Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet
3 minutter siden, Lille Lerke skrev:

Utmerket. :klappe:  velkommen innom når du har tid! :jepp: 

:nori:Takk. :ler:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg så en dame med en fantastisk jakke i dag. Jeg hadde lyst til å gå ut av bilen og spørre hvor hun hadde kjøpt den, men turde ikke. Sitter her og angrer, jakken var vidunderlig fin. :sur: 

• Liker 1
Skrevet

Legen ringte og sa jeg har mycoplasma i bihuler/lunger så fikk ny medisin i dag. Ellers spøker det for turen min, må dra neste helg og finner ikke overnatting som jeg har råd til. Fant en utrolig fin leilighet, men vet jeg ikke hvordan jeg skal få betalt for den. Studieturen er to uker.

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, Aldrisur skrev:

:nori:Takk. :ler:

Leste du ferdig forrige side? Angående pakketips! 

• Liker 1
Skrevet

Med riktig antibiotika så går Mycoplasma greit over dersom du ellers har en uproblematisk allmenntilstand. :klemmer: 

Men boligbehovet i utlandet kan jeg ikke "trøste" deg med. 

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, Lille Lerke skrev:

Jeg så en dame med en fantastisk jakke i dag. Jeg hadde lyst til å gå ut av bilen og spørre hvor hun hadde kjøpt den, men turde ikke. Sitter her og angrer, jakken var vidunderlig fin. :sur: 

Du skulle ha gjort det! :mynona:

1 minutt siden, Frøkensina skrev:

Legen ringte og sa jeg har mycoplasma i bihuler/lunger så fikk ny medisin i dag. Ellers spøker det for turen min, må dra neste helg og finner ikke overnatting som jeg har råd til. Fant en utrolig fin leilighet, men vet jeg ikke hvordan jeg skal få betalt for den. Studieturen er to uker.

Av og til så skulle jeg ønske at jeg var så shcteinrik at jeg bare unne vipset de euroene du trenget til overnatting. Kanskje i mitt nest liv.

Mycoplasma er virkelig ikke noe å kimse av. Får håpe de nye medisinene virker raskt. :klem1: 

Skrevet (endret)
4 minutter siden, Frøkensina skrev:

Leste du ferdig forrige side? Angående pakketips! 

Nei? :klo: Skal kikke. 

Jeg ser ikke noe pakketips. Her i ballongen mener du?

Endret av Aldrisur
Skrevet
14 minutter siden, Frøkensina skrev:

Skriv en liste over småtingene, medisiner toalettsaker o.l. og så krysser du av etterhvert 

helvetes vanskelig å skrive nå :alice:

Å jaaa nå ser jeg det. Det går litt fort for seg her noen ganger. :fnise:

Ja det er det smart å gjøre. :smilyblomst:

Skrevet
10 minutter siden, Lille Lerke skrev:

Med riktig antibiotika så går Mycoplasma greit over dersom du ellers har en uproblematisk allmenntilstand. :klemmer: 

Men boligbehovet i utlandet kan jeg ikke "trøste" deg med. 

Tusen takk, da ordner det seg nok med betennelsen i allefall er bare litt nedkjørt

:klemmer: 

10 minutter siden, Aldrisur skrev:

Du skulle ha gjort det! :mynona:

Av og til så skulle jeg ønske at jeg var så shcteinrik at jeg bare unne vipset de euroene du trenget til overnatting. Kanskje i mitt nest liv.

Mycoplasma er virkelig ikke noe å kimse av. Får håpe de nye medisinene virker raskt. :klem1: 

:yvonne::rodmer: Takk snilla,ja håper det! Har ikke gitt opp tur helt enda

Hvordan så jakken ut Lerke?

• Liker 1
Skrevet
7 minutter siden, Aldrisur skrev:

Å jaaa nå ser jeg det. Det går litt fort for seg her noen ganger. :fnise:

Ja det er det smart å gjøre. :smilyblomst:

Ble bare litt irritabel over å ikke få til å skrive og så samtidig ikke få kontakt liksom :ler: har skiftet til computer nå, uvant, men den virker da!

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Frøkensina skrev:

Tusen takk, da ordner det seg nok med betennelsen i allefall er bare litt nedkjørt

:klemmer: 

:yvonne::rodmer: Takk snilla,ja håper det! Har ikke gitt opp tur helt enda

Hvordan så jakken ut Lerke?

Den jakken lurer jeg også på. :P

Ikke gi opp enda, det kan fremdeles ordne seg.

Nå må jeg ta en Rumle og tusle herfra for kvelden. Ha det så fint dere kan mens jeg er borte. Krysser fingre for deg Frøkensina. :klemmer:Håper alt ordner seg.

Skrevet

:klemmer: God tur og hils Herr Aldri! Håper jeg får fortalt deg om jeg reiser.

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Frøkensina skrev:

:klemmer: God tur og hils Herr Aldri! Håper jeg får fortalt deg om jeg reiser.

:smilyblomst: Tusen takk, han hilser tilbake.

Det håper inderlig jeg også. :klemmer:

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Aldrisur skrev:

:smilyblomst: Tusen takk, han hilser tilbake.

Det håper inderlig jeg også. :klemmer:

Så koselig :rodmer: husk å lusk dere avgårde for litt egentid. Takk kan godt hende du møter en stappfull innboks, vi håper den er fra Italia :jepp: :hug: 

• Liker 2
Skrevet

Den jakken var litt sånn halvlang godt under rumpa og i et dust brunstripete stoff med masse pels rundt hetta. Fargen var bare helt nydelig å se på. Tror jeg må raide noen butikker på jakt etter den. Men finner vel neppe maken. Når kan vi jo shoppe over hele verden med bare noe tastetrykk så butikkene kan være mange. Den så og litt dyr ut. Så kanskje herr Lerkes kort må lånes :frkk:

• Liker 1
Skrevet

Ikke bare finnes kongesangen på Norsk og Engelsk, den fantes også på Tysk

Skrevet
17 timer siden, Frøkensina skrev:

///

helvetes vanskelig å skrive nå :alice:

:grinele:

• Liker 2
Skrevet
2 timer siden, Frøkensina skrev:

giphy.gif

///

:vinke: til Aldri i lufta

:yvonne: Det maa vaere aldri i midten der, kjenner henne igjen paa rytmen! :laugh:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...