Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I kveld har jeg bare kost meg :) Latt lillebror ligge i vogna til han våknet, matet og lagt han i senga. Strikket på genseren min og «sett» på TV har jeg gjort og. Ryddet opp de få lekene storesøster har orket å leke med, og vasket stolen hennes fri for prim :fnise: Litt for sent i seng enn hva jeg prøver på, men sånne kvelder er verdt det, særlig etter noen dager med mørbanket kropp. Storesøster er midt i febersyken, så det blir fort en tur eller to ekstra opp på natta. Så godt å lade batteriene litt med slike kvelder :Nikke: 

Håper alle har hatt en fin fredag, og at helga blir bra :) 

• Liker 1
Skrevet

Jeg fatter ikke hvordan hun klarer å være så lenge uten oss. :sukk:Jeg måtte stå opp og savne henne litt nå jeg...

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Jeg fatter ikke hvordan hun klarer å være så lenge uten oss. :sukk:Jeg måtte stå opp og savne henne litt nå jeg...

Jøss x to. 

Hun kommer vel ganske så raskt løpende inn i tråden sin? 

10 timer siden, FruN skrev:

I kveld har jeg bare kost meg :) Latt lillebror ligge i vogna til han våknet, matet og lagt han i senga. Strikket på genseren min og «sett» på TV har jeg gjort og. Ryddet opp de få lekene storesøster har orket å leke med, og vasket stolen hennes fri for prim :fnise: Litt for sent i seng enn hva jeg prøver på, men sånne kvelder er verdt det, særlig etter noen dager med mørbanket kropp. Storesøster er midt i febersyken, så det blir fort en tur eller to ekstra opp på natta. Så godt å lade batteriene litt med slike kvelder :Nikke: 

Håper alle har hatt en fin fredag, og at helga blir bra :) 

Hvilken genser strikker du på? 

• Liker 1
Skrevet
11 timer siden, Severus skrev:

Halla

Halla, du. Står det bra til? 

• Liker 2
Skrevet

Bare hun ikke kommer hjem helt ugjenkjennelig. 

images?q=tbn:ANd9GcQlnpYG7nJHzCg2r_D83P2

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, Lille Lerke skrev:

Jøss x to. 

Hun kommer vel ganske så raskt løpende inn i tråden sin? 

Hvilken genser strikker du på? 

Eskimo fra SandnesGarn :) Har strikket den før, men strikket masse feil og har i tillegg greid å delvis ødelegge den... Så da fikk jeg garn til bursdagen min så jeg kunne strikke den igjen :jepp: 

904tema35-6_3.jpg

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, FruN skrev:

Eskimo fra SandnesGarn :) Har strikket den før, men strikket masse feil og har i tillegg greid å delvis ødelegge den... Så da fikk jeg garn til bursdagen min så jeg kunne strikke den igjen :jepp: 

904tema35-6_3.jpg

Veldig fin. :Nikke: 

Jeg leser bok, Fri vilje, av Helga Hjorth. Skal ut og kjøpe @Mynona epler om en stund. 

• Liker 3
Skrevet
50 minutter siden, Lille Lerke skrev:

Veldig fin. :Nikke: 

Jeg leser bok, Fri vilje, av Helga Hjorth. Skal ut og kjøpe @Mynona epler om en stund. 

Lykke til med jakten!

• Liker 1
Skrevet (endret)

Sprek genser, Fruen. :jepp: 
Liker veldig godt sånn halsavslutning uten synlig og hard slutt. Heter det italiensk felling kanskje? 

Jeg har kjøpt fire meny-epler, men har ikke smakt på dem ennå. Oppdatering føler utover helga. :) 

2 timer siden, Lille Lerke skrev:

Bare hun ikke kommer hjem helt ugjenkjennelig. 

Uansett om hun skulle se ut som om hun hadde fått for mye spraybruning, så tar jeg imot henne som alltid: :klem: 

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 1
Skrevet
14 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Sprek genser, Fruen. :jepp: 
Liker veldig godt sånn halsavslutning uten synlig og hard slutt. Heter det italiensk felling kanskje? 

Jeg har kjøpt fire meny-epler, men har ikke smakt på dem ennå. Oppdatering føler utover helga. :) 

Uansett om hun skulle se ut som om hun hadde fått for mye spraybruning, så tar jeg imot henne som alltid: :klem: 

Aner ikke :ler: Den er dobbel da, strikke laaang hals, brette ned og sy fast :) 

*vente spent på å høre om ballongsjefen har hatt en fin tur* :popcorn::jepp: 

• Liker 1
Skrevet

Åja...juksevariant, men fin for det om. :fnise: 

• Liker 1
Skrevet

Det høres 100% godt ut!  :biggrin:  Du er heldig. 

• Liker 1
Skrevet

*gå litt rundt og titte ut av alle forumvinduene i tilfelle de kommer i taxi snart* :) 

Skrevet

Hallo? Er det noen hjemkomne her? :) :klo: Ikke? Det var merkelig.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg er her. Er her hjemme :klo: 

:rope:  @Aldrisur Er det Norwegian sin skyld?  31Yn9wI0wsL._SX342_.jpg

Endret av Lille Lerke
  • Liker 3
Skrevet

Fin liten flyveting. :jepp:  Kan den finmanøvreres med en liten kurv under med plass nok til en bolle? 
Må være grei å ha når en ikke orker å gå ut på kjøkkenet for å hente selv, en dag en har trent masse
og virkelig fortjener å få litt sørvis....men vent, da må en jo ha noen på kjøkkenet som legger oppi kurva også
og det har ikke jeg. Akkjasann, da blir det ikke flyveting på denne jenta. :sukk: Får vel hente selv jeg da.

ALDRI! Nå må du komme! :)  *sjekke for sikkerhets skyld bak forhenget og under putehaugen i soffa`n*

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...