Lille Lerke Skrevet 14. oktober 2017 #28661 Skrevet 14. oktober 2017 Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev: Men det ville ha vært verd hver eneste krone! ( ) 1
Frøkensina Skrevet 14. oktober 2017 #28662 Skrevet 14. oktober 2017 (endret) 44 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: God tur til dem som skal reise kort eller langt....og så er Aldri stadig nærmere det å returnere til oss - de rettmessige eierne - igjen. Vi gleder oss veldig! *skal tro om hun ikke er innom en internettkobling der ute og myser på oss, men sier ikke noe* Takk Fikk beskjed før hun dro om at hun ikke har internett på ferien, det er sikkert godt å ikke knote med vanskelig internett derfra. Men hun har det kjempefint og får masse å lese når hun er tilbake Endret 14. oktober 2017 av Frøkensina 1
Hoppetaujenta Skrevet 14. oktober 2017 #28663 Skrevet 14. oktober 2017 Det er helt sant det; vi er en fullstendig uvurderlig gjeng her og vi skal bidra til enda noen timers lesestoff herfra og til hjemkomsten. Det er viktig at hun føler seg ønsket når hun dukker opp og ingenting er bedre enn ord da. 1
FruN Skrevet 14. oktober 2017 #28664 Skrevet 14. oktober 2017 3 timer siden, Lille Lerke skrev: Ser jeg at FruN prøver å snike seg inn i kofferten til Frøkena? 2 timer siden, Frøkensina skrev: Takk det hjelper føler meg mindre sprø når jeg ikke er alene Skal pakke i hele dag, målet er å virkelig være ferdig pakket før jeg legger meg for skal tidlig opp i morgen for å dra Jaaa du skulle vært med! Skottland reiser jeg gjerne tilbake til en gang, vært der på en ukes ferie en gang. Bare litt vanskelig å få plass siden jeg alltid pakker for mye Roma, her kommer jeg! Jeg har blitt litt (ny)forelsket i Skottland etter jeg begynte å se Outlander Det er så fin natur der, særlig i høylandet Må ha både by og land der borte altså! 3
Hoppetaujenta Skrevet 14. oktober 2017 #28665 Skrevet 14. oktober 2017 *sukk og akk* Her tar jeg mine bad regelmessig.... 1
Severus Skrevet 14. oktober 2017 #28666 Skrevet 14. oktober 2017 9 timer siden, Frøkensina skrev: Så bra, gratulerer! Godt sneket Jeg liker tøffefrøkna Jeg skulle gjerne hatt tilbake den alderens fryktløshet iblant, har reisenerver Redd for å ikke komme meg avgårde eller glemme noe viktig. Så idiotisk fordi jeg blir både distre og svimmel av det, noe som kan føre til at jeg mister flyet eller glemmer ting Jeg tror jeg har litt ekstra reisenerver fordi det er nettopp Roma. Og jeg er ikke flink til å pakke 11 timer siden, Hoppetaujenta skrev: Gratulerer så masse. *nå blir det litt bedre middager fremover i Severus sitt hjem med andre ord?* Det lover godt for fremtidig deltagelse i barn-som-baker-program på tv. Jeg gleder meg på deres vegne. Vet ikke med middager for meg, men jeg kan iallefall kjøpe flybiletter til de andre SUerne 2
Gjest Catalina Culès Skrevet 15. oktober 2017 #28669 Skrevet 15. oktober 2017 Ha en fin tur @Frøkensina
Lille Lerke Skrevet 15. oktober 2017 #28671 Skrevet 15. oktober 2017 26 minutter siden, Frøkensina skrev: Hadet fra flyet! Ci vediamo 😊 God tur, og på snarlig gjensyn. savner deg (nesten) allerede.
Hoppetaujenta Skrevet 15. oktober 2017 #28672 Skrevet 15. oktober 2017 Tenk så mange som er der hvor hun skal, som ikke vet at hun kommer og som virkelig har en liten åpenbaring i vente.
Lille Lerke Skrevet 15. oktober 2017 #28673 Skrevet 15. oktober 2017 Søndag kveld. Ny uke, nye muligheter. Frøkensina har det forhåpentligvis varmt og godt i Roma? Juballongen har hun nok ikke tid til. 1
Gjest Winza Skrevet 15. oktober 2017 #28674 Skrevet 15. oktober 2017 God kveld til dere damer i ballongen
Hoppetaujenta Skrevet 16. oktober 2017 #28675 Skrevet 16. oktober 2017 Godmorgen. Stille tider her nå. Jeg kan opplyse om at jeg har gått hen og fått høstens første neseforkjølelse med tilhørende mitraljøsenysing; altså mange ukontrollerbare utbrudd på rekke og rad. Hvor det kom fra er uvisst, for jeg har ikke gjort noe annerledes. Kanskje jeg må vurdere å lukke vinduet om nettene, i alle fall en stund fremover? *atsjo-o!*
Lille Lerke Skrevet 16. oktober 2017 #28676 Skrevet 16. oktober 2017 @Hoppetaujenta er sykemeldt grunnet Atsjooer, @Aldrisur og @Frøkensina har forlatt landet. @Severus @Fantastica har funnet nye og langt mer interessante gjøremå enn kg. @Rumle har Rumlet seg bort i bokstavtrøbbelet sitt. ÆØÅ !? @Winza vil ikke bli blåvarslet og smileyene vil ikke komme inn i teksten på rette plassen. Altså er det bare meg igjen her inne eller 1
Mynona Skrevet 16. oktober 2017 #28677 Skrevet 16. oktober 2017 Jeg er tilbake i moderlandet etter en utflukt til ytlandet i helgen Men nå skal jeg legge meg, så da er du alene igjen. 1
Lille Lerke Skrevet 16. oktober 2017 #28678 Skrevet 16. oktober 2017 Akkurat nå, Mynona skrev: Jeg er tilbake i moderlandet etter en utflukt til ytlandet i helgen Men nå skal jeg legge meg, så da er du alene igjen. Jeg skal og legge meg. Bare se kveldsnyhetene først. God natt, og sov godt til alle. 1
FruN Skrevet 16. oktober 2017 #28679 Skrevet 16. oktober 2017 Jeg er i småbarnsbobla, så jeg leser og har ikke hodet så mye med til å svare Men jeg rundt her God natt! 1
FruN Skrevet 16. oktober 2017 #28680 Skrevet 16. oktober 2017 God bedring til Hoppetuss! Jeg har forresten strikket ferdig nisseluene til de søte små som jeg har holdt på med, må bare lage dusker Så kan jeg endelig begynne med ny genser til meg 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå