opp og strikket. Gjenstår å feste tråder og å klippe opp foran. Men det må gjøres i smug. Ellers blir det ramaskrik fordi kofta klippes og ødelegges. Bare barn er barn! 2
FruN Skrevet 6. november 2017 #29133 Skrevet 6. november 2017 (endret) 5 timer siden, Lille Lerke skrev: Hvilken jakke skal storesøster få? Hvordan løser du krøllete bunadsskjortearmer etter bruk av strikkejakke Nå er ufoen (uferdig objekt) av ei sørlandskofte ferdig rekt opp og strikket. Gjenstår å feste tråder og å klippe opp foran. Men det må gjøres i smug. Ellers blir det ramaskrik fordi kofta klippes og ødelegges. Bare barn er barn! Denne, bare i sort, uten knapper Skal lage et par små hemper i toppen til en halsknapp ho har Også lurer jeg på om jeg skal kante hele saken med bånd som matcher bunaden, om jeg finner det Så tenkte jeg å prøve meg på kysa i samme slengen Krøllete skjorteermer gir jeg blaffen i! Om den blir veldig krøllete da, aner ikke. Men samme får det være, ho er unnskyldt med å være (nesten) to år Alltid spennende med klipping! Bilde når den er ferdig? Endret 6. november 2017 av FruN 2
Hoppetaujenta Skrevet 6. november 2017 #29134 Skrevet 6. november 2017 9 timer siden, Lille Lerke skrev: Jeg har da ikke for mye garn, jeg? Melert garn har jeg ikke Det har ikke jeg heller. Aldri i verden om jeg kommer til å få det. Jeg står dessuten på min rett til å ha en kjeller med årgangsgarn....nå har jeg ikke kjeller da, men tror du jeg gir meg så lett? Jeg har poser, sekker og hyller! 9 timer siden, Rumle skrev: Håper alle har det bra Nå har jeg det. 6 timer siden, Lille Lerke skrev: Nå er ufoen (uferdig objekt) av ei sørlandskofte ferdig rekt opp og strikket. Gjenstår å feste tråder og å klippe opp foran. Jeg er så fryktelig imponert over alle dere som ordner, fikser, jobber og får den ene tingen etter den andre ferdig! 1
Frøkensina Skrevet 6. november 2017 #29135 Skrevet 6. november 2017 I dag har jeg fått eksamensoppgaven(e) og jeg har tenkt til å prøve å knote ned noe hvertfall Har startet med en liten nødvendig oppfriskning av kildebruk, fotnoter og litteraturliste 1
Lille Lerke Skrevet 6. november 2017 #29136 Skrevet 6. november 2017 47 minutter siden, Frøkensina skrev: I dag har jeg fått eksamensoppgaven(e) og jeg har tenkt til å prøve å knote ned noe hvertfall Har startet med en liten nødvendig oppfriskning av kildebruk, fotnoter og litteraturliste Gjør ditt beste du, så går det nok helt utmerket. Husk hva Pippi sa om ting hun aldri hadde gjort før. 10 timer siden, FruN skrev: Denne, bare i sort, uten knapper Skal lage et par små hemper i toppen til en halsknapp ho har Også lurer jeg på om jeg skal kante hele saken med bånd som matcher bunaden, om jeg finner det Så tenkte jeg å prøve meg på kysa i samme slengen Krøllete skjorteermer gir jeg blaffen i! Om den blir veldig krøllete da, aner ikke. Men samme får det være, ho er unnskyldt med å være (nesten) to år Alltid spennende med klipping! Bilde når den er ferdig? Den var fin. Klipping er skummelt ikke spennende. Når en sitter til langt på natt for å få ting ferdig og blir vekket tidlig på morgenen med tynn beskjed om at dete r ganske kaldt ute i dag, kofta mi er den klar, nå? Og så må si nei, ikke helt da er det litt sånn her Hull i gulvet lukk deg opp og redd meg! 9 timer siden, Hoppetaujenta skrev: Jeg er så fryktelig imponert over alle dere som ordner, fikser, jobber og får den ene tingen etter den andre ferdig! Hva får du ikke ting gjort ferdig? Kan forklaringen ligge i at du er Guru? Hilsen Guro 2
Frøkensina Skrevet 6. november 2017 #29137 Skrevet 6. november 2017 Åh men jeg har gjort maange eksamener før i tiden uten å ha lest nok, kokt supper på spikere i siste liten. Forskjellen nå er at jeg virker treigere samtidig som jeg vet godt at det ikke er bare bare lenger å jobbe i ett sett og samtidig skrive noe bra. Så derfor hadde jeg tenkt til å være mer forberedt denne gangen.. Pippi er alltid et godt forbilde Lykke til med å klippe klær, man kan sikkert sy en kant før man klipper av noe 1
Hoppetaujenta Skrevet 6. november 2017 #29138 Skrevet 6. november 2017 1 time siden, Lille Lerke skrev: Hva får du ikke ting gjort ferdig? Kan forklaringen ligge i at du er Guru? Hilsen Guro Ja. Hilsen GurU.
Lille Lerke Skrevet 6. november 2017 #29139 Skrevet 6. november 2017 2 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Ja. Hilsen GurU. 1
FruN Skrevet 6. november 2017 #29140 Skrevet 6. november 2017 1 time siden, Lille Lerke skrev: Gjør ditt beste du, så går det nok helt utmerket. Husk hva Pippi sa om ting hun aldri hadde gjort før. Den var fin. Klipping er skummelt ikke spennende. Når en sitter til langt på natt for å få ting ferdig og blir vekket tidlig på morgenen med tynn beskjed om at dete r ganske kaldt ute i dag, kofta mi er den klar, nå? Og så må si nei, ikke helt da er det litt sånn her Hull i gulvet lukk deg opp og redd meg! Hva får du ikke ting gjort ferdig? Kan forklaringen ligge i at du er Guru? Hilsen Guro Skal vel ikke si for mye, jeg har ikke montert en eneste genser som har innebærer klipping Men det blir verre med tidspress/mas, så skjønner følelsen. Guro..? deler du litt privat info her?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå