Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har eplene gått opp :haar: 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, Lille Lerke skrev:

Den selges bare som strikkepakke til forskrekkkelig mange kroner. Pluss at jeg ikke likte det garnet.

Bleh... 

Skrevet

Eplene går opp og ned. :fnise:

Jeg har vært på Halloweenparty og tror ikke jeg skal begi meg ut på noe mønsterstrikking i natt. :kosteskaft:

Så koselig å komme inn her og lese. :klemmer: Dere er så fine. Håper Severus koser seg i Halden og får en fin helg, Tak for skumle kaker @Hoppetaujenta , du har så masse godt å tilby du. 

Dette har vært en slitsom dag, men jeg skal snart stille klokka tilbake en time fordeom. :ler:

• Liker 1
Skrevet

Jaja. Da sover dere vel nå da. :kaffekopp: Kaffe anyone?

Lurer på hvordan det går med @Frøkensina i Roma? Og så lurer jeg på om @Rumle snart får orden på  nettproblemene sine? :sukk:

• Liker 1
Skrevet
50 minutter siden, Mynona skrev:

Har eplene gått opp :haar: 

De har gått opp i butikken og ned i heimen :hoho: 

39 minutter siden, FruN skrev:

Bleh... 

Bleh, hva? Jeg kan dele med deg, om du vil? Skal være meg en sann fornøyelse, FruN. 

14 minutter siden, Aldrisur skrev:

Jaja. Da sover dere vel nå da. :kaffekopp: Kaffe anyone?

Lurer på hvordan det går med @Frøkensina i Roma? Og så lurer jeg på om @Rumle snart får orden på  nettproblemene sine? :sukk:

Nei, jeg sover ikke. Og neitakk, ingen nattkaffe. 

Frøkensina kommer vel hjem de nærmeste dagene :klo: 

Og Fr? @Rumle med sitt særegne skrivesett, hun er riktig så savnet. 

Jeg har en omgang igjen før strikketøyet parkeres. Klokkene er trykket en time bakover, måtte jeg og alle andre få en god natt søvn. 

• Liker 2
Skrevet
2 timer siden, FruN skrev:

Mest sykt at noen utsetter seg for slike dietter er min tanke.. 

Jeg har fått helt avsmak på den kanalen nå, dette var skikkelig uproft av han

Skrevet
3 minutter siden, Lille Lerke skrev:

Bleh, hva? Jeg kan dele med deg, om du vil? Skal være meg en sann fornøyelse, FruN. 

Jeg har en omgang igjen før strikketøyet parkeres. Klokkene er trykket en time bakover, måtte jeg og alle andre få en god natt søvn. 

Nei nattkaffe kan være skummelt. :P Jeg tror Frøkensina skal reise hjem den 30. :)

Har stil klokkene her også.  

• Liker 1
Skrevet (endret)
2 minutter siden, Aldrisur skrev:

Nei nattkaffe kan være skummelt. :P Jeg tror Frøkensina skal reise hjem den 30. :)

Har stil klokkene her også.  

Da er hele Juballongen i rute. Håper @Severus får sove i natt og ellers har det bra. 

Endret av Lille Lerke
  • Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, Winza skrev:

Jeg har fått helt avsmak på den kanalen nå, dette var skikkelig uproft av han

Enig. Det der var ikke bra. :ohmy:

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Lille Lerke skrev:

Da er hele Jublongen i rute. Håper @Severus får sove i natt og ellers har det bra. 

Jess shure. :hoppendeglad:

Håper hun har det bra jeg også. :natti: Natta Lille L og Winza. :klem1:

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, Aldrisur skrev:

Enig. Det der var ikke bra. :ohmy:

Skulle man levd bare på noe drikkelig så måtte det ha vært melk i så fall siden det inneholder viktige vitaminer og kan være litt mettendes, vann er jo bare drikkelig luft, at folk kan overleve det er absurd o.O

Jeg våkne nettopp, sovna tidligere i kveld så blir nok oppe en god stund :P

Skrevet
5 timer siden, Lille Lerke skrev:

Litt bleh til garnpakke. Men hadde du hele oppskrifta? For som sagt er jeg dårlig på miksing og triksing av masker og sånt.. 

Her gikk strømmen i natt. Dæven så svart det er! :P Så den ene klokka som må stilles manuelt har jeg ikke tilgang til, og den andre ser jeg ikke ordentlig :P Kan jo lyse med mobilen, men er ikke sååå viktig i mørket :ler: 

• Liker 1
Skrevet

Det haglet mye i natt, som om det skulle værr verdens undergang :P

Skrevet

Det er nok ingen undergang...men en overgang...til vinter. ;) 

• Liker 1
Skrevet

Det kommer til å gå helt fint i år også. Finn frem sko med god såle. :jepp:  Og reflekser! 

• Liker 1
Gjest Catalina Culès
Skrevet

@Aldrisur Nå har jeg lest Opprinnelse. Må si jeg ble skuffet, det var et bom kjøp, den var rett å slett gørr kjedelig.

Skrevet
6 timer siden, FruN skrev:

Litt bleh til garnpakke. Men hadde du hele oppskrifta? For som sagt er jeg dårlig på miksing og triksing av masker og sånt.. 

Her gikk strømmen i natt. Dæven så svart det er! :P Så den ene klokka som må stilles manuelt har jeg ikke tilgang til, og den andre ser jeg ikke ordentlig :P Kan jo lyse med mobilen, men er ikke sååå viktig i mørket :ler: 

Du er opp tidlig skjønner jeg? Her var det nemlig lyst på morgenen i dag.:fnise:

Har du fått tilbake strømmen nå da?

3 timer siden, Winza skrev:

Det haglet mye i natt, som om det skulle værr verdens undergang :P

Hagl er ikke gøy. :sjokkbla: De er så ødeleggende atte.

3 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Det er nok ingen undergang...men en overgang...til vinter. ;) 

Det tror jeg jammenimeg du har rett i. :danser:

3 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Det kommer til å gå helt fint i år også. Finn frem sko med god såle. :jepp:  Og reflekser! 

Jeg kjøpte meg nye vinterskoletter i går. :hoppendeglad: Uten refleks men med saueskinnsfor og gummisåler.  

1 time siden, Calandria skrev:

@Aldrisur Nå har jeg lest Opprinnelse. Må si jeg ble skuffet, det var et bom kjøp, den var rett å slett gørr kjedelig.

Ah, da skal jeg helt sikkert la være å kjøpe den. Har kjøpt den siste boka til Saabye-Christensen, *Byens spor*, og er spent på hvordan den er. 

Takk for at du sa i fra. :blomst:

Håper dere har en fin søndag. Her er det iskald nordavind men strålende solskinn. Har valgt å være inn å bake skolebrød i dag. 

Stakars lille jenta......:bond: Det er mye man skal lære her i livet. 

de443199bc7dfa6ec54a724a673874b8.gif

• Liker 1
Skrevet

Stakkars lille jenta da. :fnise: 

• Liker 1
Skrevet

Strømmen er tilbake! Den kom tilbake rett før vi stod opp :Nikke: Det er blåsbortvær, så jeg skjønner jo hvorfor den ble borte! 

HerrN og jeg har bryllupsdag i dag :bryllup:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...