Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet
Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev:

Men det ville ha vært verd hver eneste krone!  :opplyser:                ( :laugh: )

:hoho: 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
44 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

God tur til dem som skal reise kort eller langt....og så er Aldri stadig nærmere det å returnere
til oss - de rettmessige eierne -  igjen. :jepp:  Vi gleder oss veldig!
*skal tro om hun ikke er innom en internettkobling der ute og myser på oss, men sier ikke noe* :lur: 

Takk :mynona: 

Fikk beskjed før hun dro om at hun ikke har internett på ferien, det er sikkert godt å ikke knote med vanskelig internett derfra. Men hun har det kjempefint :opplyser: og får masse å lese når hun er tilbake :laugh: 

Endret av Frøkensina
  • Liker 1
Skrevet

Det er helt sant det; vi er en fullstendig uvurderlig gjeng her og vi skal bidra til enda noen timers lesestoff herfra
og til hjemkomsten. :hoppe:  Det er viktig at hun føler seg ønsket når hun dukker opp og ingenting er bedre enn ord da.

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, Lille Lerke skrev:

Ser jeg at FruN prøver å snike seg inn i kofferten til Frøkena? :ler: 

:ninja: 

2 timer siden, Frøkensina skrev:

Takk det hjelper føler meg mindre sprø når jeg ikke er alene :laugh: Skal pakke i hele dag, målet er å virkelig være ferdig pakket før jeg legger meg for skal tidlig opp i morgen for å dra :blink: 

:ninuskapus: Jaaa du skulle vært med! Skottland reiser jeg gjerne tilbake til en gang, vært der på en ukes ferie en gang. 

:Nikke: Bare litt vanskelig å få plass siden jeg alltid pakker for mye :fnise: 

Roma, her kommer jeg! :mynona::ler: 

Jeg har blitt litt (ny)forelsket i Skottland etter jeg begynte å se Outlander :fnise: Det er så fin natur der, særlig i høylandet :rodmer: Må ha både by og land der borte altså! :jepp: 

• Liker 3
Skrevet

*sukk og akk*  :jepp::rodmer:  Her tar jeg mine bad regelmessig....
Scotland_Waterfalls_Finnich_Gorge_Craigh

• Liker 1
Skrevet
9 timer siden, Frøkensina skrev:

Så bra, gratulerer!  :nordvesta:

Godt sneket :ler: Jeg liker tøffefrøkna :rodmer: 

Jeg skulle gjerne hatt tilbake den alderens fryktløshet iblant, har reisenerver :bond:

Redd for å ikke komme meg avgårde eller glemme noe viktig. Så idiotisk fordi jeg blir både distre og svimmel av det, noe som kan føre til at jeg mister flyet eller glemmer ting :P Jeg tror jeg har litt ekstra reisenerver fordi det er nettopp Roma. Og jeg er ikke flink til å pakke :fnise: 

11 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Gratulerer så masse. :tommelopp:  *nå blir det litt bedre middager fremover i Severus sitt hjem med andre ord?* :lur: 

Det lover godt for fremtidig deltagelse i barn-som-baker-program på tv. :jepp:  Jeg gleder meg på deres vegne. 

Vet ikke med middager for meg, men jeg kan iallefall kjøpe flybiletter til de andre SUerne

• Liker 2
Skrevet

Hadet  fra flyet! Ci vediamo 😊 :vinke:

• Liker 1
Skrevet

Ha en nydelig tur, Frøken! :goodbye: 

Skrevet
26 minutter siden, Frøkensina skrev:

Hadet  fra flyet! Ci vediamo 😊 :vinke:

God tur, og på snarlig gjensyn. :vinke:  savner deg (nesten) allerede.

Skrevet

Tenk så mange som er der hvor hun skal, som ikke vet at hun kommer og som virkelig har en liten åpenbaring i vente. :rodmer: 

Skrevet

:hallo: Søndag kveld. Ny uke, nye muligheter.  Frøkensina har det forhåpentligvis varmt og godt i Roma?

Juballongen har hun nok ikke tid til. 

• Liker 1
Skrevet

Godmorgen. :)  Stille tider her nå. Jeg kan opplyse om at jeg har gått hen og fått høstens første neseforkjølelse med tilhørende mitraljøsenysing; altså mange ukontrollerbare utbrudd på rekke og rad. Hvor det kom fra er uvisst, for jeg har ikke gjort noe annerledes. Kanskje jeg må vurdere å lukke vinduet om nettene, i alle fall en stund fremover? *atsjo-o!* 

Skrevet

:bond:@Hoppetaujenta er sykemeldt grunnet Atsjooer, @Aldrisur og @Frøkensina har forlatt landet. @Severus @Fantastica har funnet nye og langt mer interessante gjøremå enn kg. @Rumle har Rumlet seg bort i bokstavtrøbbelet sitt. ÆØÅ !? @Winza vil ikke bli blåvarslet og smileyene vil ikke komme inn i teksten på rette plassen. 

Altså er det bare meg igjen her inne eller :vetikke: 

• Liker 1
Skrevet

Jeg er tilbake i moderlandet etter en utflukt til ytlandet i helgen :opplyser:  Men nå skal jeg legge meg, så da er du alene igjen. :sove:

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Mynona skrev:

Jeg er tilbake i moderlandet etter en utflukt til ytlandet i helgen :opplyser:  Men nå skal jeg legge meg, så da er du alene igjen. :sove:

Jeg skal og legge meg. Bare se kveldsnyhetene først. :sove:  God natt, og sov godt til alle. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg er i småbarnsbobla, så jeg leser og har ikke hodet så mye med til å svare :fnise: Men jeg :ninja: rundt her :Nikke:

:ninja: 

God natt! 

• Liker 1
Skrevet

God bedring til Hoppetuss! :forkjola:

Jeg har forresten strikket ferdig nisseluene til de søte små som jeg har holdt på med, må bare lage dusker :jepp: Så kan jeg endelig begynne med ny genser til meg :strix: :bolledeig::mynona:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...