Rumle Skrevet 5. oktober 2017 #28241 Skrevet 5. oktober 2017 (endret) 3 minutter siden, Aldrisur skrev: Nei, det er jo ikke akkurat det man går rundt og tenker på. Her er det nå veldig stille. Åtteåringene blir kjørt hjem, hver til sitt av herr Aldri, og jeg er rydder og ordner opp før jeg skal finne fram strykebrett og koffert. I dag har vi vært på kirkegården og plantet lyng, i Toys r' us og småshoppet noe ræl og satt ned løker i hagen. Nydelig vær her i dag da, det gjør at alt blir litt enklere. Hva med deg? Har det sluttet å regne? Guuuuu du er saa effektiv! Jeg har bare sloevet rundt og grublet over livet! Burde vaert ute for aa plante jeg ogsaa, men det var saa vaatt og kaldt! Tror faktisk jeg maa oppspore litt ullklaer og sette paa en vask i kveld, saa jeg er klar i morgen! Endret 5. oktober 2017 av Rumle 2
Aldrisur Skrevet 5. oktober 2017 Forfatter #28242 Skrevet 5. oktober 2017 20 minutter siden, Rumle skrev: Guuuuu du er saa effektiv! Jeg har bare sloevet rundt og grublet over livet! Burde vaert ute for aa plante jeg ogsaa, men det var saa vaatt og kaldt! Tror faktisk jeg maa oppspore litt ullklaer og sette paa en vask i kveld, saa jeg er klar i morgen! Jeg kan nå jeg MÅ! Er det vått og kaldt ute, er det absolutt en god unnskyldning for å ikke plante. Det skal jo være lystbetont arbeid å jobbe i hagen. Krysse fingre for at sola snart titter fram i Rumlehagen. Nå er det stryking her. 2
Frøkensina Skrevet 5. oktober 2017 #28244 Skrevet 5. oktober 2017 (endret) 7 timer siden, Aldrisur skrev: Ha-ha, jeg tror *striper* kan forveksles med kokain. Men det var vel Kvikk-lunsjen du mente? Med tanke på bikinien jeg snart skal iføre meg er jeg kjempetakknemlig for å ha en så god venn som deg Rumle. Her går det for seg ser jeg Oops dagen gikk avgårde så fort Jeg skulle jo vært innom før. Men har bare gjort hverdagslige ting, samt gått en liten tur hvilket er et framskritt uten å stoppe og harke gørr utover omgivelsene Seriøst kan du være litt online på turen?? Hjeeeeelp Har nettopp begynt å føle meg litt som meg selv igjen, men har ingenting ordnet ferdig utenom ferie fra Nav og finansieringen av studieturen. Jeg var på ToysRus noen ganger i sommer, kjøpte meg ett plaskebasseng passende for en voksen i en megastor optimisme over sommeren Kom meg ut på hytta med det og så virket ikke en av hovedringene rundt i det hele tatt, så det ble noen veldig grunne bad før jeg fikk byttet det og da ble det aldri varmt nok igjen Endret 5. oktober 2017 av Frøkensina 1
Frøkensina Skrevet 5. oktober 2017 #28245 Skrevet 5. oktober 2017 6 timer siden, Rumle skrev: Guuuuu du er saa effektiv! Jeg har bare sloevet rundt og grublet over livet! Burde vaert ute for aa plante jeg ogsaa, men det var saa vaatt og kaldt! Tror faktisk jeg maa oppspore litt ullklaer og sette paa en vask i kveld, saa jeg er klar i morgen! Superdupereffektiv Håper du har hatt en fin dag! 1
Frøkensina Skrevet 6. oktober 2017 #28247 Skrevet 6. oktober 2017 Blir ikke trøtt en gang Mye sitter bare i kroppen og trekker den sammen overalt. Når jeg prøver å finne ut av det hopper bare tankene overalt framover og bakover. En tidløs grøt mens tiden går, noe sånt Får prøve noe alternativt med min kritiske hjerne og stressede kropp 2
Hoppetaujenta Skrevet 6. oktober 2017 #28248 Skrevet 6. oktober 2017 Innom litt.... Sett pris på dagen i dag og nynn litt til denne låta. Ut igjen..... 2
Lille Lerke Skrevet 6. oktober 2017 #28250 Skrevet 6. oktober 2017 2 minutter siden, Severus skrev: Hallo Hallo, @Severus lenge siden jeg har sett brukeren din. Men jeg har hatt så mye annet å gjøre ute i den virkelige verdenen. Står det bra til? 2
Severus Skrevet 6. oktober 2017 #28251 Skrevet 6. oktober 2017 Jeg henger med mine nye venner, 2 tyskere. Den ene liker de gamle marsjene fra Preussen 1
Aldrisur Skrevet 6. oktober 2017 Forfatter #28252 Skrevet 6. oktober 2017 19 timer siden, Frøkensina skrev: Her går det for seg ser jeg Oops dagen gikk avgårde så fort Jeg skulle jo vært innom før. Men har bare gjort hverdagslige ting, samt gått en liten tur hvilket er et framskritt uten å stoppe og harke gørr utover omgivelsene Seriøst kan du være litt online på turen?? Hjeeeeelp Har nettopp begynt å føle meg litt som meg selv igjen, men har ingenting ordnet ferdig utenom ferie fra Nav og finansieringen av studieturen. Jeg var på ToysRus noen ganger i sommer, kjøpte meg ett plaskebasseng passende for en voksen i en megastor optimisme over sommeren Kom meg ut på hytta med det og så virket ikke en av hovedringene rundt i det hele tatt, så det ble noen veldig grunne bad før jeg fikk byttet det og da ble det aldri varmt nok igjen Det er det beste jeg har hørt på lenge! Idéen med plaskebasseng var jo i utgangspunktet en kjempeidé. 5 timer siden, Hoppetaujenta skrev: Innom litt.... Sett pris på dagen i dag og nynn litt til denne låta. Ut igjen..... Heisann Hoppe! Så hyggelig av deg å legge igjen et visittkort på fredagskvelden. Regner med av låtvalget ditt at du har det fint der du er. 1 time siden, Severus skrev: Hallo Hallo på deg Sev.! Så koselig med nye venner. 1 time siden, Lille Lerke skrev: Hallo, @Severus lenge siden jeg har sett brukeren din. Men jeg har hatt så mye annet å gjøre ute i den virkelige verdenen. Står det bra til? Velkommen hjem til gamlelandet igjen Lille Lerke. Til springvann og fine høstfarger. -------------------------------------- Håper det står bra til i de tusen hjem i kveld. Jeg har pakket nesten ferdig, litt sånn panikkfølelse for at jeg tar meg for god tid til å gjøre 1000 andre ting enn å tenke på at jeg skal reise i morgen formiddag. Men. det pleier å ordne seg... 2
Gjest Winza Skrevet 6. oktober 2017 #28253 Skrevet 6. oktober 2017 1 minutt siden, Aldrisur skrev: Det er det beste jeg har hørt på lenge! Idéen med plaskebasseng var jo i utgangspunktet en kjempeidé. Heisann Hoppe! Så hyggelig av deg å legge igjen et visittkort på fredagskvelden. Regner med av låtvalget ditt at du har det fint der du er. Hallo på deg Sev.! Så koselig med nye venner. Velkommen hjem til gamlelandet igjen Lille Lerke. Til springvann og fine høstfarger. -------------------------------------- Håper det står bra til i de tusen hjem i kveld. Jeg har pakket nesten ferdig, litt sånn panikkfølelse for at jeg tar meg for god tid til å gjøre 1000 andre ting enn å tenke på at jeg skal reise i morgen formiddag. Men. det pleier å ordne seg... Hvor skal du reise?
Aldrisur Skrevet 6. oktober 2017 Forfatter #28254 Skrevet 6. oktober 2017 1 minutt siden, Winza skrev: Hvor skal du reise? Alanya. 3
Lille Lerke Skrevet 6. oktober 2017 #28255 Skrevet 6. oktober 2017 (endret) Takk for velkomstønsker. Veldig, veldig kaldt i dette landet. Håper Mannen snart faller, ned! Endret 6. oktober 2017 av Lille Lerke 3
Gjest Winza Skrevet 6. oktober 2017 #28256 Skrevet 6. oktober 2017 4 minutter siden, Aldrisur skrev: Alanya. Håper du får en fin reise
Aldrisur Skrevet 6. oktober 2017 Forfatter #28257 Skrevet 6. oktober 2017 1 minutt siden, Lille Lerke skrev: Takk for velkomstønsker. Veldig, veldig kaldt i dette landet. Ja, det har blitt ordentlig kjølig de siste dagene. Pass på å kle deg godt Lerke, det er så fort gjort å forkjøle seg når man kommer hjem fra varme turer. 1
Aldrisur Skrevet 6. oktober 2017 Forfatter #28258 Skrevet 6. oktober 2017 Akkurat nå, Winza skrev: Håper du får en fin reise Takk snille Winza. 1
Lille Lerke Skrevet 6. oktober 2017 #28259 Skrevet 6. oktober 2017 Dunjakke og hetten oppe, utendørs 2
FruN Skrevet 6. oktober 2017 #28260 Skrevet 6. oktober 2017 Gooood tur, Aldri! Vi har vært på IKEA i dag, med begge ungene og svigermor. Snart hjemme! 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå