FruN Skrevet 20. oktober 2017 #28762 Skrevet 20. oktober 2017 I kveld har jeg bare kost meg Latt lillebror ligge i vogna til han våknet, matet og lagt han i senga. Strikket på genseren min og «sett» på TV har jeg gjort og. Ryddet opp de få lekene storesøster har orket å leke med, og vasket stolen hennes fri for prim Litt for sent i seng enn hva jeg prøver på, men sånne kvelder er verdt det, særlig etter noen dager med mørbanket kropp. Storesøster er midt i febersyken, så det blir fort en tur eller to ekstra opp på natta. Så godt å lade batteriene litt med slike kvelder Håper alle har hatt en fin fredag, og at helga blir bra 1
Hoppetaujenta Skrevet 21. oktober 2017 #28763 Skrevet 21. oktober 2017 Jeg fatter ikke hvordan hun klarer å være så lenge uten oss. Jeg måtte stå opp og savne henne litt nå jeg... 1
Lille Lerke Skrevet 21. oktober 2017 #28764 Skrevet 21. oktober 2017 3 timer siden, Hoppetaujenta skrev: Jeg fatter ikke hvordan hun klarer å være så lenge uten oss. Jeg måtte stå opp og savne henne litt nå jeg... Jøss x to. Hun kommer vel ganske så raskt løpende inn i tråden sin? 10 timer siden, FruN skrev: I kveld har jeg bare kost meg Latt lillebror ligge i vogna til han våknet, matet og lagt han i senga. Strikket på genseren min og «sett» på TV har jeg gjort og. Ryddet opp de få lekene storesøster har orket å leke med, og vasket stolen hennes fri for prim Litt for sent i seng enn hva jeg prøver på, men sånne kvelder er verdt det, særlig etter noen dager med mørbanket kropp. Storesøster er midt i febersyken, så det blir fort en tur eller to ekstra opp på natta. Så godt å lade batteriene litt med slike kvelder Håper alle har hatt en fin fredag, og at helga blir bra Hvilken genser strikker du på? 1
Lille Lerke Skrevet 21. oktober 2017 #28765 Skrevet 21. oktober 2017 11 timer siden, Severus skrev: Halla Halla, du. Står det bra til? 2
Lille Lerke Skrevet 21. oktober 2017 #28766 Skrevet 21. oktober 2017 Bare hun ikke kommer hjem helt ugjenkjennelig. 2
FruN Skrevet 21. oktober 2017 #28767 Skrevet 21. oktober 2017 1 time siden, Lille Lerke skrev: Jøss x to. Hun kommer vel ganske så raskt løpende inn i tråden sin? Hvilken genser strikker du på? Eskimo fra SandnesGarn Har strikket den før, men strikket masse feil og har i tillegg greid å delvis ødelegge den... Så da fikk jeg garn til bursdagen min så jeg kunne strikke den igjen 2
Lille Lerke Skrevet 21. oktober 2017 #28768 Skrevet 21. oktober 2017 1 minutt siden, FruN skrev: Eskimo fra SandnesGarn Har strikket den før, men strikket masse feil og har i tillegg greid å delvis ødelegge den... Så da fikk jeg garn til bursdagen min så jeg kunne strikke den igjen Veldig fin. Jeg leser bok, Fri vilje, av Helga Hjorth. Skal ut og kjøpe @Mynona epler om en stund. 3
Mynona Skrevet 21. oktober 2017 #28769 Skrevet 21. oktober 2017 50 minutter siden, Lille Lerke skrev: Veldig fin. Jeg leser bok, Fri vilje, av Helga Hjorth. Skal ut og kjøpe @Mynona epler om en stund. Lykke til med jakten! 1
Hoppetaujenta Skrevet 21. oktober 2017 #28770 Skrevet 21. oktober 2017 (endret) Sprek genser, Fruen. Liker veldig godt sånn halsavslutning uten synlig og hard slutt. Heter det italiensk felling kanskje? Jeg har kjøpt fire meny-epler, men har ikke smakt på dem ennå. Oppdatering føler utover helga. 2 timer siden, Lille Lerke skrev: Bare hun ikke kommer hjem helt ugjenkjennelig. Uansett om hun skulle se ut som om hun hadde fått for mye spraybruning, så tar jeg imot henne som alltid: Endret 21. oktober 2017 av Hoppetaujenta 1
FruN Skrevet 21. oktober 2017 #28772 Skrevet 21. oktober 2017 14 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Sprek genser, Fruen. Liker veldig godt sånn halsavslutning uten synlig og hard slutt. Heter det italiensk felling kanskje? Jeg har kjøpt fire meny-epler, men har ikke smakt på dem ennå. Oppdatering føler utover helga. Uansett om hun skulle se ut som om hun hadde fått for mye spraybruning, så tar jeg imot henne som alltid: Aner ikke Den er dobbel da, strikke laaang hals, brette ned og sy fast *vente spent på å høre om ballongsjefen har hatt en fin tur* 1
Hoppetaujenta Skrevet 21. oktober 2017 #28773 Skrevet 21. oktober 2017 Åja...juksevariant, men fin for det om. 1
Gjest Winza Skrevet 21. oktober 2017 #28774 Skrevet 21. oktober 2017 Mamma skal lage kvikklunsj kake til meg
Hoppetaujenta Skrevet 21. oktober 2017 #28775 Skrevet 21. oktober 2017 Det høres 100% godt ut! Du er heldig. 1
Hoppetaujenta Skrevet 21. oktober 2017 #28776 Skrevet 21. oktober 2017 *gå litt rundt og titte ut av alle forumvinduene i tilfelle de kommer i taxi snart*
Hoppetaujenta Skrevet 22. oktober 2017 #28778 Skrevet 22. oktober 2017 Hallo? Er det noen hjemkomne her? Ikke? Det var merkelig. 1
Lille Lerke Skrevet 22. oktober 2017 #28779 Skrevet 22. oktober 2017 (endret) Jeg er her. Er her hjemme @Aldrisur Er det Norwegian sin skyld? Endret 22. oktober 2017 av Lille Lerke 3
Hoppetaujenta Skrevet 22. oktober 2017 #28780 Skrevet 22. oktober 2017 Fin liten flyveting. Kan den finmanøvreres med en liten kurv under med plass nok til en bolle? Må være grei å ha når en ikke orker å gå ut på kjøkkenet for å hente selv, en dag en har trent masse og virkelig fortjener å få litt sørvis....men vent, da må en jo ha noen på kjøkkenet som legger oppi kurva også og det har ikke jeg. Akkjasann, da blir det ikke flyveting på denne jenta. Får vel hente selv jeg da. ALDRI! Nå må du komme! *sjekke for sikkerhets skyld bak forhenget og under putehaugen i soffa`n* 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå