Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet
10 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Det tviler jeg veldig på for den felles trykkokeren deres går både jevnt og trutt har jeg forstått....  :lur: 

Kanskje foreldrene hennes?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Det tviler jeg veldig på for den felles trykkokeren deres går både jevnt og trutt har jeg forstått....  :lur: 

Hvor bor du da :lur:

Jeg kan godt finne til deg, altså. Derfor jeg spør. :jepp:  

• Liker 1
Skrevet

Hvaffornoe? Skal du finne meg? Jeg bor jo oppi i almetreet jeg vettu. :jepp:  Vi spiller litt lørdagsdansemusikk:

Skrevet

Altså beklager kjære søteste Aldrisur og ballongfarere for treig deltagelse, hjemkomsten har bydd på en helt ekstrem utmattelse og søvnproblemer :daane: Nå begynner jeg såvidt å bli meg selv igjen, i det minste forstår jeg siden i går at jeg er hjemme når jeg våkner :ler: 

Samtidig har jeg gått helt glipp av å lese til eksamen som starter mandag :unsure: I går fikk jeg dog endelig igjen kofferten min som tross gjentatte løgner på Schipol stod igjen i Barcelona :rolleyes: Så nå har jeg de bøkene jeg skulle ha lest! :ler: 

Jeg fikk ikke sove normalt siden jeg kom hjem, var altfor sliten så fikk en rekke perioder med to timers søvn og skikkelig kjipe søvnparalyser. Er enda ikke restituert helt, både hodet og kroppen er ganske merkelige. 

Turen var flott den :rodmer: , helt fullspekket med kunst og forelesninger. Men jeg var jo ikke i form når jeg dro og har presset meg over evne i 14 dager fysisk og samtidig prøvd å henge med faglig. Jeg hadde ikke helt tid til å slappe av og bare nyte Italia, men jeg fikk likevel være med på det som egentlig er sjeldent i livet nettopp å lære masse kunst in situ. Våknet gjerne som en gammel krok med føtter som allerede gjorde vondt, men stolt av at jeg klarte det meste og at jeg fikk til en god framlegging av mitt utvalgte monument og artikkel :rodmer: Gikk glipp av en dagstur til en fantastisk by, men da jeg forsov meg virket jeg bare ikke lenger og fikk da lest til framlegget. 

Jeg tviler på at jeg skal fly med et slikt lavpris selskap igjen, i hvertfall om det innebærer mellomlandinger! Hjemturen gjorde meg nok dårligere enn nødvendig. 

Goooood lørdag! :klemmer: 

• Liker 3
Skrevet
10 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Hvaffornoe? Skal du finne meg? Jeg bor jo oppi i almetreet jeg vettu. :jepp:  Vi spiller litt lørdagsdansemusikk:

Er vel stige opp ditt? :)

Skrevet

Den blir kun senket ned når jeg vet at det kommer noen jeg vil ha besøk av. :lur:  Ikke ellers.
Det er ikke så mye folk her inne, men jeg har bakt kransekake til oss...og de som føler for det kan smake litt.
jul+2013+(2+of+2).jpg

• Liker 1
Skrevet

Klart det. :jepp:  Jeg skal gi beskjed til bakkemannskapet om at de skal senke den
når de ser deg komme lystig trallende og hoppehinkende mot treet.

Skrevet

Trodde du sa bakemannskapet :P er stigen laget av kaker? I så fall så vil det ikke være noe stige ned igjen når jeg skal dra :fnise:

Skrevet

Tullegutten. ;) 

Skrevet

Kanskje de har dratt sammen på en ballongtur til sted hvor det selges utrolig vakkert melert strikkegarn? :jepp: 

Skrevet

:laugh: Tror hoppefrøken er fornærmet på snille meg :rosaengel:

Tror også at Rumle er altfor opptatt av vinterklargjøring av selveste Balubahagen til å gå på garnekspedisjon eller strikke :ler: 

• Liker 2
Skrevet

Jeg er ikke fornærmet nei. :)  ...men jeg er litt sulten fremdeles. Jeg varmet opp en fjordland og fikk sjokk.
Denne her har aldri pleid å være lammende på tunga før, men nå må det ha vært sterk chili i den. STERK! :raven:
                                                                                                                 Spiste halve og måtte kaste resten. 
medium.png?_encoded=2f66666666666678302f

• Liker 2
Skrevet

Jeg skal spise biff :spise: 

Melk hjelper mot for mye chili :opplyser: i tilfelle det brenner enda

• Liker 1
Skrevet

Jeg fant meg en gjeng med digistives og kald melk ja....og det hjalp. :jepp: 
Fryktelig gode når en først begynner å tygge godt på dem.
foodsofengland%20hillsdigestives.jpg

• Liker 1
Skrevet (endret)
På 4.11.2017 den 15.23, Frøkensina skrev:

Altså beklager kjære søteste Aldrisur og ballongfarere for treig deltagelse, hjemkomsten har bydd på en helt ekstrem utmattelse og søvnproblemer :daane: Nå begynner jeg såvidt å bli meg selv igjen, i det minste forstår jeg siden i går at jeg er hjemme når jeg våkner :ler: 

Samtidig har jeg gått helt glipp av å lese til eksamen som starter mandag :unsure: I går fikk jeg dog endelig igjen kofferten min som tross gjentatte løgner på Schipol stod igjen i Barcelona :rolleyes: Så nå har jeg de bøkene jeg skulle ha lest! :ler: 

Jeg fikk ikke sove normalt siden jeg kom hjem, var altfor sliten så fikk en rekke perioder med to timers søvn og skikkelig kjipe søvnparalyser. Er enda ikke restituert helt, både hodet og kroppen er ganske merkelige. 

Turen var flott den :rodmer: , helt fullspekket med kunst og forelesninger. Men jeg var jo ikke i form når jeg dro og har presset meg over evne i 14 dager fysisk og samtidig prøvd å henge med faglig. Jeg hadde ikke helt tid til å slappe av og bare nyte Italia, men jeg fikk likevel være med på det som egentlig er sjeldent i livet nettopp å lære masse kunst in situ. Våknet gjerne som en gammel krok med føtter som allerede gjorde vondt, men stolt av at jeg klarte det meste og at jeg fikk til en god framlegging av mitt utvalgte monument og artikkel :rodmer: Gikk glipp av en dagstur til en fantastisk by, men da jeg forsov meg virket jeg bare ikke lenger og fikk da lest til framlegget. 

Jeg tviler på at jeg skal fly med et slikt lavpris selskap igjen, i hvertfall om det innebærer mellomlandinger! Hjemturen gjorde meg nok dårligere enn nødvendig. 

Goooood lørdag! :klemmer: 

Velkommen hjem! :blomst:

Den turen hjem høres skikkelig slitsom ut altså :unsure: Godt du er vel hjemme! :)

Håper alle har det bra her inne :) Og masse gratulerer til My og Paul med de fantastiske nyhetene! :strix:

Endret av Rumle
  • Liker 2
Skrevet

*:sulosi: Jeg så @Rumle og trodde ikke mine egne øyne. :jepp:

Ser hun har vært innom her og. 

3 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Jeg er ikke fornærmet nei. :)  ...men jeg er litt sulten fremdeles. Jeg varmet opp en fjordland og fikk sjokk.
Denne her har aldri pleid å være lammende på tunga før, men nå må det ha vært sterk chili i den. STERK! :raven:
                                                                                                                 Spiste halve og måtte kaste resten. 
medium.png?_encoded=2f66666666666678302f

Den der Fjordlanden sa jeg æsj før jeg leste @Hoppefrøkenas velvalgte ord. 

4 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Kanskje de har dratt sammen på en ballongtur til sted hvor det selges utrolig vakkert melert strikkegarn? :jepp: 

Hva? Uten meg :trist:

Jeg har da ikke for mye garn, jeg? Melert garn har jeg ikke :jolie:

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...