Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 minutt siden, Severus skrev:

Hvordan lager man bruk saus?

Nei, si det :ler: Har litt mer erfaring med brun saus :P 

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Burde åpne boken av Rommel, for å lære hvordan best invadere bokkokere.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Hvor er alle ballongfarerne i dag? Drukna alle mann/kvinns?

Endret av Lille Lerke
  • Liker 2
Skrevet

graphics-coffee-581241.gifJeg har jaffal ikke drukna, men jeg fryser, til tross for at jeg har funnet frem varme klær og sko. Så får man gjøre som man har gjort ørten høster før denne. :sukk: Finne frem stearinlys, gode bøker, strikketøy og andre hobbysysler.  :) 

Denne høsten har jeg lest: 

graphics-books-125321.gifRoberta Rich's *Jordmoren fra Venezia* og *Jordmoren i Haremet, Maja Lundes *Bienes Historie*, Herbjørg Wassmo *Den som ser* og Torill Brekkes *Alle elsket moren din*. Den beste boken av disse var nok Herbjørg sin. Om noen har forslag til en god bok så er jeg lutter øre. :hoppendeglad:

graphics-knitting-609452.gif Tror også jeg kommer til å strikke luene til FruN, eller evt. kunne jeg tenke meg å strikke noen kule putetrekk til sofaputer. 

Ellers så har jeg skaffet meg en flunkande ny pulsklokke og synes det er såååå spennende å sjekke hvor mange skritt jeg har lagt bak meg når kvelden kommer. 

Håper dere har det fint alle sammen og tilgir meg for at jeg bare kommer innom her sånn innimellom. :klemmer:

• Liker 2
Skrevet

Så mye du har fått lest!! 

Jeg har bare lest den Milleniums oppfølgerboken (krim) i høst tror jeg. Men jeg har kjøpt Camilla Läckberg sin siste og den gleder jeg meg til å åpne neste uke når jeg skal til sydenland. 

Også har jeg begynt å hekle. Men nå har det stoppet opp, for jeg mangler vatt og safety eyes. Hva nå det er.. :ler: Jeg kan jo ikke hekle egentlig, så det er learning by doing prosjekt. 

Hyggelig at du kommer innom når det passer deg. Vi må jo ikke stjele deg fra den virkelige verden der ute. :klem: 

• Liker 2
Skrevet

Jeg har fått meg en ny venninne tror jeg, snakket vekk leksetiden i dag:P så jeg må nok improvisere stort på framleggingen. Hun er INTJ om dere husker typene :ler: 

Sitter ute med sommerklær og har bestilt meg en eller annen calabrisk rett :spise::vin: 

• Liker 2
Skrevet
29 minutter siden, Mynona skrev:

Så mye du har fått lest!! 

Jeg har bare lest den Milleniums oppfølgerboken (krim) i høst tror jeg. Men jeg har kjøpt Camilla Läckberg sin siste og den gleder jeg meg til å åpne neste uke når jeg skal til sydenland. 

Også har jeg begynt å hekle. Men nå har det stoppet opp, for jeg mangler vatt og safety eyes. Hva nå det er.. :ler: Jeg kan jo ikke hekle egentlig, så det er learning by doing prosjekt. 

Hyggelig at du kommer innom når det passer deg. Vi må jo ikke stjele deg fra den virkelige verden der ute. :klem: 

Den oppfølgingsboken er vel ganske lang også?

Jeg skjønner itt'no av dette med safety eyes heller! :ler:

Hvordan gikk det forresten med suppa di? :wow:

18 minutter siden, Frøkensina skrev:

Jeg har fått meg en ny venninne tror jeg, snakket vekk leksetiden i dag:P så jeg må nok improvisere stort på framleggingen. Hun er INTJ om dere husker typene :ler: 

Sitter ute med sommerklær og har bestilt meg en eller annen calabrisk rett :spise::vin: 

Så hyggelig og fint med ny venninne, selvom jeg ikke vet hva INTJ-type er. :laugh:

Lykke til med framleggingen og kos deg kjempemasse i kveld og de dagene du har igjen. Nyyyyt varmen og vinen (her er det ikke varmt akkurat.) :vin:

• Liker 2
Skrevet
6 minutter siden, Aldrisur skrev:

Den oppfølgingsboken er vel ganske lang også?

Jeg skjønner itt'no av dette med safety eyes heller! :ler:

Hvordan gikk det forresten med suppa di? :wow:

Det fikk fint! Jeg har nettopp inntatt 2 skåler! :spise: Og det blir det samme til middag i morgen. 

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, Mynona skrev:

Det fikk fint! Jeg har nettopp inntatt 2 skåler! :spise: Og det blir det samme til middag i morgen. 

Deilig med sånn knokesuppe når det er så kjølig ute. :ninuskapus:

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Aldrisur skrev:

Deilig med sånn knokesuppe når det er så kjølig ute. :ninuskapus:

:jepp: Fornøyd med det altså! Norsk husmannskost. 

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, Blair Waldorf skrev:

Har kjøpt meg den nye Dan Brown boka :ac:

Opprinnelsen eller Origin? Fortell hva du synes når du har lest den da.....:nori:

24 minutter siden, Mynona skrev:

Se hele :fnise: 

Å så herlig! Oooooohooooohooo :ler:

Skrevet (endret)

@Frøkensina :vinke:  Før du vet ordet av det så er du hjemme igjen i vått og kaldt... så nyt tiden du har i varmen. 

Tenker å strikke litt før senga ber meg legge meg :hoho: 

Endret av Lille Lerke
  • Liker 2
Gjest Catalina Culès
Skrevet
13 minutter siden, Aldrisur skrev:

Opprinnelsen eller Origin? Fortell hva du synes når du har lest den da.....:nori:

Å så herlig! Oooooohooooohooo :ler:

Opprinnelsen :) Referat skal bli.

Skrevet
2 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

22:44

:takke: Frøken ur. 

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, Lille Lerke skrev:

@Frøkensina :vinke:  Før du vet ordet av det så er du hjemme igjen i vått og kaldt... så nyt tiden du har i varmen. 

Godt at dere ikke var drukna i vann, men i andre hyggeligere ting. :ler: 

Leg har nettopp lest Helga Hjort Fri vilje. Vigdis Hjort leste jeg da hun fikk literaturpris for Arv og miljø. Den kan anbefales. Førstnevnte er en forsvarsltale fra en advokat og en ugrei måte å stille søsteren i et dårlig lys, etter min vurdering. 

Forrige helg leste jeg Christer Mjåset Legen som visste for mye. Den likte jeg godt og kan anbefale. Hva mer jeg har lest i høst kommer jeg ikke på akkurat nå kommer fra kurs og er full av juss i hodet. 

Tenker å strikke litt før senga ber meg legge meg :hoho: 

Har aldri hatt særlig sansen for Vigdis Hjort, men det frister å lese både hennes og søsterens bok etter det som har skjedd i *deres verden*. 

Høres ut som god avslapning med et strikketøy på senga når man er full av juss i hodet. :klem1:

1 minutt siden, Blair Waldorf skrev:

Opprinnelsen :) Referat skal bli.

:strix:

Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev:

22:44

22:48 

Skrevet

Har ikke så mye å bidra med i dag, for jeg kjenner veldig på ekko fra din jetlag.  :Gjesp:  Må være noe sånn. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...