Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noe? Veldig mye miffins, etter min vurdering. 

Happy Halloween, everybody.

hqdefault.jpg

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så kommer spørsmålet....har dere stæsjet deres hjem i dag? Rekvisitter? Kjøpt godis herfra til månen for å ha hvis bølgene av barn kommer på døren? Jeg vurderer å huke meg sammen litt, kle meg passelig om med maske, ta med en litt dyp kurv og gå meg en runde selv her. 

• Liker 1
Skrevet

Høstdekorasjon til den Aldri stengte døren... :) 
il_fullxfull.364999149_j2h1.jpg

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Ja...blir du inspirert til å bake selv kanskje? 

Nei :P

Skrevet

Neste gang du får besøk og dere skal lage spiseting....da kan dere fikse muffins hvis du liker det. 
En kjøper en pose som er ferdigblandet og vipps, så er de spiseklare. Om du liker det da? 

Skrevet (endret)

Titte dypt inn i skjermen, nei, @Hoppetaujenta  har ikke kledd seg ut for Halloweentur, enda. 

Jeg har ekstrem ørebetnnelse, og skal ingen steder! Alt av lyd lager au :raven: 

Endret av Lille Lerke
  • Liker 2
Skrevet
6 minutter siden, Lille Lerke skrev:

Titte dypt inn i skjermen, nei, @Hoppetaujenta  har ikke kledd seg ut for Halloweentur, enda. 

Jeg har ekstrem ørebetnnelse, og skal ingen steder! Alt av lyd lager au :raven: 

Uff :hug:

Skrevet (endret)

:blomst: 

Endret av Lille Lerke
  • Liker 1
Skrevet

ANd9GcRWlYjTKiCSRk_Iej0IoR-VnkeT-GAXZVPw               Osten, Winza og meg...men det er det ingen som vet.       :lur: 

• Liker 1
Skrevet

Resten av damene forkledd som ufarlige indremisjonsdamer, men folk skulle bare ha visst...
source.gif

Skrevet
47 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Resten av damene forkledd som ufarlige indremisjonsdamer, men folk skulle bare ha visst...
source.gif

Takk og lov, jeg er en fugl og ingen dame fra indreindremisjonen   :hoho:  

• Liker 2
Skrevet
På 30.10.2017 den 14.15, Lille Lerke skrev:

Ja, DET måtte komme fra deg. Ingen andre ville tenkt tanken :hoho: 

Tenkte akkurat det samme LilleL! :hoho:

På 30.10.2017 den 16.55, Lille Lerke skrev:

Vel, det du ikke vet har du ikke vondt av. 

Mannfolka får sitt, de og.  https://no.m.wikipedia.org/wiki/Movember  Men Winza er gjerne veldig ung :vetikke: 

Herr Lerke har sukket og stønnet om den saken. 

Jeg har vel egentilg en beklagelse å komme med. Det var ikke pent å gjøre den lyse tråden bekmørk, for Winza. Beklager. 

Ja, ikke bare bare å være mann heller. :kose:

8 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Så kommer spørsmålet....har dere stæsjet deres hjem i dag? Rekvisitter? Kjøpt godis herfra til månen for å ha hvis bølgene av barn kommer på døren? Jeg vurderer å huke meg sammen litt, kle meg passelig om med maske, ta med en litt dyp kurv og gå meg en runde selv her. 

Ikke noe stæsj her heller, men har en kurv med godteri som skal deles ut etter hvert. Bare å vente til de små trollene begynner å ringe på døra her om ca. en halv time. Jeg skal nok sørge for å bidra til noen hull i tennene denne kvelden. 

animated-witch-image-0023.gif

3 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

source.gif

Ha-ha, ja de skulle bare ha visst. :danser:

• Liker 1
Skrevet
På 30.10.2017 den 8.01, Aldrisur skrev:

:smilyblomst: Håper alle får en fin-fin mandag. 

Jeg skal på mammografi akkurat nå. Jeg hater det, men tenker at jeg må, :vinke:

I dag har jeg vært å tatt bilder av innsiden. Og jaggu var det ikke noen som bodde inni der :rodmer: 

• Liker 4
Skrevet (endret)
3 minutter siden, Mynona skrev:

I dag har jeg vært å tatt bilder av innsiden. Og jaggu var det ikke noen som bodde inni der :rodmer: 

:strix:Hva er det du sier? Det er jo helt fabelaktig herlig det My! Åååå så koselig - nå ble jeg glad altså! :hoppendeglad:

Når?

Endret av Aldrisur
  • Liker 2
Skrevet
3 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

ANd9GcRWlYjTKiCSRk_Iej0IoR-VnkeT-GAXZVPw               Osten, Winza og meg...men det er det ingen som vet.       :lur: 

Nietsoj?

4 minutter siden, Mynona skrev:

Gratulerer :) 

Skrevet
3 minutter siden, Mynona skrev:

Nei så gøy!:strix:Gratulerer så mye! :):babygutt:

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, Aldrisur skrev:

:strix:Hva er det du sier? Det er jo helt fabelaktig herlig det My! Åååå så koselig - nå ble jeg glad altså! :hoppendeglad:

Når?

Takk :)  I mai, så det er leeenge til enda.

1 minutt siden, Winza skrev:

Nietsoj?

Gratulerer :) 

Takk!

Akkurat nå, WubWub skrev:

Nei så gøy!:strix:Gratulerer så mye! :):babygutt:

Takk

Skrevet

Bunaden er utelukket 17. mai neste år hvertfall. Den begynte jo å bli trang i fjor :P 

• Liker 1
Skrevet

1 minutt siden, Mynona skrev:

Bunaden er utelukket 17. mai neste år hvertfall. Den begynte jo å bli trang i fjor :P 

Samma det vel! :hoppendeglad: Den kan du bruke mange andre 17. maier! :hoho:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...