Lille Lerke Skrevet 28. oktober 2017 #28901 Skrevet 28. oktober 2017 2 minutter siden, Severus skrev: Høstkonferanse, ikke viste jeg at jenter kunne høres så mye ut som et sagbruk Nå prater du i gåter. Jenter og sagbruk er da to ulike bråkmakere. Håper denne Osloturen blir mer vellykket for deg enn sommerturen din sørover. 1
Severus Skrevet 28. oktober 2017 #28902 Skrevet 28. oktober 2017 5 minutter siden, Lille Lerke skrev: Nå prater du i gåter. Jenter og sagbruk er da to ulike bråkmakere. Håper denne Osloturen blir mer vellykket for deg enn sommerturen din sørover. Prater ikke i gåter, de snorker som sagbruk
Lille Lerke Skrevet 28. oktober 2017 #28903 Skrevet 28. oktober 2017 8 minutter siden, Severus skrev: Prater ikke i gåter, de snorker som sagbruk Skjønte det når Hoppetaujenta dro sammenhengen nederst på forrige side. 1
Hoppetaujenta Skrevet 28. oktober 2017 #28905 Skrevet 28. oktober 2017 Fatt mot og gå på med krum hals. Unn deg noe godt å spise og drikke i løpet av dagen.
Severus Skrevet 28. oktober 2017 #28906 Skrevet 28. oktober 2017 Vel jeg er på Lorry, å så drar jeg til Halden ikveld
Lille Lerke Skrevet 28. oktober 2017 #28907 Skrevet 28. oktober 2017 3 minutter siden, Severus skrev: Vel jeg er på Lorry, å så drar jeg til Halden ikveld God tur rundt om kring. 1
Hoppetaujenta Skrevet 28. oktober 2017 #28908 Skrevet 28. oktober 2017 Jupp. God og trygg tur til dit du skal.
Hoppetaujenta Skrevet 28. oktober 2017 #28910 Skrevet 28. oktober 2017 Holder en på sånn så blir en syk i alle fall. Jeg tviler sterkt på denne historien.
Gjest Winza Skrevet 28. oktober 2017 #28911 Skrevet 28. oktober 2017 20 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Holder en på sånn så blir en syk i alle fall. Jeg tviler sterkt på denne historien. Heter visstnok water fasting
Lille Lerke Skrevet 28. oktober 2017 #28912 Skrevet 28. oktober 2017 1 time siden, Winza skrev: Heter visstnok water fasting Og hva skjer med kroppen etter de 28 dagene, tror dere? 1
FruN Skrevet 28. oktober 2017 #28913 Skrevet 28. oktober 2017 1 minutt siden, Lille Lerke skrev: Og hva skjer med kroppen etter de 28 dagene, tror dere? Den holder seg ihvertfall ikke
FruN Skrevet 28. oktober 2017 #28914 Skrevet 28. oktober 2017 1 time siden, Winza skrev: Helt sykt O: Mest sykt at noen utsetter seg for slike dietter er min tanke.. 1
FruN Skrevet 28. oktober 2017 #28915 Skrevet 28. oktober 2017 Jeg vil ikke legge meg, jeg vil strikke! 1
Lille Lerke Skrevet 28. oktober 2017 #28916 Skrevet 28. oktober 2017 2 minutter siden, FruN skrev: Mest sykt at noen utsetter seg for slike dietter er min tanke.. Enda sykere at noen vil vise seg frem, på denne måten. 1 minutt siden, FruN skrev: Jeg vil ikke legge meg, jeg vil strikke! Helt enig. I går strikket jeg baklengs en omgang og vel så det. Før jeg i ettermiddag begynte på fremoverstrikking. På omgang nummer to på blomsterranken så ser jeg at jeg har prestert å strikke feil, en gang til. Gikk meg en tur ut og ble "nedkjølt" psykisk, før jeg kom inn på @Mynona sin Meny for å kjøpe Gravenstein. Men i dag, idag kostet de ikke 19.90, men 39.90! Takk og Goodbye, sa jeg og gikk. Dette er jo verre enn bensinprisene. 2
FruN Skrevet 28. oktober 2017 #28917 Skrevet 28. oktober 2017 (endret) 6 minutter siden, Lille Lerke skrev: Enda sykere at noen vil vise seg frem, på denne måten. Helt enig. I går strikket jeg baklengs en omgang og vel så det. Før jeg i ettermiddag begynte på fremoverstrikking. På omgang nummer to på blomsterranken så ser jeg at jeg har prestert å strikke feil, en gang til. Gikk meg en tur ut og ble "nedkjølt" psykisk, før jeg kom inn på @Mynona sin Meny for å kjøpe Gravenstein. Men i dag, idag kostet de ikke 19.90, men 39.90! Takk og Goodbye, sa jeg og gikk. Dette er jo verre enn bensinprisene. Baklengsstrikk er ekstra kjedelig i mønster (greier å kødde det til på samme sted hver gang jeg har strikket noe i Mariusmønster..skjønner det ikke..) Hva er det du strikker? Genseren min får litt pauser i ny og ne. Får liksom ikke satt meg ned med det på dagtid, og på kveldstid forsvinner plutselig mye tid til andre ting. Og det var prishoppet sitt! Men sånn er det med disse tilbudene.. jeg håper Spar fortsatt har 10kr-marked neste uke, så jeg får kjøpt litt mer yoghurt-poser til frøkna. De falt visst i smak Det med fremvisning overrasker meg ikke. Skjønner han er stolt av nedgangen og muskelbygging, men når man legger til dagens selvpromoteringsbehov blir det enda mer selvfølge å vise seg frem.. dessverre, for folk følger jo gjerne eksempler på «quick fix»-løsninger.. Endret 28. oktober 2017 av FruN 1
Lille Lerke Skrevet 28. oktober 2017 #28918 Skrevet 28. oktober 2017 (endret) 10 kroners tilbudene fortsetter hos Spar til uka. Jeg stoppet der og spurte - de var jo utsolgt for nesten alt. Men hun kunne ikke garantere at alle de samme tilbudene kommer i reprise. Vi får ta tilbudsavisen i øyesyn i morgen kveld. Jeg strikker fortsatt på Voss festival. Ovenfra og ned. Problemet ligger mellom knapp nummer tre og fire.. Endret 29. oktober 2017 av Lille Lerke 3
FruN Skrevet 28. oktober 2017 #28919 Skrevet 28. oktober 2017 8 minutter siden, Lille Lerke skrev: 10 kroners tilbudene fortsetter hos Spar til uka. Jeg stoppet der og spurte - de var jo utsolgt for nesten alt. Men hun kunne ikke garantere at alle de samme tilbudene kommer i reprise. Vi får ta tilbudsavisen i øyesyn i morgen kveld. Jeg strikker fortsatt på Voss festival. Ovenfra og ned. Problemet ligger mellom knapp nummer tre og fire. Rosene over gikk lekende lett å strikke. (Og takk til den som la ut mønsteret på facebook, slik at jeg fikk det rett i fjeset og fikk kopiert det før det ble rydda bort.) Fikk bare bildet av mønsteret, ikke forklaringen. Så jeg har måttet regne og beregne ganske mye. Men det ser bra ut, har målt på en annen jakke. Tydelig litt vanskelig å følge med i ammetåka Husker jo du la ut bilde Veldig fin! Kanskje det er FN slik jeg skulle strikket til svigerinna mi når ho blir 30...? Ho er fra Voss Har et par år å tenke på det Så flink du er som klarer å regne om og styre, det klarer ikke jeg 1
Lille Lerke Skrevet 28. oktober 2017 #28920 Skrevet 28. oktober 2017 2 minutter siden, FruN skrev: Tydelig litt vanskelig å følge med i ammetåka Husker jo du la ut bilde Veldig fin! Kanskje det er FN slik jeg skulle strikket til svigerinna mi når ho blir 30...? Ho er fra Voss Har et par år å tenke på det Så flink du er som klarer å regne om og styre, det klarer ikke jeg Den selges bare som strikkepakke til forskrekkkelig mange kroner. Pluss at jeg ikke likte det garnet. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå