Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet
Akkurat nå, Lille Lerke skrev:

Noe nytt på facebook :ler: 

Nøstebarn er ukjent for meg. 

Nå juksestrikkeprøver jeg på Voss festivalkofte. 

Voss-festival-i-flere-farge.jpg

Nydelig! :hjerte:

Gammel design i ny utgave. - lissom. :)

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, Lille Lerke skrev:

:sjokkert:  Det garnet er så dyrt at de sidene er livsfarlig å gå inn på. :nei: 

Ja, sant det, men det egner seg ypperlig til babytepper. Jeg har strikket sånn cirka et dusin tepper av det garnet (silke/ull)og alle har blitt brukt til babyene har blitt småbarn. Sånn sett har det vært verdt prisen, men til klær som man vokser fort ut av er det vel dyrt. :)

• Liker 2
Skrevet

Det var litt av en fart denne ballongen fikk etter eierinnens retur! :ler: 

Jeg har brukt Nøstebarns 2-tråds merinoull til babypleddene jeg har laget :jepp: Veldig fornøyd, altså :rodmer: 

Også har jeg strikket KlompeLompe-nisseluer til de søte små her :jepp: Som selvfølgelig ble med på julekortbilder, og kortene er akkurat bestilt :fnise: 

Den genseren med hullmønster nedover armen var kjempefin! Jeg både elsker og hater å strikke det da :fnise: 

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, FruN skrev:

Det var litt av en fart denne ballongen fikk etter eierinnens retur! :ler: 

Jeg har brukt Nøstebarns 2-tråds merinoull til babypleddene jeg har laget :jepp: Veldig fornøyd, altså :rodmer: 

Også har jeg strikket KlompeLompe-nisseluer til de søte små her :jepp: Som selvfølgelig ble med på julekortbilder, og kortene er akkurat bestilt :fnise: 

Den genseren med hullmønster nedover armen var kjempefin! Jeg både elsker og hater å strikke det da :fnise: 

KlompeLompe-nisseluer høres jo bare så herlig ut da! :hjerter_rundt: De skal jeg finne meg fram til og vurdere nøye. 

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, Aldrisur skrev:

KlompeLompe-nisseluer høres jo bare så herlig ut da! :hjerter_rundt: De skal jeg finne meg fram til og vurdere nøye. 

Tror de er fra tredje boka :jepp: Bildet er fra før jeg fikk på dusker :) IMG_6154.thumb.JPG.ebba81ae19fdd3eab1fe0ef51539fde0.JPG

• Liker 3
Skrevet

åååå så søte! :ninuskapus:

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Aldrisur skrev:

åååå så søte! :ninuskapus:

Kan sende et bilde av hvordan de ble på om du vil :jepp: 

Skrevet
Akkurat nå, FruN skrev:

Kan sende et bilde av hvordan de ble på om du vil :jepp: 

Ja takk snille Frue, det vil jeg gjerne. :yvonne:

Skrevet

Lurer på om juleforberedelsene mine i går satte i gang snøværet her :P Det er flere cm med snø her i dag!

• Liker 1
Skrevet

Wow....virkeligheten kommer nærmere når jeg ser det du skriver. Jeg skal bytte om til vinterdekk i neste uke
hadde jeg tenkt og håper at det hvite kan holde seg unna til da. Kjempefine luer, Fruen. Må være gøy å ha
sånne småttinger å kunne lage ting til fortløpende og de har jo ikke tenkt å slutte med å gro med det aller første,
så du får nok å henge strikkefingrene i fremover - det er mitt stalltips.  :)  

• Liker 1
Skrevet (endret)

En liten munnfullsmak til alle som vil ha, for i dag feirer vi Winzas ordentlige bursdag! :jepp:  
IMG_9734.jpg

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 2
Skrevet

Nå har jeg kjøpt svineknoke @FruN... helt uten plan. men den kosta 29 kr, så da tror jeg det blir suppe av den.. Lage i kveld og spise i morgen tenker jeg! 

• Liker 1
Skrevet

22688057_10155020199686570_9099732795264

Jeg har ingen svineknoker, kun bøker. 

Skrevet
36 minutter siden, Mynona skrev:

Nå har jeg kjøpt svineknoke @FruN... helt uten plan. men den kosta 29 kr, så da tror jeg det blir suppe av den.. Lage i kveld og spise i morgen tenker jeg! 

:sikle: 

Nå fikk jeg lyst på knokekjøtt med potet og bruk saus :sikle: 

Skrevet
2 minutter siden, Severus skrev:

22688057_10155020199686570_9099732795264

Jeg har ingen svineknoker, kun bøker. 

:vinke: Koke suppe på en spiker har jeg hørt om, men aldri å koke suppe på bøker  :fnise: 

Flotte, røde, luer, i Fruballongen. 

• Liker 1
Skrevet

Hvordan lager man bruk saus?

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Lille Lerke skrev:

:vinke: Koke suppe på en spiker har jeg hørt om, men aldri å koke suppe på bøker  :fnise: 

Flotte, røde, luer, i Fruballongen. 

Man koker ikke bøker, gid slik blasfemi:daane:

Skrevet

Kokebøker med brukssaus :ler: 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...