Aldrisur Skrevet 29. oktober 2017 Forfatter #28941 Skrevet 29. oktober 2017 2 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Stakkars lille jenta da. Uff ja. 1 minutt siden, FruN skrev: Strømmen er tilbake! Den kom tilbake rett før vi stod opp Det er blåsbortvær, så jeg skjønner jo hvorfor den ble borte! HerrN og jeg har bryllupsdag i dag Gratulere så mye med dagen FruN og hils til mannen også! 1
Hoppetaujenta Skrevet 29. oktober 2017 #28942 Skrevet 29. oktober 2017 Gratulerer til Fruen og Fru...mannen. En femretters venter på dere inne i kg-restauranten. Bare hils fra meg. 1
Mynona Skrevet 29. oktober 2017 #28943 Skrevet 29. oktober 2017 Blåsebortdag her og! Jeg våknet i natt å begynte å tenke på hvordan det så ut på balkongen Men det gikk greit der ute. Og skoleboller!! Det fikk jeg lyst til å bake nå.. Men vi har jo ikke noe ingredienser... Kanskje jeg skal ut på joker å kjøpe (alt for dyre) ingredienser? Gratulerer med bryllupsdag! Jeg så Snømannen i går.. Ganske skuffende egentlig. Tenk at en så spennende bok skal bli til en ganske kjedelig film.. Den var ikke terningkast 2 liksom... men ikke helt topp heller.. 1
Gjest Winza Skrevet 29. oktober 2017 #28944 Skrevet 29. oktober 2017 8 minutter siden, FruN skrev: Strømmen er tilbake! Den kom tilbake rett før vi stod opp Det er blåsbortvær, så jeg skjønner jo hvorfor den ble borte! HerrN og jeg har bryllupsdag i dag Gratulerer Hvor lenge har dere vært gift?
Gjest Catalina Culès Skrevet 29. oktober 2017 #28945 Skrevet 29. oktober 2017 (endret) Jeg var å så Thor ragnarork i går, knall bra film. Her er det nesten sommer i dag, sol 15 grader og vind stille. Og gratulerer til @FruN og mannen Endret 29. oktober 2017 av Catalina Culès
Hoppetaujenta Skrevet 29. oktober 2017 #28946 Skrevet 29. oktober 2017 *jeg tror at de var godt gift i forrige liv også for de passer så godt sammen at de har blitt mangfoldiggjort* 1
Aldrisur Skrevet 29. oktober 2017 Forfatter #28947 Skrevet 29. oktober 2017 2 minutter siden, Mynona skrev: Blåsebortdag her og! Jeg våknet i natt å begynte å tenke på hvordan det så ut på balkongen Men det gikk greit der ute. Og skoleboller!! Det fikk jeg lyst til å bake nå.. Men vi har jo ikke noe ingredienser... Kanskje jeg skal ut på joker å kjøpe (alt for dyre) ingredienser? Gratulerer med bryllupsdag! Jeg så Snømannen i går.. Ganske skuffende egentlig. Tenk at en så spennende bok skal bli til en ganske kjedelig film.. Den var ikke terningkast 2 liksom... men ikke helt topp heller.. Åååå jeg måtte redde alt på balkongen tidligere i dag. Jeg liker hverken vind, hagl eller styrtregn jeg. Har forstått på andre også at den filmen ble kjedelig. Synd i grunnen når vi vet hvor spennende den kunne ha blitt.
Aldrisur Skrevet 29. oktober 2017 Forfatter #28948 Skrevet 29. oktober 2017 2 minutter siden, Calandria skrev: Jeg var å så Thor ragnarork i går, knall bra film. Her er det nesten sommer i dag, sol 15 grader og vind stille. Og gratulerer til @FruN og mannen Så herlig med bra filmer (og bøker). Bor du i dette landet du da Calandria? 2 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: *jeg tror at de var godt gift i forrige liv også for de passer så godt sammen at de har blitt mangfoldiggjort* Å ja, er det sånn det er. 1
Gjest Winza Skrevet 29. oktober 2017 #28949 Skrevet 29. oktober 2017 4 minutter siden, Calandria skrev: Jeg var å så Thor ragnarork i går, knall bra film. Her er det nesten sommer i dag, sol 15 grader og vind stille. Og gratulerer til @FruN og mannen Misunner deg, her er det kaldt /:
Gjest Catalina Culès Skrevet 29. oktober 2017 #28950 Skrevet 29. oktober 2017 4 minutter siden, Aldrisur skrev: Så herlig med bra filmer (og bøker). Bor du i dette landet du da Calandria? Å ja, er det sånn det er. Ja, jeg gjør det, men er ikke i dette landet for øyeblikket
Gjest Winza Skrevet 29. oktober 2017 #28951 Skrevet 29. oktober 2017 3 minutter siden, Calandria skrev: Ja, jeg gjør det, men er ikke i dette landet for øyeblikket Brazil?
Aldrisur Skrevet 29. oktober 2017 Forfatter #28952 Skrevet 29. oktober 2017 4 minutter siden, Calandria skrev: Ja, jeg gjør det, men er ikke i dette landet for øyeblikket Er du ute å reiser!? Så herlig da!
Gjest Catalina Culès Skrevet 29. oktober 2017 #28953 Skrevet 29. oktober 2017 1 minutt siden, Winza skrev: Brazil? Nei, er nok noe nærmere Norge enn som så. Akkurat nå, Aldrisur skrev: Er du ute å reiser!? Så herlig da! Ja Men nå må jeg stikke. adiós
Aldrisur Skrevet 29. oktober 2017 Forfatter #28954 Skrevet 29. oktober 2017 Akkurat nå, Calandria skrev: Nei, er nok noe nærmere Norge enn som så. Ja Men nå må jeg stikke. adiós Haha, den skjønte jeg - tror jeg. 1
Hoppetaujenta Skrevet 29. oktober 2017 #28955 Skrevet 29. oktober 2017 Hun kan jo si det der uansett hvor på kloden hun er. 1
Gjest Winza Skrevet 29. oktober 2017 #28956 Skrevet 29. oktober 2017 3 minutter siden, Calandria skrev: Nei, er nok noe nærmere Norge enn som så. Ja Men nå må jeg stikke. adiós Ah, Ullared
Aldrisur Skrevet 29. oktober 2017 Forfatter #28957 Skrevet 29. oktober 2017 Nå er skolebollene kalde nok til å pyntes med melis og kokos. Jeg sender et par i forumsheisen til deg og Paul @Mynona 1
Lille Lerke Skrevet 29. oktober 2017 #28959 Skrevet 29. oktober 2017 1 time siden, FruN skrev: Strømmen er tilbake! Den kom tilbake rett før vi stod opp Det er blåsbortvær, så jeg skjønner jo hvorfor den ble borte! HerrN og jeg har bryllupsdag i dag Grattulerer med dagen til Herr og Fru N Og nei, FruN, jeg har ikke hele mønsteret. Bare diagrammet som viser rosene og hvor mye det skal økes. Så har jeg brukt mønsteret til denne Og tilpasset maskeantall og fremgangsmåte på. Blir resultatet godt, så strikker jeg en til men nedenfra og opp, og da klarer jeg bedre å beskrive hvordan jeg har gjort. Men hvilken størrelse tenker du eventuelt å strikke i? (Unnskyld, hvis her blir for meget strikking i Ballongen.) God søndag til alle 1
FruN Skrevet 29. oktober 2017 #28960 Skrevet 29. oktober 2017 Tusen takk for gratulasjoner! Vi har vært gift i 6 år @Winza Jeg skal lage sukkerbrød etterpå jeg, det går stå i ovnen mens vi spiser middag. Indrefilet av svin med fløtepoteter og salat
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå