Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev:

Har ikke så mye å bidra med i dag, for jeg kjenner veldig på ekko fra din jetlag.  :Gjesp:  Må være noe sånn. 

Så herlig å se at du også kan ha det på dette viset. :nori:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

:opplyser:  strikker selvsagt i Lille Lerke. 

Endret av Lille Lerke
  • Liker 1
Skrevet

Tråden er så stille at jeg mistenker folket for å ha funnet frem håndarbeid over hele landet. :)  Ha en bra dag.

Skrevet

Hvordan gikk det? Frister til flere besøk for alle sammen? 

Skrevet (endret)
1 time siden, Hoppetaujenta skrev:

Hvordan gikk det? Frister til flere besøk for alle sammen? 

Det gikk veldig bra, bare ho ble litt varm i trøya :jepp: Vi skal tilbake (nesten) hver fredag frem til frøkna begynner i januar :jepp: 

Endret av FruN
  • Liker 1
Skrevet
33 minutter siden, FruN skrev:

Det gikk veldig bra, bare ho ble litt varm i trøya :jepp: Vi skal tilbake (nesten) hver fredag frem til frøkna begynner i januar :jepp: 

Høres ut til å være en fin tilvenning for ei skøyerjente. :jepp: 

7 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Tråden er så stille at jeg mistenker folket for å ha funnet frem håndarbeid over hele landet. :)  Ha en bra dag.

Tråd er alltid stille. Det er strikkepinner og heklekroker som lager lyd. :fnise: 

• Liker 2
Skrevet (endret)
4 timer siden, Lille Lerke skrev:

Høres ut til å være en fin tilvenning for ei skøyerjente. :jepp: 

Tråd er alltid stille. Det er strikkepinner og heklekroker som lager lyd. :fnise: 

:fnise: 

Og ja, jeg håper det :jepp: Håper også lillebror vil ha flaske etterhvert, så kan han være hjemme med pappa`n, ihvertfall innimellom :Nikke: 

Endret av FruN
  • Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, FruN skrev:

:fnise: 

Og ja, jeg håper det :jepp: Håper også lillebror vil ha flaske etterhvert, så kan han være hjemme med pappa`n, ihvertfall innimellom :Nikke: 

Er han en sulten og glupsk liten kar? :ninja: Han er jo ikke så stor, enda. Lillebror og bilen min er omtrent like gamle, den ene i livet og den andre registrert på veiene :fnise:  Av og til så blir jeg litt sentimental når jeg ser på bilen, og tenker på lille sønnen din. 

• Liker 1
Skrevet
4 timer siden, Lille Lerke skrev:

Tråd er alltid stille. Det er strikkepinner og heklekroker som lager lyd. 

Dette var ganske dypt du. :fnise:  

Skrevet
Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev:

Dette var ganske dypt du. :fnise:  

:Nikke: 

• Liker 1
Skrevet
7 minutter siden, Lille Lerke skrev:

Er han en sulten og glupsk liten kar? :ninja: Han er jo ikke så stor, enda. Lillebror og bilen min er omtrent like gamle, den ene i livet og den andre registrert på veiene :fnise:  Av og til så blir jeg litt sentimental når jeg ser på bilen, og tenker på lille sønnen din. 

Så morsomt :ler: 

Han er glupsk! For en uke siden veide han 6,2 kg, så han har nok gått litt forbi 6,5 nå :P Ikke ille for en på 8 uker :fnise: 

Sitter og ser på God mat på budsjett. Kjenner jeg blir inspirert til mer hjemmelaget mat, men vet ikke hvordan det hadde blitt mottatt av eldstemann i hus... kresen.no.... Skulle kanskje vært med på programmet om det var et norskt alternativ :P 

Skrevet

Kan du dra på matbutikk sånn når du mangler noe eller er det planleggingmog ukeshandling som gjelder? 

Jeg ville prøvd meg med å sette opp ukesmenyer der dere blir enige fra uke til uke om hva dere skal ha til middag. (Vi er ganske bortskjemte med å bo i byen med matbutikker overalt. 

Tenker høy: får rekke opp 344 masker fremfor å jukse i strikketøyet. Strikket feil på forrige omgang :sur: 

• Liker 2
Skrevet (endret)
27 minutter siden, Lille Lerke skrev:

Kan du dra på matbutikk sånn når du mangler noe eller er det planleggingmog ukeshandling som gjelder? 

Jeg ville prøvd meg med å sette opp ukesmenyer der dere blir enige fra uke til uke om hva dere skal ha til middag. (Vi er ganske bortskjemte med å bo i byen med matbutikker overalt. 

Tenker høy: får rekke opp 344 masker fremfor å jukse i strikketøyet. Strikket feil på forrige omgang :sur: 

Pleier å handle en til to ganger i uka, og planlegger middager deretter. Har en nærbutikk vi burde vært flinkere på å bruke, men ender som oftest opp nede i bygda hvor vi får alt på samme sted. Greia er at jeg vil at vi skal spise mer variert, men HerrN liker ikke gratenger, supper, pasta, rene grønnsaksretter... og han var mer kresen som liten :daane: Det er forsåvidt greit det vi spiser nå, men føler det blir det samme hele tiden. Så blir lett matlei, og lei av å lage mat. Og noen ganger er jeg så sliten på ettermiddagen at jeg skulle ønske skikkelig hjemmelaget mat var like enkelt å lage som frossenpizza. 

Føler med deg ang strikketøyet! Måtte ta opp ca 220 masker på mitt prosjekt.. 

Endret av FruN
  • Liker 1
Skrevet

Jeg er på Tøyen skole bleh

Skrevet

Hvordan kan det ha seg, Severus? :klo: 

Skrevet
9 minutter siden, Severus skrev:

Jeg er på Tøyen skole bleh

Hva har skjedd? Vi er tydeligvis ikke oppdatert her :P 

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Lille Lerke skrev:

Hva har skjedd? Vi er tydeligvis ikke oppdatert her :P 

Høstkonferanse, ikke viste jeg at jenter kunne høres så mye ut som et sagbruk

• Liker 1
Skrevet

HURRA! Sterke jenter snorker som de vil! :fnise: 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...