Mynona Skrevet 7. oktober 2017 #28321 Skrevet 7. oktober 2017 10 minutter siden, Rumle skrev: Det er ikke bare bare å få lagt unga 2
Rumle Skrevet 7. oktober 2017 #28322 Skrevet 7. oktober 2017 Akkurat nå, Mynona skrev: Det er ikke bare bare å få lagt unga Nei virkelig ikke! 1
Rumle Skrevet 7. oktober 2017 #28323 Skrevet 7. oktober 2017 Herlighet saa lang denne dagen har vaert saa langt!!! Lover ikke godt for morgendagen
Mynona Skrevet 7. oktober 2017 #28324 Skrevet 7. oktober 2017 31 minutter siden, Rumle skrev: Herlighet saa lang denne dagen har vaert saa langt!!! Lover ikke godt for morgendagen Kanskje i morgen blir kort? Nå skal jeg ut å se på show! Og det gleder jeg meg til! Kose dere i lørdagen, om den er lang eller kort. 2
Rumle Skrevet 7. oktober 2017 #28325 Skrevet 7. oktober 2017 6 minutter siden, Mynona skrev: Kanskje i morgen blir kort? Nå skal jeg ut å se på show! Og det gleder jeg meg til! Kose dere i lørdagen, om den er lang eller kort. Kanskje det! Kos deg paa show!
Lille Lerke Skrevet 7. oktober 2017 #28326 Skrevet 7. oktober 2017 @Aldrisur du glemte kofferten din. Sender den med luftpost. 1
Hoppetaujenta Skrevet 7. oktober 2017 #28327 Skrevet 7. oktober 2017 På 3.10.2017 den 12.22, Rumle skrev: Jeg tar en av hver!! Bra! Når man har to hender, skal de fylles. På 4.10.2017 den 17.56, Aldrisur skrev: "Dine så nydelige ut FruN" Jeg koser meg glugg i hjæl med den "konverseringen" deres. Nå vet jeg sannelig ikke helt hva slags fløtebilder dere deler på pm`en, men det siste der skal det jaffal bli en orden på; vi skal konservere noe veldig og kvalitetsmessig som vanlig. På 5.10.2017 den 0.52, Aldrisur skrev: Vi kjenner hverandre ganske godt på noen områder i hvert fall. Underlig måte å blir kjent på - og attpåtil bli glad i hverandre! Det siste der er ganske snålt, men veldig sant... 23 timer siden, Aldrisur skrev: Regner med av låtvalget ditt at du har det fint der du er. Jupp, både da og nå. 22 timer siden, Rumle skrev: Hva driver du med om dagen, vi saaaavner deg Jeg har vært litt bortevekk, men nå sitter jeg her så du kan få lov til å savne meg litt nærmere deg. 21 timer siden, Rumle skrev: Sana er paa Skavlan! Hvem er Sana? ...og god tur til Aldri!!! Jeg skal tenke på hennes deilige matmenymuligheter der ute i uendelighet, mens jeg selv står klar til å mekke meg lørdagshavregrøten min her i skrivende stund. 2
Rumle Skrevet 7. oktober 2017 #28328 Skrevet 7. oktober 2017 1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev: Bra! Når man har to hender, skal de fylles. Nå vet jeg sannelig ikke helt hva slags fløtebilder dere deler på pm`en, men det siste der skal det jaffal bli en orden på; vi skal konservere noe veldig og kvalitetsmessig som vanlig. Det siste der er ganske snålt, men veldig sant... Jupp, både da og nå. Jeg har vært litt bortevekk, men nå sitter jeg her så du kan få lov til å savne meg litt nærmere deg. Hvem er Sana? ...og god tur til Aldri!!! Jeg skal tenke på hennes deilige matmenymuligheter der ute i uendelighet, mens jeg selv står klar til å mekke meg lørdagshavregrøten min her i skrivende stund. Der er du ja! Hurra!!! Sana er en av hovedpersonene fra Skam 2
Frøkensina Skrevet 7. oktober 2017 #28329 Skrevet 7. oktober 2017 4 timer siden, Rumle skrev: 4 timer siden, Rumle skrev: Det maa vaere aldri i midten der, kjenner henne igjen paa rytmen! Jupp! Skal se litt tv, sees kanskje senere. Og guuh hun fikk jo aldri ungene inn 2
Rumle Skrevet 7. oktober 2017 #28330 Skrevet 7. oktober 2017 1 minutt siden, Frøkensina skrev: Jupp! Skal se litt tv, sees kanskje senere. Og guuh hun fikk jo aldri ungene inn Var det ikke morsomt! Ha en fin tvkveld 2
Frøkensina Skrevet 7. oktober 2017 #28331 Skrevet 7. oktober 2017 23 minutter siden, Rumle skrev: Var det ikke morsomt! Ha en fin tvkveld Jo Du også hva enn du gjør på PS min dag har gått altfor fort, prøver å ordne tur og det er litt av en jungel. Kanskje jeg burde ansette deg 2
Rumle Skrevet 7. oktober 2017 #28332 Skrevet 7. oktober 2017 (endret) 2 minutter siden, Frøkensina skrev: Jo Du også hva enn du gjør på PS min dag har gått altfor fort, prøver å ordne tur og det er litt av en jungel. Kanskje jeg burde ansette deg Huff, er det sted aa bo du ikke finner? Jeg skal se paa stjernekamp og lage middag Endret 7. oktober 2017 av Rumle 2
Hoppetaujenta Skrevet 7. oktober 2017 #28333 Skrevet 7. oktober 2017 3 timer siden, Rumle skrev: Sana er en av hovedpersonene fra Skam Åja...høhø...nok en serie jeg aldri har sett snurten av. 1
Frøkensina Skrevet 7. oktober 2017 #28334 Skrevet 7. oktober 2017 3 timer siden, Rumle skrev: Der er du ja! Hurra!!! Sana er en av hovedpersonene fra Skam Ahh, jeg har ikke sett den. Ser han ene fra Skam på Skal vi danse da 1
Rumle Skrevet 7. oktober 2017 #28335 Skrevet 7. oktober 2017 3 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Åja...høhø...nok en serie jeg aldri har sett snurten av. 3 minutter siden, Frøkensina skrev: Ahh, jeg har ikke sett den. Ser han ene fra Skam på Skal vi danse da Ahh men den var jo saa fin jo! 1
Frøkensina Skrevet 7. oktober 2017 #28336 Skrevet 7. oktober 2017 1 minutt siden, Rumle skrev: Ahh men den var jo saa fin jo! Kanskje jeg ser den en annen gang 1
Rumle Skrevet 7. oktober 2017 #28337 Skrevet 7. oktober 2017 Akkurat nå, Frøkensina skrev: Kanskje jeg ser den en annen gang Ja, gjoer det! Den er jo bra, selv om du gaar glipp av litt av spenningen mtp det som ble sluppet til forskj. tider i sosiale medier 1
Frøkensina Skrevet 7. oktober 2017 #28338 Skrevet 7. oktober 2017 2 timer siden, Rumle skrev: LHuff, er det sted aa bo du ikke finner? Jeg skal se paa stjernekamp og lage middag Det er fryktelig vanskelig med sted å bo så kort tid i forveien, er litt avhengig av å bo i ett bestemt område så jeg lett kan komme der jeg skal studere osv. Og så handler det om penger på mange måter. Litt uklart hva jeg har råd til. Flere steder tar veldig mye mer hvis man skal kunne avbestille, og jeg er enda dårlig Må reise om en uke 1
Rumle Skrevet 7. oktober 2017 #28339 Skrevet 7. oktober 2017 Akkurat nå, Frøkensina skrev: Det er fryktelig vanskelig med sted å bo så kort tid i forveien, er litt avhengig av å bo i ett bestemt område så jeg lett kan komme der jeg skal studere osv. Og så handler det om penger på mange måter. Litt uklart hva jeg har råd til. Flere steder tar veldig mye mer hvis man skal kunne avbestille, og jeg er enda dårlig Må reise om en uke Huff, forsstaar at det er vanskelig. Haaper du finner en loesning! 1
Frøkensina Skrevet 7. oktober 2017 #28340 Skrevet 7. oktober 2017 3 minutter siden, Rumle skrev: Ja, gjoer det! Den er jo bra, selv om du gaar glipp av litt av spenningen mtp det som ble sluppet til forskj. tider i sosiale medier Hm, ja visste ikke det med sosiale medier. Men håper jeg snart får ordnet meg andre ting å se som netflix evt HBO, lurer på om de virker om man er på reise? 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå