Hoppetaujenta Skrevet 18. oktober 2017 #28721 Skrevet 18. oktober 2017 Man må også ha plass til at de kan boltre seg. Det er ikke alle av oss som bor i Skaugums ballsaler.
Lille Lerke Skrevet 18. oktober 2017 #28722 Skrevet 18. oktober 2017 10 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Man må også ha plass til at de kan boltre seg. Det er ikke alle av oss som bor i Skaugums ballsaler. Sååå svært er da altfor mange kvm for bare en støvsuger. 1
Hoppetaujenta Skrevet 18. oktober 2017 #28723 Skrevet 18. oktober 2017 De har nok en egen hær av tjenestevillige både støvsugere og fotsoldater. Må være fint å ha egentlig. Sjefsoverhoffsstøvsugermester. Ferdig frokost og skjortene strøket. Kontorstol og tastaturet ferdig oppvarmet og klart til ny dyst på KG hver dag. Jo, jeg tror at det nok ikke er så slitsomt å være kongelig som noen tror.
Severus Skrevet 18. oktober 2017 #28724 Skrevet 18. oktober 2017 1 time siden, Lille Lerke skrev: Må vi na billetter for å delta i Juballongen, nå Hahaha ja, men dere går gratis 1
Lille Lerke Skrevet 18. oktober 2017 #28725 Skrevet 18. oktober 2017 8 minutter siden, Severus skrev: Hahaha ja, men dere går gratis Tusen takk. Du er en sann venn 15 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: De har nok en egen hær av tjenestevillige både støvsugere og fotsoldater. Må være fint å ha egentlig. Sjefsoverhoffsstøvsugermester. Ferdig frokost og skjortene strøket. Kontorstol og tastaturet ferdig oppvarmet og klart til ny dyst på KG hver dag. Jo, jeg tror at det nok ikke er så slitsomt å være kongelig som noen tror. Ååå slik det henger sammen. De jobber på KG, altså. over og ut herfra. 1
Mynona Skrevet 19. oktober 2017 #28726 Skrevet 19. oktober 2017 7 timer siden, Lille Lerke skrev: Jeg ble litt forvirret av @Mynona nede på siden her. Jeg tror det var hun som hadde selvgående støvsuger? Jeg ønsker meg en... men ikke en som lager roter til med mitt humør. (Fritt etter en reklamefilm.) Vi har en. Men det er raskere å sveipe over med 2i1 støvsugeren. Vi har liten leilighet og møblene er i veien for roboten. Han er grei på soverommet da. Får tatt alt under senga og sånn. Men hvis man har litt store flater og f.eks kjæledyr tror jeg de er geniale å sette på og la surre rundt for seg selv. 7 timer siden, Hoppetaujenta skrev: Er det den frittgående Paul`en sin hun mener da kanskje? Han må ofte ha et push når det kommer til rengjøring ikke selvgående 1
FruN Skrevet 19. oktober 2017 #28728 Skrevet 19. oktober 2017 39 minutter siden, Mynona skrev: Vi har en. Men det er raskere å sveipe over med 2i1 støvsugeren. Vi har liten leilighet og møblene er i veien for roboten. Han er grei på soverommet da. Får tatt alt under senga og sånn. Men hvis man har litt store flater og f.eks kjæledyr tror jeg de er geniale å sette på og la surre rundt for seg selv. Han må ofte ha et push når det kommer til rengjøring ikke selvgående Kanskje det hadde vært en fin motivasjon til å rydde leker her i huset Og hatt den gående hver kveld etter at ungene har lagt seg Hadde vi ikke hatt andre ting vi skal bruke penger på, hadde det vært knall 1
Hoppetaujenta Skrevet 19. oktober 2017 #28729 Skrevet 19. oktober 2017 1 time siden, Mynona skrev: Men hvis man har litt store flater og f.eks kjæledyr tror jeg de er geniale å sette på og la surre rundt for seg selv. Lurte plutselig på støynivået på sånn maskin? Ikke noe som plager en evt. nabo i underetasjen?
Mynona Skrevet 19. oktober 2017 #28730 Skrevet 19. oktober 2017 9 timer siden, FruN skrev: Kanskje det hadde vært en fin motivasjon til å rydde leker her i huset Og hatt den gående hver kveld etter at ungene har lagt seg Hadde vi ikke hatt andre ting vi skal bruke penger på, hadde det vært knall En jeg kjenner som har hund setter den på på dagtid hver dag, så den går i stua og kjøkkenet. Så de har det ganske hårfritt hele tiden 8 timer siden, Hoppetaujenta skrev: Lurte plutselig på støynivået på sånn maskin? Ikke noe som plager en evt. nabo i underetasjen? Vår er ikke noe støyende... Som jeg kan huske Den går på hjul, så den lager nok ikke noe særlig støy under oss... Tror jeg da. 1
Lille Lerke Skrevet 19. oktober 2017 #28731 Skrevet 19. oktober 2017 5:44 OPPSKRIFT: Bygg en LEGO-ryddemaskin YouTube · NRK 29. nov. 2016 Til @FruN Hun trenger en legoryddemaskin. Jeg så på en robotstøvsuger i dag 1
FruN Skrevet 19. oktober 2017 #28732 Skrevet 19. oktober 2017 12 minutter siden, Mynona skrev: En jeg kjenner som har hund setter den på på dagtid hver dag, så den går i stua og kjøkkenet. Så de har det ganske hårfritt hele tiden Vår er ikke noe støyende... Som jeg kan huske Den går på hjul, så den lager nok ikke noe særlig støy under oss... Tror jeg da. Det hadde vært deilig å slippe fuglefrø og -fjær over alt HerrN stemmer for å ha en, men ikke hva som helst, og da koster det.. Vil heller legge de pengene i oppussing og bedre lagringsløsninger først slippe å støvsuge.. *drømme* 1
Mynona Skrevet 19. oktober 2017 #28733 Skrevet 19. oktober 2017 Se om dere finner brukt på finn? Eller ønske seg (bidrag) til jul? 1
FruN Skrevet 19. oktober 2017 #28734 Skrevet 19. oktober 2017 Akkurat nå, Lille Lerke skrev: 5:44 OPPSKRIFT: Bygg en LEGO-ryddemaskin YouTube · NRK 29. nov. 2016 Til @FruN Hun trenger en legoryddemaskin. Jeg så på en robotstøvsuger i dag Enn så lenge går det i Duplo her Men kanskje det går an å bygge en større? Feberjente her i dag. Og pappa’n dro etter at lillebror og jeg kom hjem fra 6-ukerskontroll. Mor er glad han hovedsakelig sovet i ettermiddag 1
FruN Skrevet 19. oktober 2017 #28735 Skrevet 19. oktober 2017 3 minutter siden, Mynona skrev: Se om dere finner brukt på finn? Eller ønske seg (bidrag) til jul? Kanskje det Vi får se
Gjest Winza Skrevet 19. oktober 2017 #28736 Skrevet 19. oktober 2017 Jeg skal reise i morgen, gruer meg
Hoppetaujenta Skrevet 19. oktober 2017 #28737 Skrevet 19. oktober 2017 Aha! Er det feiring med familien et annet sted som du har vært før?
Gjest Winza Skrevet 19. oktober 2017 #28738 Skrevet 19. oktober 2017 Har bursdag på tirsdag så skal reise ditt og feire den med mamma og søster
Hoppetaujenta Skrevet 19. oktober 2017 #28739 Skrevet 19. oktober 2017 Tenkte nok det ja. Reiser du veldig tidlig? Opp fem liksom?
Gjest Winza Skrevet 19. oktober 2017 #28740 Skrevet 19. oktober 2017 Reiser på ettermiddagen Liker du å reise?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå