Lille Lerke Skrevet 6. oktober 2017 #28261 Skrevet 6. oktober 2017 2 minutter siden, FruN skrev: Gooood tur, Aldri! Vi har vært på IKEA i dag, med begge ungene og svigermor. Snart hjemme! @FruN vokser Lillebror etter skjemaet og alt der vel i familien N? 1
Rumle Skrevet 6. oktober 2017 #28263 Skrevet 6. oktober 2017 6 timer siden, Hoppetaujenta skrev: Innom litt.... Sett pris på dagen i dag og nynn litt til denne låta. /// /// t igjen..... Hva driver du med om dagen, vi saaaavner deg 3
FruN Skrevet 6. oktober 2017 #28265 Skrevet 6. oktober 2017 (endret) 10 minutter siden, Lille Lerke skrev: @FruN vokser Lillebror etter skjemaet og alt der vel i familien N? Han vokser som bare det, vekta har ihvertfall skutt i været Storesøster var på samme måte da, så jeg har tydeligvis fløtepupp Han har lagt på seg 1,5 kg på fire uker! Skal sjekke lengde neste uke, men noe 56 begynner å bli litt smått Ellers går det bra Der i heimen og? Endret 6. oktober 2017 av FruN 4
Lille Lerke Skrevet 6. oktober 2017 #28266 Skrevet 6. oktober 2017 2 minutter siden, Rumle skrev: Arrrgh de spoersmaalstegnene .. ? ? ? Værsågod, her har du noen til fri anvendelse. Kopier og lim inn ved behov. Føl deg fri, jeg føler meg raus Og godt tur til @Aldrisur Går flyet/Juballongen i morgen? 4
Rumle Skrevet 6. oktober 2017 #28267 Skrevet 6. oktober 2017 Akkurat nå, Lille Lerke skrev: ? ? ? Værsågod, her har du noen til fri anvendelse. Kopier og lim inn ved behov. Føl deg fri, jeg føler meg raus /// Takk! Det hjelper faktisk 2
Aldrisur Skrevet 6. oktober 2017 Forfatter #28268 Skrevet 6. oktober 2017 18 minutter siden, FruN skrev: Gooood tur, Aldri! Vi har vært på IKEA i dag, med begge ungene og svigermor. Snart hjemme! Taaaakk fløtepupp! Så fint å høre at det går så bra med dere. 11 minutter siden, Rumle skrev: God fredag i ballongen God fredagskveld til Rumlemor også. 8 minutter siden, Rumle skrev: Arrrgh de spoersmaalstegnene .. Det var da voldsomt så vanskelig det skulle være også. 4 minutter siden, Lille Lerke skrev: ? ? ? Værsågod, her har du noen til fri anvendelse. Kopier og lim inn ved behov. Føl deg fri, jeg føler meg raus Og godt tur til @Aldrisur Går flyet/Juballongen i morgen? Takk Lerke! Ballongen fyres opp på formiddagen i morgen ja. 3
Rumle Skrevet 6. oktober 2017 #28269 Skrevet 6. oktober 2017 Akkurat nå, Aldrisur skrev: Taaaakk fløtepupp! Så fint å høre at det går så bra med dere. God fredagskveld til Rumlemor også. Det var da voldsomt så vanskelig det skulle være også. /// Ja, ikke sant! Er du klar for take off_! 3
Aldrisur Skrevet 6. oktober 2017 Forfatter #28270 Skrevet 6. oktober 2017 1 minutt siden, Rumle skrev: Ja, ikke sant! Er du klar for take off_! Ikke helt, men regner med at det ordner seg før midnatt. Jeg synes alltid det er enklest å pakke de store greiene, når jeg kommer til detaljer som ikke MÅ glemmes blir jeg stressa fordi jeg ikke forstår hva de detaljene er. Skjønner? 3
Rumle Skrevet 6. oktober 2017 #28271 Skrevet 6. oktober 2017 2 minutter siden, Aldrisur skrev: Ikke helt, men regner med at det ordner seg før midnatt. Jeg synes alltid det er enklest å pakke de store greiene, når jeg kommer til detaljer som ikke MÅ glemmes blir jeg stressa fordi jeg ikke forstår hva de detaljene er. Skjønner? Jaaa, lykke til! 2
Aldrisur Skrevet 6. oktober 2017 Forfatter #28272 Skrevet 6. oktober 2017 Akkurat nå, Rumle skrev: Jaaa, lykke til! 2
Rumle Skrevet 6. oktober 2017 #28273 Skrevet 6. oktober 2017 Du maa huske aa ta bilder av fine blomster! 2
Rumle Skrevet 6. oktober 2017 #28275 Skrevet 6. oktober 2017 Og god mat .. og fiiiint eksterioer og og og ok nm 2
Aldrisur Skrevet 6. oktober 2017 Forfatter #28276 Skrevet 6. oktober 2017 1 minutt siden, Rumle skrev: Og katter! Jaaaaa, fortalte jeg forresten om at det finnes egne kattematstasjoner overalt i det området vi bor i? Ja, det er faktisk matstasjoner for hunder også. Ingen skal gå sultne med andre ord. 3
Rumle Skrevet 6. oktober 2017 #28277 Skrevet 6. oktober 2017 Akkurat nå, Aldrisur skrev: Jaaaaa, fortalte jeg forresten om at det finnes egne kattematstasjoner overalt i det området vi bor i? Ja, det er faktisk matstasjoner for hunder også. Ingen skal gå sultne med andre ord. Saa bra! 2
Mynona Skrevet 6. oktober 2017 #28280 Skrevet 6. oktober 2017 Jeg ser på Sana. God tur i morgen Aldri! kose deg masse i varmen! 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå