Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet
Akkurat nå, Aldrisur skrev:

Vi kjenner hverandre ganske godt på noen områder i hvert fall. Underlig måte å blir kjent på - og attpåtil bli glad i hverandre! :daane:

Jaaaaaaaaaaaaa! :hjerte: :mynona:

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, Rumle skrev:

:laugh:

Hvordan gikk det med deg og vannet i dag? :regn: Regner det enda? 

• Liker 4
Skrevet
5 minutter siden, Aldrisur skrev:

Åååå for en kjekk liten kar. :ninuskapus:

Jaaaa, tenkte meg at du også ville like den fargeblandingen. :nordvesta:

Det håper jeg også Rumle - og takk. Det er bare meg og hr. Aldri som reiser ned, men vi har både slektninger, venner og til og med naboer som venter på oss der nede.  

Blir det for mye sosialt så finner vi vel en måte å stikke av på. Jeg synes det er fint å kunne være bare oss to av og til. :rodme:

Jeg bare MÅ få vite om du får reist eller ikke. Får spørre gubben om han kan sniktitte litt på KG for meg underveis. Jeg håper dere fortsetter å skrive litt i juballongen mens jeg er borte.

Håper bare så inderlig at du får det til. :hoppe:

Du og herr Aldri skal selvsagt få snike dere avårde  litt! :rodmer: 

Jaaaaa, altså, er jeg  veldig overavhengig  for å tenke at med deg borte så vet jeg ikke hva det blir til?!? :ler: 

5 minutter siden, Rumle skrev:

Roma_!!! Hvaa skal du til Roma! :alice::mynona:

:alice::nordvesta::strix: 

Jeg må prøve i allefall! :opplyser: 

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, Rumle skrev:

:alice:

DET er gutta boys altså! :hjerter_rundt:

• Liker 1
Skrevet

Hvordan gikk det med deg og vannet i dag? :regn: Regner det enda? 

Nei, naa har det heldigvis stoppet. Haaper det roer seg, ser ok ut paa vaervarlsingen .. og det er bra, for jeg har som vanlig ikke gjort noe i hagen foer kulden kommer enda! :laugh:

• Liker 2
Skrevet

Vent .. jeg har plantet om to traer / det er tross alt noe! :laugh:

• Liker 2
Skrevet

Det er jo masse :daane: 

Akkurat nå, Rumle skrev:

Akkurat nå, Rumle skrev:

Og

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Frøkensina skrev:

Det er jo masse :daane: 

Og

Ja, det hjelper naar du skriver det to ganger!!!!! :nordvesta: :laugh::nori:

• Liker 2
Skrevet
5 minutter siden, Frøkensina skrev:

///

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!! Men, jeg har ikke faatt med meg dette! Er det med studiene_

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, Rumle skrev:

Ja, det hjelper naar du skriver det to ganger!!!!! :nordvesta: :laugh::nori:

:P mhmmm!! :laugh: 

• Liker 1
Skrevet (endret)
13 minutter siden, Frøkensina skrev:

Du og herr Aldri skal selvsagt få snike dere avårde  litt! :rodmer: 

Jaaaaa, altså, er jeg  veldig overavhengig  for å tenke at med deg borte så vet jeg ikke hva det blir til?!? :ler: 

Du er nok ikke overavhengig, bare bittelitt avhengig kanskje? Det ville jeg likt. :strix:

Jeg ser for meg en frisk Frøkensina, uten bihuletøys, med en fargerik kjole og hatten på snei, smilende på vandring rundt i :hjerte: gater. :rodmer: Dette unner jeg deg av hele mitt hjerte, det er bedre medisin enn all verdens antibiotika. :lillesky: Trur eg.  

Endret av Aldrisur
  • Liker 4
Skrevet

Du er nok ikke overavhengig, bare bittelitt avhengig kanskje? Det ville jeg likt. :strix:

Jeg ser for meg en frisk Frøkensina, uten bihuletøys, med en fargerik kjole og hatten på snei, smilende på vandring rundt i Romas gater. :rodmer: Dette unner jeg deg av hele mitt hjerte, det er bedre medisin enn all verdens antibiotika. :lillesky: Trur eg.  

Det trur jaggu eg og! :ninuskapus:

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, Rumle skrev:

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!! Men, jeg har ikke faatt med meg dette! Er det med studiene_

Mener jeg nevnte det til deg i PM? Og nevnt studietur her. Men, har ikke sagt noe om BYEN :hjerte: her før nå.

Bare så kort tid igjen og jeg har bihulebetennelse/lungebetennelse (eller bronkitt, han sa bare bakterier lungene) og masse uavklart. 

• Liker 3
Skrevet
7 minutter siden, Rumle skrev:

Nei, naa har det heldigvis stoppet. Haaper det roer seg, ser ok ut paa vaervarlsingen .. og det er bra, for jeg har som vanlig ikke gjort noe i hagen foer kulden kommer enda! :laugh:

Kulden kommer ve ikke riktig ennå. To hele trær er ikke til å kimse av. :ler:

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Frøkensina skrev:

Mener jeg nevnte det til deg i PM? Og nevnt studietur her. Men, har ikke sagt noe om BYEN :hjerte: her før nå.

Bare så kort tid igjen og jeg har bihulebetennelse/lungebetennelse (eller bronkitt, han sa bare bakterier lungene) og masse uavklart. 

AAhhh virkelig_! Jeg husker det ikke! :huh: Men, uansett/ haaper virkelig du faar reist! 

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, Aldrisur skrev:

Kulden kommer ve ikke riktig ennå. To hele trær er ikke til å kimse av. :ler:

Nei, haaper det, fikk bare litt panikk naar jeg leste om vinterbeplanting og tomater og paprika i stuen her tidligere i dag :P

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, Aldrisur skrev:

Jeg ser for meg en frisk Frøkensina, uten bihuletøys, med en fargerik kjole og hatten på snei, smilende på vandring rundt i Romas gater. :rodmer: Dette unner jeg deg av hele mitt hjerte, det er bedre medisin enn all verdens antibiotika. :lillesky: Trur eg.  

Er nok litt avhengig ja :jepp: :yvonne: 

Det tror jeg også :strix: Skulle bare vært i litt bedre form, for det er jo sånne maratondager med gående forelesninger :ler: 

:klemmer: 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...