Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, Rumle skrev:

Og det stoppet nettopp her! :laugh:

Og da forsto jeg ogsaa hvor hun skal :alice:

Det er jo det jeg ikke forstår :jolie: Men tipper Hellas eller Thailand.

• Liker 1
Skrevet
  • Image result for fire place gif
    Ikke feil med litt fyr i peisen til kaffen og de nystekte skillingsbollene vel :)
  • Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, Frøkensina skrev:

Det er jo det jeg ikke forstår :jolie: Men tipper Hellas eller Thailand.

Men siden alle snakker i gaater er det kanskje en hemmelighet, jeg vet ikke! :laugh:

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, Rumle skrev:

Men siden alle snakker i gaater er det kanskje en hemmelighet, jeg vet ikke! :laugh:

:laugh: Skjønner ikke hva du mener, I knooooow noooooothiiing :vetikke: 

Jeg er vel i trassalderen i dag.

• Liker 2
Skrevet
5 minutter siden, Rumle skrev:
  • Image result for fire place gif
    Ikke feil med litt fyr i peisen til kaffen og de nystekte skillingsbollene vel :)

:rodmer: 

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, Frøkensina skrev:

:laugh: Skjønner ikke hva du mener, I knooooow noooooothiiing :vetikke: 

Jeg er vel i trassalderen i dag.

:laugh:

• Liker 2
Skrevet

Kanelbollens dag! Hvorfor har ikke jeg en?? 

• Liker 3
Skrevet
19 timer siden, Frøkensina skrev:

:ler: Så nå vet vi hvordan Paul ser ut altså :lur: 

Ja, eller sånn ser egentlig denne blomsterløkposen ut. :hoho:

:laugh:8f8ffa1d1b6faa4c811e97afd6ed2308-image.j

19 timer siden, Frøkensina skrev:

Hvor og når skal du reise da Aldri? 

Unnskyld sent svar Frøkensina. :sjenert: Reiser på lørdag til Alanaya.

2 timer siden, Rumle skrev:

:ninja:

Jeg har heller ikke faatt med meg at du skal ut aa reise igjen!! Trodde ikke det var foer over nyttaar? Hvor skal du denne gang da? :)

Aah! Jeg  er helt motsatt, elsker myke lasagneplater saa jeg lar de veldig gjerne staa natte over! Aller helst fryser jeg den foerst i tillegg! :grinele:

Lasagnen fikk myke plater fordeom gitt. 

1 time siden, Mynona skrev:

Det der var smittsomt, for nå startet det akkurat her og. 

Når reisr dere på tur Aldri? Til helgen? Blir dere lenge borte? Hvis jeg husker rett på hvor dere skal så er slekta der nå og kan melde om 28 grader og strålende solskinn.

Ja det stemmer på en prikk! Høres deilig ut det My.

1 time siden, Mynona skrev:

:haar:  Du bare sendte det hit du!! 

Her har det regnet og blåst, men nå ser det ut til å roe seg. :jepp:

27 minutter siden, Frøkensina skrev:

Ja fikk bra, fått medisiner :jepp: 

Jeg aner ikke hvor dere snakker om jeg :sukk: 

Stått en stund uten paraply i regnet og må tørke opp litt :fryser:

Medisiner høres perfekt ut. :klem:Flink jente som vet å varme et Aldrisursk hjerte. :hjerte:

18 minutter siden, FruN skrev:

Det er kanelbollens dag i dag :opplyser: 1371602791835.jpeg

Er det kanelbollens dag? Og jeg som har bakt boller uten kanel. :murvegg:Shame on me. 

Dine så nyyyydelige ut FruN. 

-------------------------------------

De to små (litt store) sitter nede og ser på Grusomme meg 3, så en liten pust i bakken for de gamle akkurat for øyeblikket. Jeg gleder meg veldig til å reise på lørdag, blir borte i 14 dager så da må dere skravlekose dere veldig i ballongen så lenge. Vet om noen som ikke har problemer med det. :skravle: Og det er utrolig hyggelig å lese hva dere skriver. Jeg koser meg glugg i hjæl med den "konverseringen" deres. :)

• Liker 3
Skrevet
På 2.10.2017 den 11.57, Aldrisur skrev:

:smilyblomst: Kjempegratulere med bursdag og en stor klem fra meg @WubWub

:fnise:....og din kommentar til Rumles delte ben....

...fikk meg til å tenke på at det er mange måter å dele bena på. :P

Jeg trodde de hadde begynt med større størrelser jeg Sev., men de er kanskje små de også?

:klem1: Tusen tusen takk Hoppetuss! Du er en knupp. 

*Takk for sist* ja, det samme tenkte jeg.

Forresten innmari koselig at du beveger deg inn i ballongen AnonymSjiraff. :hoppendeglad:

Takk som spør Mynona. :smilyblomst:Jeg har i hvert fall hatt en fin helg. :danser:

Det er ikke måte på hvor mye grusomt som skjer for tida. Helt forferdelig Blair. 

Ja. :edie:

:klemmer:

Åååååååå så herlig Lerke! :strix:

Jeg fikk vel følelsen av at du hintet til noe sånt i et tidligere innlegg, men trodde kanskje det var tull. Man vet jo aldri.

Kos deg masse. Ballongen returnerer til Norge når du selv vil   det. :Nikke:

-----------------------------------------

Det verste regnet har gitt seg og jeg skal begi meg ut i den friske luften.

Håper å få litt ballongtid senere i dag. Inntil det... 59d20d61124aa_slengkysshjerte.gif.241f8177997b9a7b7f26fe154f5c7dd9.gif

Større størrelser? De har jo ikke de inne en gang fordi de blir solgt ut, da alt er smått

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, Severus skrev:

Større størrelser? De har jo ikke de inne en gang fordi de blir solgt ut, da alt er smått

Da tar de vel for få plagg inn med store størrelser? Dårlig vurdering av innkjøperne i forretningen. :kaklehone:

• Liker 1
Skrevet

I kveld har lillebror vært med på "symøte" (strengt tatt skravlemøte :fnise: ), så ble det måneskinnstur hjem igjen :rodmer: Han sov som en stein! Han sovnet først i vogna her hjemme, og sov helt til han lå på stellebordet for kveldsstellet :fnise: Da hadde han sovet gjennom både påkledning, skravling og at jeg tok han opp av vogna, og mating etter vi kom hjem :fnise: OG sovnet fort i senga når vi kom hjem igjen! :jepp: 

• Liker 4
Skrevet
5 timer siden, Aldrisur skrev:

Ja, eller sånn ser egentlig denne blomsterløkposen ut. :hoho:

:laugh:8f8ffa1d1b6faa4c811e97afd6ed2308-image.j

-------------------------------------

De to små (litt store) sitter nede og ser på Grusomme meg 3, så en liten pust i bakken for de gamle akkurat for øyeblikket. Jeg gleder meg veldig til å reise på lørdag, blir borte i 14 dager så da må dere skravlekose dere veldig i ballongen så lenge. Vet om noen som ikke har problemer med det. :skravle: Og det er utrolig hyggelig å lese hva dere skriver. Jeg koser meg glugg i hjæl med den "konverseringen" deres. :)

Fiiine farger du har valgt :ninuskapus:

• Liker 2
Skrevet (endret)

Haaper dere faar en kjempefin tur, aldri :) Er det bare du og Herr Aldri denne gang? 

Endret av Rumle
  • Liker 3
Skrevet
21 minutter siden, FruN skrev:

I kveld har lillebror vært med på "symøte" (strengt tatt skravlemøte :fnise: ), så ble det måneskinnstur hjem igjen :rodmer: Han sov som en stein! Han sovnet først i vogna her hjemme, og sov helt til han lå på stellebordet for kveldsstellet :fnise: Da hadde han sovet gjennom både påkledning, skravling og at jeg tok han opp av vogna, og mating etter vi kom hjem :fnise: OG sovnet fort i senga når vi kom hjem igjen! :jepp: 

Saa koselig, ogsaa maaneskinnstur da :ninuskapus:

• Liker 2
Skrevet

Åh drar du så snart :bond: Da kan jeg ikke finne ut om jeg kommer meg til Roma eller ikke før du er vekke, så rart :blink: og om jeg gjør det er jeg vel der når du er tilbake. 

Men håper du får en herlig soltur Aldrimor :klemmer: 

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, FruN skrev:

Åååå for en kjekk liten kar. :ninuskapus:

Fiiine farger du har valgt :ninuskapus:

Jaaaa, tenkte meg at du også ville like den fargeblandingen. :nordvesta:

Haaper dere faar en kjempefin tur, aldri :) Er det bare du og Herr Aldri denne gang? 

Det håper jeg også Rumle - og takk. Det er bare meg og hr. Aldri som reiser ned, men vi har både slektninger, venner og til og med naboer som venter på oss der nede.  

Blir det for mye sosialt så finner vi vel en måte å stikke av på. Jeg synes det er fint å kunne være bare oss to av og til. :rodme:

1 minutt siden, Frøkensina skrev:

Åh drar du så snart :bond: Da kan jeg ikke finne ut om jeg kommer meg til Roma eller ikke før du er vekke, så rart :blink: og om jeg gjør det er jeg vel der når du er tilbake. 

Jeg bare MÅ få vite om du får reist eller ikke. Får spørre gubben om han kan sniktitte litt på KG for meg underveis. Jeg håper dere fortsetter å skrive litt i juballongen mens jeg er borte.

Håper bare så inderlig at du får det til. :hoppe:

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, Aldrisur skrev:

///

Jaaaa, tenkte meg at du også ville like den fargeblandingen. :nordvesta:

Det håper jeg også Rumle - og takk. Det er bare meg og hr. Aldri som reiser ned, men vi har både slektninger, venner og til og med naboer som venter på oss der nede.  

Blir det for mye sosialt så finner vi vel en måte å stikke av på. Jeg synes det er fint å kunne være bare oss to av og til. :rodme:

///

Du kjenner meg godt! :laugh:

Jaaaa klart dere maa vaere alene av og til :ninuskapus:

• Liker 2
Skrevet
5 minutter siden, Frøkensina skrev:

Roma_!!! Hvaa skal du til Roma! :alice::mynona:

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, Rumle skrev:

Du kjenner meg godt! :laugh:

Jaaaa klart dere maa vaere alene av og til :ninuskapus:

Vi kjenner hverandre ganske godt på noen områder i hvert fall. Underlig måte å blir kjent på - og attpåtil bli glad i hverandre! :daane:

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...