Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
7 minutter siden, Rumle skrev:

Nei, naa tusler jeg i seng .. Buona notte Signorina :klemmer:

Vi må sove :Nikke: Sogni d'oro Signorina :klemmer: 

Skrevet
7 minutter siden, Rumle skrev:
Image result for rome at night

:overrasket: Så nyyydelig Roma kan være :daane::rodmer: 

Skrevet

Oliven.. :sprettoy: Kos deg! :ler: 

Her er det minusgrader på morgenen! Og jeg skal lage suppe i dag, kokte en knoke i går :sikle: 

• Liker 2
Skrevet
3 timer siden, FruN skrev:

Her er det minusgrader på morgenen! Og jeg skal lage suppe i dag, kokte en knoke i går :sikle: 

:laugh: Ja du er vel ikke så begeistret for oliven! Takk, har dessverre litt panikk i dag :bond: Men håper det går over. Jeg tror du lager så mye god mat, tenk om jeg kunne vært nabo liksom og banket på etter duften :rodmer: 

• Liker 2
Skrevet (endret)
1 time siden, Frøkensina skrev:

:laugh: Ja du er vel ikke så begeistret for oliven! Takk, har dessverre litt panikk i dag :bond: Men håper det går over. Jeg tror du lager så mye god mat, tenk om jeg kunne vært nabo liksom og banket på etter duften :rodmer: 

Det er masse suppe, så du kunne kommet på middag og fått med deg hjem i tillegg :ler: Lager ikke så mye mat av slaget jeg helst vil, det er «noen» som «ikke liker».. :dry: Så det er godt å benytte sjansen når den byr seg :ler: 

Nei, ikke særlig begeistret for oliven.. Det var et ikke helt heldig første møte med det, og har ikke vært fristet senere :P 

Litt panikk for turen? Eller noe annet?

Endret av FruN
  • Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, FruN skrev:

Det er masse suppe, så du kunne kommet på middag og fått med deg hjem i tillegg :ler: Lager ikke så mye mat av slaget jeg helst vil, det er «noen» som «ikke liker».. :dry: Så det er godt å benytte sjansen når den byr seg :ler: 

Nei, ikke særlig begeistret for oliven.. Det var et ikke helt heldig første møte med det, og har ikke vært fristet senere :P 

Litt panikk for turen? Eller noe annet?

Jatakk :ninuskapus: Vel noen ganger må man tenke på seg selv :jepp:. :ler: 

Ja turen, det er så snart! Jeg har vært for syk/dårlig rett og slett til å planlegge tidligere og så har jeg ikke en gang lest pensum. Er ikke helt frisk enda dessverre, håper jeg tar denne nye medisinen riktig. Men jeg ringte foreleser, og han var veldig hyggelig så det hjalp masse :) 

PS Oliven kan smake temmelig forskjellig, kan jo være du vil like en annen type. Men, det er mye jeg ikke liker også altså :ler: 

• Liker 1
Skrevet

Hvem var den damen som sang forrige mambo italianoen? Bette Midler? :klo: Den eneste rette for meg er han her:

• Liker 1
Skrevet
53 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Hvem var den damen som sang forrige mambo italianoen? Bette Midler? :klo: Den eneste rette for meg er han her:

Paa wiki staar det ble skrevet til Rosemary Clooney, kan det vaere henne du tenker paa? :) Jeg vet ikke om det er henne som synger her 

46 minutter siden, Winza skrev:

Hvor gammelt er det klippet?

Filmen er visst fra 1955 :)

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, Frøkensina skrev:

///

Ja turen, det er så snart! Jeg har vært for syk/dårlig rett og slett til å planlegge tidligere og så har jeg ikke en gang lest pensum. Er ikke helt frisk enda dessverre, håper jeg tar denne nye medisinen riktig. Men jeg ringte foreleser, og han var veldig hyggelig så det hjalp masse :) 

///

Saa bra at du fikk snakket med ham :) Har du ny avtale med legen foer du drar?

Skrevet

Rosemary Clooney har jeg aldri hørt om, men takk for opplysningen. :) 

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev:

Her har vi originalen :)

Skrevet

Aha!  :) ...men det er ikke hun som synger i den første som du postet.
Altså tror jeg faktisk det kan være Bette Midler. Lignet veldig syns jeg.  :jepp: 

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Ser George Clooney er nevøen hennes :)

Skrevet
9 timer siden, FruN skrev:

Jeg så de hadde knoker på salg i butikken pga dato for en stund siden og hadde tenkt å kjøpe. Også kom jeg på at jeg ikke visste helt hva jeg skulle gjøre med den :ler: 

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, Mynona skrev:

Jeg så de hadde knoker på salg i butikken pga dato for en stund siden og hadde tenkt å kjøpe. Også kom jeg på at jeg ikke visste helt hva jeg skulle gjøre med den :ler: 

Koke den :ler: Kan spises som «vanlig» kjøtt, ha det i gryter, supper, lapskaus etc :jepp: Jeg skulle ønske jeg hadde fått tak i røkt knoke..mer smak i den enn den lettsaltete, synes jeg :) Men suppa ble god den! :jepp: 

Bette Midler synge Mambo Italiano.. nei, det stemte ikke helt for meg :P De to andre var bra da :jepp: 

Nå ligger det snø på utsiden her, smelter sikkert snart :P Sesongens første snøfall her! 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...