Gjest Catalina Culès Skrevet 13. oktober 2017 #28642 Skrevet 13. oktober 2017 20 minutter siden, Winza skrev: Har hikket den siste halvtimen, kjenner jeg begynner å bli sliten i hodet /:
Gjest Winza Skrevet 13. oktober 2017 #28643 Skrevet 13. oktober 2017 Tok en god varm dusj, det hjalp mot hikken og nå føler jeg meg bedre
Gjest Catalina Culès Skrevet 13. oktober 2017 #28644 Skrevet 13. oktober 2017 13 minutter siden, Winza skrev: Tok en god varm dusj, det hjalp mot hikken og nå føler jeg meg bedre Og jeg som trodde jeg skulle skremme den vekk
Gjest Winza Skrevet 13. oktober 2017 #28645 Skrevet 13. oktober 2017 2 minutter siden, Blair Waldorf skrev: Og jeg som trodde jeg skulle skremme den vekk Kan prøve han her neste gang
FruN Skrevet 13. oktober 2017 #28646 Skrevet 13. oktober 2017 Jeg og gubben har sett film i kveld Og jeg har hatt med de søte små på diskotek Endelig i seng! 1
Frøkensina Skrevet 13. oktober 2017 #28647 Skrevet 13. oktober 2017 Jeg har hørt om babysvømming, men ikke babydisko. Håper minsten fikk dansehjelp Jeg er sliten og det er ikke noe rart 1
Severus Skrevet 14. oktober 2017 #28648 Skrevet 14. oktober 2017 Jeg har blitt økonmisk ansvarlig i laget mitt 3
FruN Skrevet 14. oktober 2017 #28649 Skrevet 14. oktober 2017 6 timer siden, Frøkensina skrev: Jeg har hørt om babysvømming, men ikke babydisko. Håper minsten fikk dansehjelp Jeg er sliten og det er ikke noe rart Det var barnediskotek som jeg «snek» han inn på Og det ble ikke så mye dansing på minstemann, eller storesøster for den saks skyld Men frøkna våget seg litt ut på gulvet da! Tøffingen! (Lite andre barn i samme alder, mer større bhg-barn ) 2
Hoppetaujenta Skrevet 14. oktober 2017 #28650 Skrevet 14. oktober 2017 7 timer siden, Severus skrev: Jeg har blitt økonmisk ansvarlig i laget mitt Gratulerer så masse. *nå blir det litt bedre middager fremover i Severus sitt hjem med andre ord?* 2 timer siden, FruN skrev: Det var barnediskotek som jeg «snek» han inn på Og det ble ikke så mye dansing på minstemann, eller storesøster for den saks skyld Men frøkna våget seg litt ut på gulvet da! Tøffingen! (Lite andre barn i samme alder, mer større bhg-barn ) Det lover godt for fremtidig deltagelse i barn-som-baker-program på tv. Jeg gleder meg på deres vegne. 1
Frøkensina Skrevet 14. oktober 2017 #28651 Skrevet 14. oktober 2017 8 timer siden, Severus skrev: Jeg har blitt økonmisk ansvarlig i laget mitt Så bra, gratulerer! 4 timer siden, FruN skrev: Det var barnediskotek som jeg «snek» han inn på Og det ble ikke så mye dansing på minstemann, eller storesøster for den saks skyld Men frøkna våget seg litt ut på gulvet da! Tøffingen! (Lite andre barn i samme alder, mer større bhg-barn ) Godt sneket Jeg liker tøffefrøkna Jeg skulle gjerne hatt tilbake den alderens fryktløshet iblant, har reisenerver Redd for å ikke komme meg avgårde eller glemme noe viktig. Så idiotisk fordi jeg blir både distre og svimmel av det, noe som kan føre til at jeg mister flyet eller glemmer ting Jeg tror jeg har litt ekstra reisenerver fordi det er nettopp Roma. Og jeg er ikke flink til å pakke 1
Lille Lerke Skrevet 14. oktober 2017 #28652 Skrevet 14. oktober 2017 35 minutter siden, Frøkensina skrev: Så bra, gratulerer! Godt sneket Jeg liker tøffefrøkna Jeg skulle gjerne hatt tilbake den alderens fryktløshet iblant, har reisenerver Redd for å ikke komme meg avgårde eller glemme noe viktig. Så idiotisk fordi jeg blir både distre og svimmel av det, noe som kan føre til at jeg mister flyet eller glemmer ting Jeg tror jeg har litt ekstra reisenerver fordi det er nettopp Roma. Og jeg er ikke flink til å pakke Sende over litt tryllestøv til @Frøkensina slik at hun får roet nervene, pakket alt nødvendig og får en fint tid i Roma. God tur. 1
FruN Skrevet 14. oktober 2017 #28653 Skrevet 14. oktober 2017 31 minutter siden, Frøkensina skrev: Så bra, gratulerer! Godt sneket Jeg liker tøffefrøkna Jeg skulle gjerne hatt tilbake den alderens fryktløshet iblant, har reisenerver Redd for å ikke komme meg avgårde eller glemme noe viktig. Så idiotisk fordi jeg blir både distre og svimmel av det, noe som kan føre til at jeg mister flyet eller glemmer ting Jeg tror jeg har litt ekstra reisenerver fordi det er nettopp Roma. Og jeg er ikke flink til å pakke Skjønner deg godt! Blir sånn jeg og Jeg har god hjelp i lister når jeg skal på tur, begynner å pakke flere dager i forveien, og fortsatt blir jeg stresset over om jeg har fått med meg alt, hvordan og når pakke bilen, når dra etc Sjelden noe fly å rekke, men tre timers kjøreturer er greit å planlegge litt, de og 2
FruN Skrevet 14. oktober 2017 #28654 Skrevet 14. oktober 2017 Jeg vil forresten og på tur! Roma hadde passet godt nå, så kunne jeg tatt et par måneder i Skottland neste år Hadde ikke gjort meg noe ihvertfall 2
Lille Lerke Skrevet 14. oktober 2017 #28655 Skrevet 14. oktober 2017 1 minutt siden, FruN skrev: Jeg vil forresten og på tur! Roma hadde passet godt nå, så kunne jeg tatt et par måneder i Skottland neste år Hadde ikke gjort meg noe ihvertfall Ser jeg at FruN prøver å snike seg inn i kofferten til Frøkena? 2
Frøkensina Skrevet 14. oktober 2017 #28656 Skrevet 14. oktober 2017 11 minutter siden, FruN skrev: Skjønner deg godt! Blir sånn jeg og Jeg har god hjelp i lister når jeg skal på tur, begynner å pakke flere dager i forveien, og fortsatt blir jeg stresset over om jeg har fått med meg alt, hvordan og når pakke bilen, når dra etc Sjelden noe fly å rekke, men tre timers kjøreturer er greit å planlegge litt, de og Takk det hjelper føler meg mindre sprø når jeg ikke er alene Skal pakke i hele dag, målet er å virkelig være ferdig pakket før jeg legger meg for skal tidlig opp i morgen for å dra 12 minutter siden, FruN skrev: Jeg vil forresten og på tur! Roma hadde passet godt nå, så kunne jeg tatt et par måneder i Skottland neste år Hadde ikke gjort meg noe ihvertfall Jaaa du skulle vært med! Skottland reiser jeg gjerne tilbake til en gang, vært der på en ukes ferie en gang. 11 minutter siden, Lille Lerke skrev: Ser jeg at FruN prøver å snike seg inn i kofferten til Frøkena? Bare litt vanskelig å få plass siden jeg alltid pakker for mye
Frøkensina Skrevet 14. oktober 2017 #28657 Skrevet 14. oktober 2017 17 minutter siden, Lille Lerke skrev: Sende over litt tryllestøv til @Frøkensina slik at hun får roet nervene, pakket alt nødvendig og får en fint tid i Roma. God tur. Merkelig denne syntes ikke først. Tusen takk! Veldig koselig sagt
Hoppetaujenta Skrevet 14. oktober 2017 #28658 Skrevet 14. oktober 2017 God tur til dem som skal reise kort eller langt....og så er Aldri stadig nærmere det å returnere til oss - de rettmessige eierne - igjen. Vi gleder oss veldig! *skal tro om hun ikke er innom en internettkobling der ute og myser på oss, men sier ikke noe*
Lille Lerke Skrevet 14. oktober 2017 #28659 Skrevet 14. oktober 2017 1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev: God tur til dem som skal reise kort eller langt....og så er Aldri stadig nærmere det å returnere til oss - de rettmessige eierne - igjen. Vi gleder oss veldig! *skal tro om hun ikke er innom en internettkobling der ute og myser på oss, men sier ikke noe* Tyrkien regnes vel ikke inn under Televerkenes EU bruk? Da blir det sjokkerende dyrt å tyvtitte på kg og andre nettsider. 1
Hoppetaujenta Skrevet 14. oktober 2017 #28660 Skrevet 14. oktober 2017 Men det ville ha vært verd hver eneste krone! ( )
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå