Mynona Skrevet 1. november 2017 #29061 Skrevet 1. november 2017 Krone er uhyggelige greier for de som ikke liker tannleger! Grøss! hvorfor må alltid brannalarmen si fra om batteri på natta?? Kunne jo sagt fra på kvelden! Formen min er fin. Den siste uka har jeg følt meg helt normal og uten noen form for plager. Untatt at jeg sover dårlig. Før det hadde jeg mild kvalme og null energi. Men heldigvis er det bedre nå 2
Hoppetaujenta Skrevet 1. november 2017 #29063 Skrevet 1. november 2017 Ja, men for lenge siden. Har det begynt igjen? 1
Frøkensina Skrevet 1. november 2017 #29064 Skrevet 1. november 2017 Jeg har såvidt overlevd Jeg har ikke kommet meg enda etter en hjemreise som lignet flere av Dantes ringer i helvete og varte over 24 timer uten søvn med et uplanlagt ekstra land og ekstremt mange vanskelige flyselskap/flyplassmennesker m.m. Trenger ferie nå etter to uker ekstremmarathon fra morgen til kveld, men har eksamener nå (de viktigste blekene ligger i kofferten som de selvfølgelig har mistet) og får sikkert problemer med nav som ikke vil ha noe av denne unødvendige studeringen Gratulerer til My (Hvis jeg har kommet rett for ballongen har visst blitt en strikkeklubb og om jeg må lese flere sider om kofter og garn nå så tror jeg at jeg mister viljen til å leve ) 1
Gjest Winza Skrevet 1. november 2017 #29065 Skrevet 1. november 2017 Akkurat nå, Frøkensina skrev: Jeg har såvidt overlevd Jeg har ikke kommet meg enda etter en hjemreise som lignet flere av Dantes ringer i helvete og varte over 24 timer uten søvn med et uplanlagt ekstra land og ekstremt mange vanskelige flyselskap/flyplassmennesker m.m. Trenger ferie nå etter to uker ekstremmarathon fra morgen til kveld, men har eksamener nå (de viktigste blekene ligger i kofferten som de selvfølgelig har mistet) og får sikkert problemer med nav som ikke vil ha noe av denne unødvendige studeringen Gratulerer til My (Hvis jeg har kommet rett for ballongen har visst blitt en strikkeklubb og om jeg må lese flere sider om kofter og garn nå så tror jeg at jeg mister viljen til å leve ) Trodde du skrev strippeklubb nå
Aldrisur Skrevet 1. november 2017 Forfatter #29066 Skrevet 1. november 2017 6 timer siden, Hoppetaujenta skrev: Anbefaler serien som heter "Ukjent arving" på nrk om noen har lyst til å kjenne på trangen til å gråte litt. Trist og rørende om antatt enslige flyktninger som lever og dør ensomme og svensk hjelp til å finne arvingene som ingen visste om. Mange triste historier midt blant oss og en påminnelse om at ting ikke alltid er som vi tror at de er. Mennesker som har levd et langt liv har bagasje og...den er ikke alltid vakker. https://tv.nrk.no/serie/ukjent-arving/KOID34008917/03-10-2017 Takk for tips Hoppe. Jeg som har jobbet med integrering av flyktninger og innvandrere generelt i 16 år (!), tror ikke jeg orker å grine mer av all deres tristhet. Men man vet jo aldri, behovet kan jo melde seg etter hvert. 5 timer siden, Mynona skrev: Krone er uhyggelige greier for de som ikke liker tannleger! Grøss! hvorfor må alltid brannalarmen si fra om batteri på natta?? Kunne jo sagt fra på kvelden! Formen min er fin. Den siste uka har jeg følt meg helt normal og uten noen form for plager. Untatt at jeg sover dårlig. Før det hadde jeg mild kvalme og null energi. Men heldigvis er det bedre nå Jeg håper du seiler gjennom dette svangerskapet på en myk sky! 1 time siden, Winza skrev: Har dere sett Tore på sporet? Har sett på ham og programmet hans. Program-konseptet er jo spennende med den fyren der..... 25 minutter siden, Frøkensina skrev: Jeg har såvidt overlevd Jeg har ikke kommet meg enda etter en hjemreise som lignet flere av Dantes ringer i helvete og varte over 24 timer uten søvn med et uplanlagt ekstra land og ekstremt mange vanskelige flyselskap/flyplassmennesker m.m. Trenger ferie nå etter to uker ekstremmarathon fra morgen til kveld, men har eksamener nå (de viktigste blekene ligger i kofferten som de selvfølgelig har mistet) og får sikkert problemer med nav som ikke vil ha noe av denne unødvendige studeringen Gratulerer til My (Hvis jeg har kommet rett for ballongen har visst blitt en strikkeklubb og om jeg må lese flere sider om kofter og garn nå så tror jeg at jeg mister viljen til å leve ) Velkommen hjem igjen! For en mareritt hjemtur, men alt i alt fikk du vel mye ut av turen? Det hørtes i hvert fall spennende ut men du var underveis. Ballongen får vel inneholde det som ballongfarerne vil at det skal inneholde. Det være seg kofter, kaker katter eller blomster. Det viktigste akkurat nå er at vi ikke bidrar til at frøkensnuppa vår mister viljen til å leve. 1
Lille Lerke Skrevet 1. november 2017 #29067 Skrevet 1. november 2017 8 timer siden, Aldrisur skrev: Stemmer det. Du er så flink du FruN. Har ikke kommet over godnyheten ennå jeg. Koser meg ved tanken, men kom til å tenke på hvordan du har det. Håper du ikke har for plagsom morgenkvalme? Du er nok født snill og omtenksom du Hoppe. Jeg føler meg fri og mer kreativ når jeg strikker på frihånd, og så er det jo veldig spennende å se det ferdige resultatet. Takk for 1. november-påminnelsen. I natt, sånn ca. kl. 03.00 begynte det å pipe noe helt forferdelig i huset her. Det var brannvarsleren som sa i fra at batteriet trenger å skiftes. Trenger det å bråke så grusomt da? Varsleren er festet i taket i mellom stua og trappegangen og der er det 6 meter under taket! Var bare å finne fram stige og få røsket ut batteriet. Må huske på og sette inn et nytt i løpet av dagen. Håper det går bedre med @Lille Lerke i dag? Så lurer jeg på om @Frøkensina har overlevd Romaturen? Hvordan det gikk med @Severus på tur? Om @Rumle stadig sliter med nettet sitt. Hvordan det går med @Fantastica i skrivestuen? Mp stikke innom bloggen en tur tror jeg. Så håper jeg alle dere andre får en fin onsdag også. Jeg skulle egentlig til tannlegen i dag men ble bedt om å komme i går i stedet. Godt med alt som er unnagjort. Har en jeksel som jeg må få krone på, så den jekselen ble sliiiiipt ned i går, midlertidig tann satt på plass og ny krone skal settes på om en uke. Jaja, alder er en rar bil. Jeg føler meg nemlig ikke gammel i det hele tatt, men ser en klar sammenheng mellom vår nå 12 år gamle bil og meg selv. Den er nemlig på verksted om dagen med sprukken radiator. Og når Winza påpekte i går kveld at Aldrisur er alles forumbestemor, da.... Ha en fin-fin onsdag! Du har nok fått preparert tannen før avtrykk (æsj, æsj,) til krone. Neimen, Fru Aldri da, passer dere ikke på å skifte batteri på Røykvarslerens dag hjemme hos dere? Da slipper vi sånne sjokkoppvåkninger. Jo, Lerkeøret er kanskje litt bedre. Aldri mer boblebading i 2017! Boblene ute skal tømmes og boblene inne renses. Jeg klarte å få vasket dusjen, det holder for i dag. 49 minutter siden, Frøkensina skrev: Jeg har såvidt overlevd Jeg har ikke kommet meg enda etter en hjemreise som lignet flere av Dantes ringer i helvete og varte over 24 timer uten søvn med et uplanlagt ekstra land og ekstremt mange vanskelige flyselskap/flyplassmennesker m.m. Trenger ferie nå etter to uker ekstremmarathon fra morgen til kveld, men har eksamener nå (de viktigste blekene ligger i kofferten som de selvfølgelig har mistet) og får sikkert problemer med nav som ikke vil ha noe av denne unødvendige studeringen Gratulerer til My (Hvis jeg har kommet rett for ballongen har visst blitt en strikkeklubb og om jeg må lese flere sider om kofter og garn nå så tror jeg at jeg mister viljen til å leve ) Uff. Sukk, stønn. Hva mer kan jeg si i medlidenhetens navn? Velkommen hjem? (Håper jeg ikke smitter henne med ørebakteriene mine, da er hun virkelig ille ute ) 2
Aldrisur Skrevet 1. november 2017 Forfatter #29068 Skrevet 1. november 2017 1 time siden, Lille Lerke skrev: Du har nok fått preparert tannen før avtrykk (æsj, æsj,) til krone. Neimen, Fru Aldri da, passer dere ikke på å skifte batteri på Røykvarslerens dag hjemme hos dere? Da slipper vi sånne sjokkoppvåkninger. Jo, Lerkeøret er kanskje litt bedre. Aldri mer boblebading i 2017! Boblene ute skal tømmes og boblene inne renses. Jeg klarte å få vasket dusjen, det holder for i dag. Uff. Sukk, stønn. Hva mer kan jeg si i medlidenhetens navn? Velkommen hjem? (Håper jeg ikke smitter henne med ørebakteriene mine, da er hun virkelig ille ute ) Preparert tann før avtrykk ja, nettopp det jeg fikk gjort. Ei krone her og ei krone der, det blir penger av det etter hvert! Boblebading skal man være litt forsiktig med, her kan det utvikle seg en masse bassilusker. Visste du ikke det da fru Lerke? Man lærer så lenge man lever. 1
Lille Lerke Skrevet 1. november 2017 #29069 Skrevet 1. november 2017 40 minutter siden, Aldrisur skrev: Preparert tann før avtrykk ja, nettopp det jeg fikk gjort. Ei krone her og ei krone der, det blir penger av det etter hvert! Boblebading skal man være litt forsiktig med, her kan det utvikle seg en masse bassilusker. Visste du ikke det da fru Lerke? Man lærer så lenge man lever. Visste vel det, men trodde det handlet om alle andre, enn meg selv Jeg har fått en helt annen respekt for barn med vondt i ørene, etter dette. Ei krone her og ei krone der, blir en hel og fin perlerad av sånt 2
Gjest Winza Skrevet 1. november 2017 #29070 Skrevet 1. november 2017 Kjipt å få neglerotbetennelse i den fingeren som jeg bruker til å skrive og trykke på applikasjoner osv /: Er det ikke det ene så er det jammen med det andre.. 5 timer siden, Aldrisur skrev: Takk for tips Hoppe. Jeg som har jobbet med integrering av flyktninger og innvandrere generelt i 16 år (!), tror ikke jeg orker å grine mer av all deres tristhet. Men man vet jo aldri, behovet kan jo melde seg etter hvert. Jeg håper du seiler gjennom dette svangerskapet på en myk sky! Har sett på ham og programmet hans. Program-konseptet er jo spennende med den fyren der..... Velkommen hjem igjen! For en mareritt hjemtur, men alt i alt fikk du vel mye ut av turen? Det hørtes i hvert fall spennende ut men du var underveis. Ballongen får vel inneholde det som ballongfarerne vil at det skal inneholde. Det være seg kofter, kaker katter eller blomster. Det viktigste akkurat nå er at vi ikke bidrar til at frøkensnuppa vår mister viljen til å leve. Hvorfor trist smiley?
Hoppetaujenta Skrevet 1. november 2017 #29071 Skrevet 1. november 2017 *legge ut spionbilde av Winza her en morgen*
Lille Lerke Skrevet 2. november 2017 #29072 Skrevet 2. november 2017 21 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: *legge ut spionbilde av Winza her en morgen* Takk og pris for at det ikke var meg du hadde knipsa. Jeg er langt inne i en rett og en vrang, men ikke si noe til Frøkensina. 2
Hoppetaujenta Skrevet 2. november 2017 #29073 Skrevet 2. november 2017 Jeg sier ikkeno`. Av og til blir jeg oppgitt overrasket over min egen sovegrimase når jeg tasser forbi et speil på nattlig vandring. Det er liksom så absolutt ikke meg som ser mot meg. Zombiehoppe.... Men god ny morgen for det om. Håper at alle får se litt i dag.
FruN Skrevet 2. november 2017 #29074 Skrevet 2. november 2017 Nå er snart alt som skal bakes (av meg) til lillebrors dåp ferdig Ihvertfall om sukkerbrødet i ovnen blir bra Lagde ca 40 gulrotmuffins og en krydderkake i går, og mamma skal lage sjokoladekake. Det blir bra 1
Hoppetaujenta Skrevet 2. november 2017 #29075 Skrevet 2. november 2017 Noen gang vurdert å sette i stand en bakebedrift i liten skala, Fruen? Jeg mistenker at det ville ha gått veldig bra og kundene hadde stått i forventningsfull smilekø.
Lille Lerke Skrevet 2. november 2017 #29076 Skrevet 2. november 2017 FruN, vi kommer med Juballongen for å spise kaker så du må nok lage ganske så mye mer av de godsakene. 2
FruN Skrevet 2. november 2017 #29079 Skrevet 2. november 2017 16 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Noen gang vurdert å sette i stand en bakebedrift i liten skala, Fruen? Jeg mistenker at det ville ha gått veldig bra og kundene hadde stått i forventningsfull smilekø. Gjorde det sånn delvis for noen år siden, men det ble med et par «oppdrag» Kroppen var ikke særlig med. Og her oppe er det nok knapt liv laga for det, med tre bakerier av forskjellige slag som skal gå rundt. Bestilte kake fra det ene til HerrNs bursdag, så jeg slapp akkurat da, men den var jeg ikke særlig fornøyd med.. Hadde tatt meg lite tid og energi å pynte den finere selv. I tillegg syntes jeg den var blass i smaken... 5 minutter siden, Lille Lerke skrev: FruN, vi kommer med Juballongen for å spise kaker så du må nok lage ganske så mye mer av de godsakene. Forumkonditoriet er alltid åpent! 1
FruN Skrevet 2. november 2017 #29080 Skrevet 2. november 2017 Ikke særlig fornøyd med sukkerbrødet forresten.. Så får prøve på nytt! Må bare ha mer egg først
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå