Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet
20 minutter siden, FruN skrev:

Koke den :ler: Kan spises som «vanlig» kjøtt, ha det i gryter, supper, lapskaus etc :jepp: Jeg skulle ønske jeg hadde fått tak i røkt knoke..mer smak i den enn den lettsaltete, synes jeg :) Men suppa ble god den! :jepp: 

Bette Midler synge Mambo Italiano.. nei, det stemte ikke helt for meg :P De to andre var bra da :jepp: 

Nå ligger det snø på utsiden her, smelter sikkert snart :P Sesongens første snøfall her! 

Ja, jeg tenkte på det. men så hadde jeg ikke noe oppskrift eller en plan for den foran meg så da droppet jeg det... :ler: Det var 50%, så det var jo ganske billig og. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
6 minutter siden, Mynona skrev:

Ja, jeg tenkte på det. men så hadde jeg ikke noe oppskrift eller en plan for den foran meg så da droppet jeg det... :ler: Det var 50%, så det var jo ganske billig og. 

Oppskrift? :fnise: Jeg tar det på måfå, noe som tidvis synes :fnise: Da ender jeg i tillegg opp med masse suppe i frysa, slår aldri feil :fnise: 

Skrevet

I dag har vi prøvd noe nytt. Appen Toogoodtogo. Masse middagsmat fra hotel til kr. 35. Også har vi reddet mat fra å gå i søpla. Anbefales.

• Liker 2
Skrevet
50 minutter siden, FruN skrev:

Koke den :ler: Kan spises som «vanlig» kjøtt, ha det i gryter, supper, lapskaus etc :jepp: Jeg skulle ønske jeg hadde fått tak i røkt knoke..mer smak i den enn den lettsaltete, synes jeg :) Men suppa ble god den! :jepp: 

Bette Midler synge Mambo Italiano.. nei, det stemte ikke helt for meg :P De to andre var bra da :jepp: 

Nå ligger det snø på utsiden her, smelter sikkert snart :P Sesongens første snøfall her! 

Snoefall! :ninuskapus:

• Liker 1
Skrevet

Har de det over alt, Lille Lerkelurke? :spise:  Selv om jeg bare er èn person så kunne jeg ha likt det altså. 

• Liker 1
Skrevet
12 minutter siden, Lille Lerke skrev:

I dag har vi prøvd noe nytt. Appen Toogoodtogo. Masse middagsmat fra hotel til kr. 35. Også har vi reddet mat fra å gå i søpla. Anbefales.

Kjempesmart :)

Skrevet
1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev:

Har de det over alt, Lille Lerkelurke? :spise:  Selv om jeg bare er èn person så kunne jeg ha likt det altså. 

Jeg saa et bakeri paa tv for noen dager siden som delte ut forundringsposer fra disken til 35 ogsaa, Veldig fristende! :P

Skrevet

Åhh.....jammen. :sukk: *lete etter link eller noe sånn* 

Skrevet

Åhh.....jammen. :sukk: *lete etter link eller noe sånn* 

Har du telefon som du kan ha apps paa?

Skrevet (endret)

Ehh...jeg tror det. :laugh: Er det over hele landet eller bare sentralt i hovedstaden-aktig?  

Endret av Hoppetaujenta
Skrevet
Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev:

Ehh...jeg tror det. :laugh: Er det over hele landet eller bare sentralt i hovedstaden-aktig?  

Mener det er overalt! Men butikkene osv maa jo melde seg opp selv :)

Skrevet (endret)
8 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

:spise: Du må laste ned appen toogoodtogo, så skriver du inn postnummeret eller stedet/området du vil hente fra. Da får du opp de som tilbyr mat til redusert pris (forundringspakker) like før stengetid. Du betaler med kort i appen, og må være og hente på tidspunket butikken, hotellet eller spisestedet oppgir. 

Jeg så det først på tv, også lærte jeg litt mer i en forumstråd. Så jeg prøvde like over midnatt å bestille - og det gikk. 

Vi fikk omtrent tre posjoner. Den ene står i kjøleskapet til i morgen. Noe kan jo fryses ned, om du får for mye. Det er jo dagsfersk mat. 

De har både brødvarer, frokost, lunch, middag og annen mat. Synes konseptet er godt. Fungerte gjorde det og. :tommelopp: 

Endret av Lille Lerke
  • Liker 1
Skrevet
29 minutter siden, FruN skrev:

Oppskrift? :fnise: Jeg tar det på måfå, noe som tidvis synes :fnise: Da ender jeg i tillegg opp med masse suppe i frysa, slår aldri feil :fnise: 

Trenger forsåvidt ikke oppskrift, men må ha en plan. Ellers blir det bare til at det blir liggende i kjøleskapet og kastet til slutt. Hvis jeg ikke vet hva jeg skal bruke til og ha ved siden av etc. 

Skrevet
17 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Kremt, Lerkelurke :vetikke: 

• Liker 1
Skrevet

Syns det var søtt jeg. :fnise:  Bare hyggelige folk får spesialnavn, men si bare ifra om det ikke passer for Demses. 

• Liker 1
Skrevet

Takk for opplysningsforklaringen :jolie: 

Lerkeluske ut av tråden. 

• Liker 2
Skrevet

Har du noe i mot at jeg kaller deg for Brumlemor noen ganger, @Rumle? :klem:
           *bare godt ment alt sammen altså* 

• Liker 2
Skrevet

Har du noe i mot at jeg kaller deg for Brumlemor noen ganger, @Rumle? :klem:
           *bare godt ment alt sammen altså* 

tenor.gif

• Liker 2
Skrevet

Neida, det skulle tatt seg ut med alt jeg har kalt deg oppigjennom :laugh:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...