Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet
6 minutter siden, Mynona skrev:

Takk :)  I mai, så det er leeenge til enda.

Takk!

Takk

Barnet er veldig heldig som får deg som mamma :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, FruN skrev:

Har du mageboer, Mynona?? Gratulerer!! 

:jepp:  Takk

1 minutt siden, Winza skrev:

Barnet er veldig heldig som får deg som mamma :)

Tja.. vi får se :ler:  Amatør som jeg er.. men jeg har med en annen amatør på laget, så vi får håpe vi er krutt sammen :fnise: 

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Mynona skrev:

:jepp:  Takk

Tja.. vi får se :ler:  Amatør som jeg er.. men jeg har med en annen amatør på laget, så vi får håpe vi er krutt sammen :fnise: 

Amatørenes mester :biggrin:

Skrevet
21 minutter siden, Mynona skrev:

I dag har jeg vært å tatt bilder av innsiden. Og jaggu var det ikke noen som bodde inni der :rodmer: 

Gratulerer. 

Amatører er vi alle inntil vi blir eksperter og verdensmestre. (Og noen ytterst få ender opp som guru :hoho: )

• Liker 2
Skrevet

@Mynona:ninuskapus:

Jeg føler det nesten som om jeg skal bli mormor igjen jeg, selv om jeg er veldig bevisst på at det er en helt annen som er den heldige her.

Mange av oss har jo fulgt deg gjennom studietiden og eksamener til ferdig utdannet, alle reisene du har tatt oss med på rundt omkring, som singel i egen leilighet, som nyforelsket og nå etterhvert med samboer og et lite nurk i magen. Jeg er så glad på dine vegne.

Gi meg beskjed om du vil at jeg skal strikke et Mor Signe-teppe til deg. :lillesky:

• Liker 3
Skrevet (endret)

Hvor langt på vei er du, My? Om du vil si det da :) 

Endret av FruN
Skrevet

Nå ble jeg så overrasket og glad at jeg bare må sette meg ned og summe meg litt.... Søte My og mannen! :klem: 
         Well done dere to luringene! :klappe: Jeg skal skaffe meg bart og bli gammelgurutante eller noe sånn. 
*ja, jeg blir litt forvirret av sånne opplysninger på en tirsdagskveld* 

11 minutter siden, Lille Lerke skrev:

Amatører er vi alle inntil vi blir eksperter og verdensmestre. (Og noen ytterst få ender opp som guru :hoho: )

På akkurat det flotte området der har jeg ennå ikke "besteget noe fjell", så jeg er for evig amatør å regne. :nigo: 

• Liker 1
Skrevet
13 minutter siden, Aldrisur skrev:

@Mynona:ninuskapus:

Jeg føler det nesten som om jeg skal bli mormor igjen jeg, selv om jeg er veldig bevisst på at det er en helt annen som er den heldige her.

Mange av oss har jo fulgt deg gjennom studietiden og eksamener til ferdig utdannet, alle reisene du har tatt oss med på rundt omkring, som singel i egen leilighet, som nyforelsket og nå etterhvert med samboer og et lite nurk i magen. Jeg er så glad på dine vegne.

Gi meg beskjed om du vil at jeg skal strikke et Mor Signe-teppe til deg. :lillesky:

Tusen takk, så hyggelig sagt :)  Du kan være reservemormor du :rodmer:   Det hadde vært veldig hyggelig, hvis det ikke er noe pes for deg. Kanskje det gjør at babyen ikke gråter heller, om det får et ekte Aldrisur-teppe :ler: 

5 minutter siden, FruN skrev:

Hvor langt på vei er du, My? Om du vil si det da :) 

12 uker bare, så det er tidlig enda. Og jeg var ikke forberedt på å få UL i dag, trodde jeg bare skulle gi fra meg blod, så det gikk plutselig opp for meg at det var på ekte :P 

1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev:

Nå ble jeg så overrasket og glad at jeg bare må sette meg ned og summe meg litt.... Søte My og mannen! :klem: 
         Well done dere to luringene! :klappe: Jeg skal skaffe meg bart og bli gammelgurutante eller noe sånn. 
*ja, jeg blir litt forvirret av sånne opplysninger på en tirsdagskveld* 

På akkurat det flotte området der har jeg ennå ikke "besteget noe fjell", så jeg er for evig amatør å regne. :nigo: 

Tante gammelguru :jepp: 

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Mynona skrev:

Tusen takk, så hyggelig sagt :)  Du kan være reservemormor du :rodmer:   Det hadde vært veldig hyggelig, hvis det ikke er noe pes for deg. Kanskje det gjør at babyen ikke gråter heller, om det får et ekte Aldrisur-teppe :ler: 

12 uker bare, så det er tidlig enda. Og jeg var ikke forberedt på å få UL i dag, trodde jeg bare skulle gi fra meg blod, så det gikk plutselig opp for meg at det var på ekte :P 

Tante gammelguru :jepp: 

UL så tidlig er jo rene luksusen det. :lillesky:

Ikke noe pes det My, bare trivelig, men du må selv gå inn på nøstebarnsiden og finne ut hvilken farge du vil ha. :P (Men det er ingen hast før du vet kjønnet) 

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Aldrisur skrev:

UL så tidlig er jo rene luksusen det. :lillesky:

Ikke noe pes det My, bare trivelig, men du må selv gå inn på nøstebarnsiden og finne ut hvilken farge du vil ha. :P (Men det er ingen hast før du vet kjønnet) 

Nei, farge vet jeg ikke enda :ler:  Men Paul er 180% sikker på at det er jente. Han mener vi ikke trenger å sjekke, for han vet det allerede. Så får vi se om han har rett da. Om noen uker. 

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, Mynona skrev:

Nei, farge vet jeg ikke enda :ler:  Men Paul er 180% sikker på at det er jente. Han mener vi ikke trenger å sjekke, for han vet det allerede. Så får vi se om han har rett da. Om noen uker. 

Enig med Paul. Og så tror jeg hun sier hello verden den 12. mai. :fnise:

• Liker 2
Skrevet
8 minutter siden, Mynona skrev:

En mann som bare kan lage jenter, altså :ninuskapus:

• Liker 1
Skrevet
8 minutter siden, Aldrisur skrev:

Enig med Paul. Og så tror jeg hun sier hello verden den 12. mai. :fnise:

Akkurat nå, Lille Lerke skrev:

En mann som bare kan lage jenter, altså :ninuskapus:

Vi får se når fasiten kommer :ler: 

Skrevet
12 minutter siden, Mynona skrev:

Vi får se når fasiten kommer :ler: 

Mannen til en jeg jobbet med påstod at han bare kunne lage gutter. Så ble det jente, ville han benekte farskapet. :ler:  

Tre gutter har de. 

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, Lille Lerke skrev:

Mannen til en jeg jobbet med påstod at han bare kunne lage gutter. Så ble det jente, ville han benekte farskapet. :ler:  

Tre gutter har de. 

:ler: 

Skrevet

@Aldrisur Hvordan strikker du Mor signe Aldri teppe? Er det bare rettmasker og økning fra den ene spissen, og felling når du kommer halveis? 

Jeg tenker å utfordre @Hoppetaujenta til å gi Lille My en av hoppekjolene hennes. 

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, Lille Lerke skrev:

@Aldrisur Hvordan strikker du Mor signe Aldri teppe? Er det bare rettmasker og økning fra den ene spissen, og felling når du kommer halveis? 

Jeg tenker å utfordre @Hoppetaujenta til å gi Lille My en av hoppekjolene hennes. 

Jeg strikker rett og slett bare rettmasker frem og tilbake. Det som gjør teppet spesielt er garnet: 2 tråds merino ullgarn. Teppet blir fnugglett og avgir en behagelig, lun varme. :ninuskapus:

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Aldrisur skrev:

Jeg strikker rett og slett bare rettmasker frem og tilbake. Det som gjør teppet spesielt er garnet: 2 tråds merino ullgarn. Teppet blir fnugglett og avgir en behagelig, lun varme. :ninuskapus:

Takk, da er det slike jeg har sett enkelte har. Jeg synes ikke de er så fine å se på. Men alle kan ikke ha "Prinsessetepper".  Nøstebarn har liksom aldri vært min greie, jeg er mer Sandnes og Dalegarn tilhenger, inntil jeg oppdaget Holstgarnet. 

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Lille Lerke skrev:

Takk, da er det slike jeg har sett enkelte har. Jeg synes ikke de er så fine å se på. Men alle kan ikke ha "Prinsessetepper".  Nøstebarn har liksom aldri vært min greie, jeg er mer Sandnes og Dalegarn tilhenger, inntil jeg oppdaget Holstgarnet. 

Jeg googlet Holstgarnet og det ser kjempelekkert ut. Blir veldig glad for å få inspirasjon til noe nytt altså, jeg har nemlig lett for å henge meg opp i "en sikker vinner" og litt engstelig for å prøve noe nytt.  

Garn er jo også ganske så kostbart, noe som også gjør at meg litt forsiktig med å kjøpe garn jeg ikke kjenner til.

Så som du skjønner, tips taes imot med takk. :laugh:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...