Hoppetaujenta Skrevet 22. oktober 2017 #28801 Skrevet 22. oktober 2017 Hahaha....joda, jeg har mobil, men jeg bruker den kun når jeg virkelig trenger den; altså jeg lever ikke i den.
Lille Lerke Skrevet 22. oktober 2017 #28802 Skrevet 22. oktober 2017 3 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Hahaha....joda, jeg har mobil, men jeg bruker den kun når jeg virkelig trenger den; altså jeg lever ikke i den. Det har da jeg forstått for hundredvis av med minutter siden Derfor du må ha bil og tar med hele den stasjonære pcen! Hardisken på ryggen surret fast med hoppetau, skjerm og tastatur under hver sin arm. Ingen andre som har sett henne? 2
Hoppetaujenta Skrevet 22. oktober 2017 #28803 Skrevet 22. oktober 2017 Endelig noen som forstår meg her.
Hoppetaujenta Skrevet 22. oktober 2017 #28805 Skrevet 22. oktober 2017 Jammen det var jo du som forsto meg jo. Ingenting å henge med nesa for.
Zenobia Skrevet 22. oktober 2017 #28806 Skrevet 22. oktober 2017 Takk, @Hoppetaujenta Jeg må bare hoppe videre i kveld. 1
Hoppetaujenta Skrevet 22. oktober 2017 #28807 Skrevet 22. oktober 2017 Det er som forventet og alt er i sin skjønneste orden. Jeg ser på teve. 1
Gjest Winza Skrevet 22. oktober 2017 #28808 Skrevet 22. oktober 2017 (endret) 3 timer siden, Severus skrev: Kanskje hun har en gammel mobil :tenk: Jeg husker hvor uvant det var når jeg først fikk smarttelefon 7 år siden, jeg var så vant med de tastaturmobilene og jeg kunne til og med skrive i blinde 3 timer siden, Hoppetaujenta skrev: Hahaha....joda, jeg har mobil, men jeg bruker den kun når jeg virkelig trenger den; altså jeg lever ikke i den. Men vipps er en ganske bra app, det gjør det å overføre penger mye enklere for begge parter Jeg var skeptisk lenge men etter jeg prøvde det så så jeg hvor mye enklere det ble Endret 22. oktober 2017 av Winza
Frøkensina Skrevet 22. oktober 2017 #28809 Skrevet 22. oktober 2017 (endret) Ciaoooo Har hatt en veldig fin dag, eneste fridag hittil Vært i Firenze og tatt hurtigtog "hjem" Ciao tutti! Endret 22. oktober 2017 av Frøkensina 1
Lille Lerke Skrevet 22. oktober 2017 #28810 Skrevet 22. oktober 2017 (endret) Hvor lenge skal du være i Italien? Snøft, hun var her og løp igjen. Akkurat som Aldri... Endret 22. oktober 2017 av Lille Lerke 2
Hoppetaujenta Skrevet 23. oktober 2017 #28811 Skrevet 23. oktober 2017 Sånn er det med folk som har et spennende liv der ute. 9 timer siden, Winza skrev: Men vipps er en ganske bra app, det gjør det å overføre penger mye enklere for begge parter Jeg kan ikke helt se for meg hvor og hvem jeg skulle bruke det i forhold til, for det er fremdeles ikke mitt liv. Kanskje kommer jeg på andre tanker om jeg skulle trenge det en gang i fremtiden, men det blir ikke ennå. 1
Hoppetaujenta Skrevet 23. oktober 2017 #28814 Skrevet 23. oktober 2017 Hvordan er det rundt deg der du sitter, Frøken? En tilstandsrapport, folk, lukter & lyder, kanskje? 1
Aldrisur Skrevet 23. oktober 2017 Forfatter #28815 Skrevet 23. oktober 2017 20 timer siden, Winza skrev: Jeg husker hvor uvant det var når jeg først fikk smarttelefon 7 år siden, jeg var så vant med de tastaturmobilene og jeg kunne til og med skrive i blinde Men vipps er en ganske bra app, det gjør det å overføre penger mye enklere for begge parter Jeg var skeptisk lenge men etter jeg prøvde det så så jeg hvor mye enklere det ble Enig i alt du du sier her dobbeltve. 18 timer siden, Frøkensina skrev: Ciaoooo Har hatt en veldig fin dag, eneste fridag hittil Vært i Firenze og tatt hurtigtog "hjem" Ciao tutti! Hei og håååå så hyggelig å se snurten på deg Frøkensina! Jeg har bilder i hodet mitt av en feiende flott frøken som vandrer rundt i italienske strøk og inntar kultursteder og kafeer som om hun skulle ha kommet hjem igjen. Jeg kjenner ingen andre som elsker Roma som du gjør. Så denne turen er deg sååååå *væl unt* at du aner ikke. 18 timer siden, Lille Lerke skrev: Hvor lenge skal du være i Italien? Snøft, hun var her og løp igjen. Akkurat som Aldri... Enig i alt du skiver her også Lilleell. Hva driver du med for tiden da? Bortsett fra å kjøpe mat og kaker mener jeg? Går det framover med flytteplaner f.eks? ---------------------------------------------- Har bare stått på og jobbet siden jeg kom hjem jeg. Trenger snart en ny ferie tror jeg. Skal si det var litt av en overgang å komme rett fra blå himmel og 28+ i skyggen til denne kulda her. Det er mye annet som er bra ved å komme hjem. og godt er det, ellers hadde man vel utvandret til et varmere land. Bare at der er ikke senga mi, ikke friskt drikkevann i springen, ingen avkom eller avkomsavkom som jeg er glad i og ikke noe særlig god fisk synes jeg. Bare fisk med masse småbein eller sånne svære grove haifisksorter. I morgen blir det fiskeboller i hvit saus og så har jeg kjempelyst på et nytt strikkeprosjekt. Vet bare ikke hva jeg skal strikke enda. Og forresten før jeg glemmer det: Tusen takk for varme velkommenhjem-ønsker. Dere er så snille. Og @Hoppetaujenta du har atter en gang fått meg til å trekke på smilebåndet flere ganger i de siste ballongsidene. 1
Mynona Skrevet 23. oktober 2017 #28816 Skrevet 23. oktober 2017 Har du jobba? Det var brå overgang? Masse klesvask og sånn? 1
Lille Lerke Skrevet 23. oktober 2017 #28817 Skrevet 23. oktober 2017 (endret) Lilleell, den var ny og lika'ns. Flytteplaner ligger på is, til neste år. Naboen var så hyggelige at de flytta, noe som gjør det mer levelig for oss som er igjen her. Var veldig flik og kastet en pose gamle sko i dag! Ellers har jeg ryddet av kofferter etter reise og begynt å vurdere hva jeg skal ha med ved neste reise. Det blir jaffal den nye Klompelompegenseren i Holstgarn. Den veier under 300 gram i ull og silke skikkelig koffertgenser, varm og god og lerkelett. Helt enig med Fru @Aldrisur i at hjemmeseng, hjemmevann og hjemmefolk er "best i test", etter blå himmel og varme. Er det privat inkvartering eller hotell du har vært på? Endret 23. oktober 2017 av Lille Lerke 2
Aldrisur Skrevet 23. oktober 2017 Forfatter #28818 Skrevet 23. oktober 2017 49 minutter siden, Mynona skrev: Har du jobba? Det var brå overgang? Masse klesvask og sånn? Brå overgang ja, har jo ikke løftet en finger av huslige ting i fjorten dager. Har du hatt glede av den hjemmedyrka paprikaen din i høst da My? 3 minutter siden, Lille Lerke skrev: Lilleell, den var ny og lika'ns. Flytteplaner ligger på is, til neste år. Naboen var så hyggelige at de flytta, noe som gjør det mer levelig for oss som er igjen her. Var veldig flik og kastet en pose gamle sko i dag! Ellers har jeg ryddet av kofferter etter reise og begynt å vurdere hva jeg skal ha med ved neste reise. Det blir jaffal den nye Klompelompegenseren i Holstgarn. Den veier under 300 gram i ull og silke skikkelig koffertgenser, varm og god og lerkelett. Helt enig med Fru @Aldrisur i at hjemmeseng, hjemmevann og hjemmefolk er "best i test", etter blå himmel og varme. Er det privat inkvartering eller hotell du har vært på? Ah, plagsomme naboer er noe av de værste... Har du noe bilde å vise av den genseren? Jeg er ikke så inne i strikkemoten for tiden skjønner du, så dette høres ut som noe som frister. Vi har bodd på hotell. Har funnet et leilighetshotell som ligger to min. fra stranden og to min. fra sentrum. Sist vi bodde privat måtte herr Aldri sove sammenhengende i en uke etter hjemkomst. Slitsomt vettu. 1
Mynona Skrevet 23. oktober 2017 #28819 Skrevet 23. oktober 2017 1 minutt siden, Aldrisur skrev: Brå overgang ja, har jo ikke løftet en finger av huslige ting i fjorten dager. Har du hatt glede av den hjemmedyrka paprikaen din i høst da My? Vi har bodd på hotell. Har funnet et leilighetshotell som ligger to min. fra stranden og to min. fra sentrum. Sist vi bodde privat måtte herr Aldri sove sammenhengende i en uke etter hjemkomst. Slitsomt vettu. Har ikke gjort stort av huslige greier på en stund jeg heller.. Det synes Ja, det har vel kommet over 20 paprikaer på den bitte lille planten min. Planten er vel ikke større enn 20 cm høy og 20 cm bred, men masse paprikaer. Oransje og røde. Jeg har knasket noen, Paul har knasket noen også har vi hatt noen i salat Har flere igjen enda også. Deilig med sentralt hotell som du også kan slappe av uten å bli forstyrret av venner hele tiden!
Hoppetaujenta Skrevet 23. oktober 2017 #28820 Skrevet 23. oktober 2017 1 time siden, Aldrisur skrev: Og @Hoppetaujenta du har atter en gang fått meg til å trekke på smilebåndet flere ganger i de siste ballongsidene. Tusen takk for at det ikke var "grinebåndet" som dukket opp.... Ja, jeg liker å finne opp ord jeg altså. Nå får jeg håpe (antagelig på vegne av flere) at du holder deg hjemme til minst uti februar eller no`sånn? 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå